Dunno....better be safe than sorry. iPod is groot genoeg dus wie weet zet ik er nog wel wat illegale films op ook. Dan delete ik die wel ter plekke, zeg ik een keer sorry en dan vergeten we met zijn allen dat ik een nieuwe MBP mee smokkelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
![]()
Zouden ze echt zo moeilijk gaan doen, dat je zelfs je documenten moet laten zien?
Jow bedankt handige sitequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef editor2 het volgende:
@ Remzz:
Kijk eens hier!
Dit is de beste graadmeter om te kijken wat een redelijke
prijs is voor je Mac. Al die andere gasten tillen je alleen maar onnodig zoals
op 2de handsmac e.d.
Jij wilt zeker patsen met je zwarte versiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:28 schreef Slarioux het volgende:
Omfg, ze zijn geniaal. Heeft iemand 1500 euro voor me?
Nee, die vind ik lelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij wilt zeker patsen met je zwarte versie
Tot nu toe doen jullie het een stuk beter dan in WOW.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vandaar dat ik dit maar ff probeerde: soort open sollicitatie om de SC wellicht op korte termijn weer open te krijgen.![]()
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat 'portable' gewoon 'draagbaar' heette en 'draagbaar' een synoniem was van 'er zit een handvat aan'. Dat waren nog eens tijden; 15 kg schoon aan de haak:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:13 schreef editor2 het volgende:
[..]
Oh en een 15 inch en 17 inch is niet portable?
...
Nice huh..?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tot nu toe doen jullie het een stuk beter dan in WOW.
NoFI, maar dat komt denk ik ook omdat een aantal users nog niet langs zijn gekomen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tot nu toe doen jullie het een stuk beter dan in WOW.
Dan kun je voor 1000 euro ook wel klaar zijn, wit basismodel met studentenkortingquote:
Ik zou die DVD-brander uit je PC halen, in een externe casing stoppen, en aan je Macbook hangen. Zo kun je direct vanuit iMovie een DVD-bakken (toch?). Lijkt me handiger dan ISOs over het netwerk heen en weer te pompen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik een DVD brander nu echt zo hard nodig heb. Heb thuis een PC staan met een brander. dus er is altijd (met een omweg, en wat geklooi) een dvdtje te branden...
keuzes...
Zal mijn pa leuk vindenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou die DVD-brander uit je PC halen, in een externe casing stoppen, en aan je Macbook hangen. Zo kun je direct vanuit iMovie een DVD-bakken (toch?). Lijkt me handiger dan ISOs over het netwerk heen en weer te pompen...
Sorry, dat had ik fout begrepenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zal mijn pa leuk vinden![]()
De DVD brander zit namelijk in zijn pc. Niet in de mijne.
Eens zien of ik aan geld kan komen om toch tot de iets duurdere versie te komen met superdrive.
Ik word nu waarschijnlijk gestenigd, maar wat dacht je dan van zoiets:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Want ik heb het ook nergens gemeld.
Ik heb inderdaad ook gekeken naar mijn mogelijkheden m.b.t. externe branders. En het lijkt ook aantrekkelijk. Omdat ik die ook aan mijn huidige pc kan hangen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik word nu waarschijnlijk gestenigd, maar wat dacht je dan van zoiets:
[[url=http://www.guenstig-brennen.de/catalog/images/LG003.jpg]afbeelding][/url]
?
Mooi iPod 5G zwart glossy, en voor slechts ¤69,95 bij de plaatselijke Mycom te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |