De spijker op z'n kop en hij meldt ook nog even dat moderne CD's te luid zijn. Een man naar m'n hartquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef tonks het volgende:
http://arstechnica.com/staff/fatbits.ars/2006/5/16/4004
Er is geen pijl op te trekken. Wat een dillema's weer....quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef tonks het volgende:
Och ja dat krijg je straks. Word alles nu glossy dan?
Ik denk dat het voor de desktop-machines wel zal meevallen. De losse TFT-schermen die je nu kunt kopen zijn meestal ook niet glossy. Je ziet het voornamelijk bij laptops.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:18 schreef XL het volgende:
[..]
Er is geen pijl op te trekken. Wat een dillema's weer....
Was is maar zo'n hardware-n00b die zich nergens druk om maakte
Volgens sommigen zit er een X-Black scherm in de nieuwe MacBooks, en dat is nu net het glossy scherm waar iedereen over klaagt...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:24 schreef editor2 het volgende:
Het enige wat ik wens dat Apple snel veranderd aan de hele notebook -serie is
dat ze het geweldige X-black scherm van Sony implementeert.
Ik heb dat ooit is bekeken van dichtbij en het is echt veel mooier dan welk scherm ook
op de PB's/MBP's/MB's.
Dat is juist super-kut, als je ook maar een beetje omgevingslicht hebt zie je geen reet door de spiegeling.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:24 schreef editor2 het volgende:
Het enige wat ik wens dat Apple snel veranderd aan de hele notebook -serie is
dat ze het geweldige X-black scherm van Sony implementeert.
Ik heb dat ooit is bekeken van dichtbij en het is echt veel mooier dan welk scherm ook
op de PB's/MBP's/MB's.
Dat is een extra enterknop. Handig voor als je in numlock-mode werkt. Mijn MacBook Pro heeft 'em ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:21 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Je gaat het mij zo niet menen dat de enter knop hier zit...
Dat is inderdaad de enter-knop.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:21 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Je gaat het mij zo niet menen dat de enter knop hier zit...
Whehehe. Onderscheid tussen carriage return en enter is wel een beetje 1960 hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enter-knop.
De return-knop zit gewoon boven de shift.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enter-knop.
De return-knop zit gewoon boven de shift.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe. Onderscheid tussen carriage return en enter is wel een beetje 1960 hoor
De MacBook Pro wel ja. Maar de 13" niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:08 schreef nietzman het volgende:
Ik dacht dat je hem optioneel nog gewoon met mat scherm kon bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |