quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:41 schreef editor2 het volgende:
nou...leuk dat de 13 inch bookies er zijn maar wie gaat nu een 13 inch scherm anno 2006 nemen?
Dat is zo 1990 ten tijde van Compaq en die andere zooi.
Alleen het topmodel is zwart, de rest is nog net zo wit als anders.quote:En zwart!Zaten ze aan de zwarte koffie ofzo? Toch geen gezicht dat zwart!
![]()
Wit is kenmerkend voor de oude iBook of ze hadden een beetje terug moeten gaan naar de kleur
van de oude "pismo". Dat was pas mooi en stijlvol. Dat zwart maakt die nieuwe iBook zo hoekig
dat het niet leuk meer is. Kun je beter gewoon een mooie Sony kopen.
Onder welke steen zat jij de laatste tijd ? De PB's zijn exit, de G5's zijn ook exit. De enige machine waar nu nog op gewacht moet worden is de vervanger van de PowerMac.quote:(...)
Trouwens: We zitten in een overgangsfase dus wedden dat er in november ofzo weer updates komen voor de PB's of G5's? Revisie B's en C's.![]()
Is dat handig? Ik bedoel word je niet gesnapt bij de douane? Ik ga namelijk ook op vakantie naar Amerika in de zomer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Precies...ik vermoed dan ook dat de MBP op korte termijn nog goedkoper wordt of een aardige upgrade krijgt. Hopelijk in juli, dan neem ik er een mee uit de VS
Tja...ik heb een volgende tactiek uitgedacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat handig? Ik bedoel word je niet gesnapt bij de douane? Ik ga namelijk ook op vakantie naar Amerika in de zomer.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja...ik heb een volgende tactiek uitgedacht.
1. Ik neem mijn iPod mee (en wellicht de second skin van de PB maar volgens mij kloppen de maten niet meer met de nieuwe MBP)
2. Op die iPod zet ik mijn documenten, bibliotheek en Application folder
3. Die folders sleep ik naar de nieuwe MPB
4. De doos laat ik op mijn hotelkamer achter
5. Als ik gesnapt wordt blijf ik gewoon ontkennen dat ie nieuw is
Sounds bulletproof to me![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja...ik heb een volgende tactiek uitgedacht.
1. Ik neem mijn iPod mee (en wellicht de second skin van de PB maar volgens mij kloppen de maten niet meer met de nieuwe MBP)
2. Op die iPod zet ik mijn documenten, bibliotheek en Application folder
3. Die folders sleep ik naar de nieuwe MPB
4. De doos laat ik op mijn hotelkamer achter
5. Als ik gesnapt wordt blijf ik gewoon ontkennen dat ie nieuw is
Sounds bulletproof to me![]()
Oh en een 15 inch en 17 inch is niet portable?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:00 schreef Aaargh! het volgende:
De 13.3" en 12" laptopjes zijn nu juist ontzettend populair, deze dingen zijn
namelijk ontzettend portable. Ik zie steeds meer collega's van me met kleine laptopjes lopen,
hoe kleiner hoe beter lijkt het wel.
Maakt niet uit. Zwart is zo oerlelijk zoals dat hier is gebracht. Het maakt imoquote:Alleen het topmodel is zwart, de rest is nog net zo wit als anders.
Fijne goser, ik noem mijn Mac's nog steeds Powerbooks oid.quote:Onder welke steen zat jij de laatste tijd ? De PB's zijn exit, de G5's zijn ook exit.
De enige machine waar nu nog op gewacht moet worden is de vervanger van de
PowerMac.
Foto al in CUL geplaatst..?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef editor2 het volgende:
[..]
Oh en een 15 inch en 17 inch is niet portable?
Ik heb sedert de invoering van de Titanium 15 inch alsmede de Aluminium 15 inch
en de Aluminium 17 inch beiden voor onderweg gebruikt. Enige nadeel die ik ondervond
van de 17 inch is datie in bijvoorbeeld in het vliegtuig het hele tafeltje in beslag nam waarop
je je eten e.d. krijgt. Ook moet je een wat ruimere Hedgren notebook tas kopen maar
verder nergens last van gehad tijdens vervoer of uitstalling. Tis meer hoe je ermee omgaat.
Die kleine priegel dingen waar je moet kijken wat er staat houd ik niet van.
Tenzij je natuurlijk een klein iemand bent dan is zo een 12 inch prima.
Dunno....better be safe than sorry. iPod is groot genoeg dus wie weet zet ik er nog wel wat illegale films op ook. Dan delete ik die wel ter plekke, zeg ik een keer sorry en dan vergeten we met zijn allen dat ik een nieuwe MBP mee smokkelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
![]()
Zouden ze echt zo moeilijk gaan doen, dat je zelfs je documenten moet laten zien?
Jow bedankt handige sitequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef editor2 het volgende:
@ Remzz:
Kijk eens hier!
Dit is de beste graadmeter om te kijken wat een redelijke
prijs is voor je Mac. Al die andere gasten tillen je alleen maar onnodig zoals
op 2de handsmac e.d.
Jij wilt zeker patsen met je zwarte versiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:28 schreef Slarioux het volgende:
Omfg, ze zijn geniaal. Heeft iemand 1500 euro voor me?
Nee, die vind ik lelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij wilt zeker patsen met je zwarte versie
Tot nu toe doen jullie het een stuk beter dan in WOW.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vandaar dat ik dit maar ff probeerde: soort open sollicitatie om de SC wellicht op korte termijn weer open te krijgen.![]()
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat 'portable' gewoon 'draagbaar' heette en 'draagbaar' een synoniem was van 'er zit een handvat aan'. Dat waren nog eens tijden; 15 kg schoon aan de haak:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef editor2 het volgende:
[..]
Oh en een 15 inch en 17 inch is niet portable?
...
Nice huh..?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tot nu toe doen jullie het een stuk beter dan in WOW.
NoFI, maar dat komt denk ik ook omdat een aantal users nog niet langs zijn gekomen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tot nu toe doen jullie het een stuk beter dan in WOW.
Dan kun je voor 1000 euro ook wel klaar zijn, wit basismodel met studentenkortingquote:
Ik zou die DVD-brander uit je PC halen, in een externe casing stoppen, en aan je Macbook hangen. Zo kun je direct vanuit iMovie een DVD-bakken (toch?). Lijkt me handiger dan ISOs over het netwerk heen en weer te pompen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik een DVD brander nu echt zo hard nodig heb. Heb thuis een PC staan met een brander. dus er is altijd (met een omweg, en wat geklooi) een dvdtje te branden...
keuzes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |