Bij AH een krat Hoegaarden van 8 euro.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ff voorraad bier halen voor de CL-finale. Bij terugkomst Deel 2..?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
PC's met Intel Core Duo's zijn natuurlijk net zo snel als Macs met Intel Core Duo's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:47 schreef editor2 het volgende:
@ Geqxon:
Ik heb nog geen vergelijking gezien maar ik ga er voorlopig nog maar van uit dat we gewoon kwa spec's nog steeds de gewone PC kwa GHZ snelheden e.d. ownen.
Beetje het verhaal van de MHZ myth...
Maar bij een PC moet je een virusscanner, een malware scanner, een spyware scanner, een adware scanner en een spamscanner hebben. Hier ben je zo 5 tot 10 procent aan megeherzen aan kwijtquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
PC's met Intel Core Duo's zijn natuurlijk net zo snel als Macs met Intel Core Duo's.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar bij een PC moet je een virusscanner, een malware scanner, een spyware scanner, een adware scanner en een spamscanner hebben. Hier ben je zo 5 tot 10 procent aan megeherzen aan kwijt
Hij heeft een Macbookquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef Shivo het volgende:
Ik post in een Mac topic
Mijn kamergenoot heeft er een; die features als webcam onboard en poweradapter zijn fancy; hij heeft er zonder moeite Windows op geinstalleerd. Hij is er voor zover ik weet allemaal erg blij mee.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:54 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Hij heeft een Macbook![]()
Is 'ie gemaakt van aluminium ("zilver")?
That explainsquote:Woonplaats: Boston, MA
Hoe kun je in godsnaam Megaherzen kwijt raken? De klok blijft op dezelfde snelheid lopen. Je operating system moet alleen meer context switches uitvoeren naar meerdere processen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar bij een PC moet je een virusscanner, een malware scanner, een spyware scanner, een adware scanner en een spamscanner hebben. Hier ben je zo 5 tot 10 procent aan megeherzen aan kwijt
Ik bedoel dus dat je al dat soort scanners in totaal rond de 5 a 6 procent CPU gebruiken, die je dan in principe "kwijt" bentquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam Megaherzen kwijt raken? De klok blijft op dezelfde snelheid lopen. Je operating system moet alleen meer context switches uitvoeren naar meerdere processen.
Mijn CC zou het ook niet trekken. Maar ik heb nog wel wat gespaard.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Q. het volgende:
Mijn creditcard trekt het niet.
Dat was ook maar 20 minuten leuk. Achterlijke scheidsrechter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Idemquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef Q. het volgende:
Genoeg geld op mn rekening, maar mn CC kan het nog steeds niet aan, kredietlimiet van 1000 euro..
Een jaar wachten?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:13 schreef warrel het volgende:
Ik ben verliefd.. Op de zwarte..
Ik ga 'm zomer 2007 kopen. Ik houd nog zo van m'n G3 900 MHz 640 RAM iBookje uit juni 2003..
Ja met onwerkelijke prijzenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Holy f... op Marktplaats.nl is een enorme vloed aan iBooks
Wow. Dat is duurder dan 'ie nieuw kostquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja met onwerkelijke prijzen. 1100 euro voor een iBook g4
.
Collectors itemquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja met onwerkelijke prijzen. 1100 euro voor een iBook g4
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |