abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38170987
Het vervelende is ook dat je vaak te laat ziet wat je zelf fout hebt gedaan, en wilt het dan zo graag goed doen, niet alleen voor diegene waar je de relatie mee had maar ook omdat je nu zelf er weer van geleerd hebt en ziet dat je dat anders had moeten doen. Maargoed ik ben iig blij dat ik het zie, en die fouten nooit meer zal maken op naar de volgende blunders
pi_38172743
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:11 schreef Moja het volgende:
Het vervelende is ook dat je vaak te laat ziet wat je zelf fout hebt gedaan, en wilt het dan zo graag goed doen, niet alleen voor diegene waar je de relatie mee had maar ook omdat je nu zelf er weer van geleerd hebt en ziet dat je dat anders had moeten doen. Maargoed ik ben iig blij dat ik het zie, en die fouten nooit meer zal maken op naar de volgende blunders

Zo herkenbaar!
En nogal frustrerend! Omdat de ander dat dus niet ziet en het heeft opgegeven.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_38172826
is het raar als je vaak aan je allereerste echte vriendin denkt?
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:32:44 #129
74671 h_vreman
true Junglist
pi_38174093
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:01 schreef mg794613 het volgende:
Nee
Totaal niet......

zelfde nl.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_38177193
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:01 schreef mg794613 het volgende:
Nope. .
pi_38182861
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef Mickeys het volgende:
Leuk die hond, maar ik heb al 2 poezels en 1 katzel... dat wordt oorlog en ik wil nu juist graag rust hebben.

btw... mijn nu net ex en ik wouden trouwens heel graag samen een benner senner...
Ja, same here. Maar wat houd je tegen?

Verder ben ik meer een hondenpersoon dan een kattenpersoon.
pi_38190468
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 20:45 schreef VD het volgende:

[..]

Nope. .
ook niet als je nu een vriendin hebt?
pi_38190678
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef Mr.G het volgende:
Vergeet de vrouw neem een hond

[afbeelding]
Oww als ik ook iets minder van huis was had ik dat ook echt gedaan!
Volgend jaar heb ik mijn studie afgerond.. eens kijken of ik een hond dan kan combineren met me leven wat ik tegen die tijd leid.

Een hond laat je nooit in de steek
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:17:10 #134
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38191930
Twink met jou was het toch weer enigszins goedgekomen? Sex met je ex enzo maar daarna het toch weer proberen?
pi_38191978
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 10:01 schreef mg794613 het volgende:

ook niet als je nu een vriendin hebt?
Nee dan ook niet.
Je eerste grote liefde zal altijd wel een speciaal plekje in je hart hebben en houden.
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:35:43 #136
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38200430
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Ja, same here. Maar wat houd je tegen?

Verder ben ik meer een hondenpersoon dan een kattenpersoon.
De poezels en de katzel.. ik wil rust in huis.. geen achtervolgwedstrijdje met mij er ergens tussen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38203234
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:17 schreef Xtinction het volgende:
Twink met jou was het toch weer enigszins goedgekomen? Sex met je ex enzo maar daarna het toch weer proberen?
Jup.. We gaan even op een laag pitje verder op dit moment omdat ik dat wilde.
Ik merkte aan mezelf dat ik hem niet ineens weer helemaal terug kon hebben als het ware. De afgelopen 3 maanden heb ik weer alleen moeten leven en zo af en toe kwam ie weer eens binnen wandelen en genoot ik wel van de tijd die ik met hem doorbracht.
Maar ik denk nu wel anders over hem en in een gesprek tussen ons heb ik ook gezegd dat ik er niet op zit te wachten dat ie me over een maand weer aan de kant schuift. Ik ben erg voorzichtig met mijn gevoelens op dit moment en.. ja gewoon, ben voorzichtiger geworden. Kan nu meer afstand van hem nemen en stel me veel afhankelijker op van hem. En opzich gaat het nu wel goed tussen ons, maar hij moet niet vna me verwachten dat ik na die klap die ik heb gekregen ineens weer helemaal klaar sta voor hem en open sta voor alles enzo. Hij zal er wel voor moeten werken want hij heeft me wel behoorlijk gekwetst. En dat weet ie.

Om op die hond terug te komen: die heb ik altijd al graag gewild .. tis gewoon heerlijk om zo'n beest in huis te hebben die altijd blij is als ie je ziet.. waar je lekker je aandacht en energie in kan steken op momenten dat jij daar behoefte aan hebt.. een hond laat je nooit in de steek

Ik ben nu 3 maanden verder en ik hou nog heel veel van hem.. alleen kijk ik nu op een andere manier tegen hem aan. Ik denk dat ik op een andere manier van hem ben gaan houden dan toen we nog een relatie hadden. Ik heb gemerkt dat ik goed zonder hem kan. Het hangt voor een deel van hem af of dit weer echt helemaal goed komt
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:02:59 #138
74671 h_vreman
true Junglist
pi_38205108
Iemand die mij kan vertellen hoe het kan dat als je samen close op de bank zit, elkaar 100 x aankijkt en smiled dat dat dan niks zegt.
Ze heeft tijdje gelee gezegd niet klaar te zijn voor relatie en me af en toe wou zoenen maar me niet wou kwetsen. Wat wil ze ?
Ze is hardstikke lijflijk aan het worden (aan me ass zitten enzo) en dat schrikt me af (omdat ik weet wat ze gezegd heeft)

Ikweethetooknietmeer.

iemand
Doom |
pi_38205846
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef h_vreman het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe het kan dat als je samen close op de bank zit, elkaar 100 x aankijkt en smiled dat dat dan niks zegt.
Ze heeft tijdje gelee gezegd niet klaar te zijn voor relatie en me af en toe wou zoenen maar me niet wou kwetsen. Wat wil ze ?
Ze is hardstikke lijflijk aan het worden (aan me ass zitten enzo) en dat schrikt me af (omdat ik weet wat ze gezegd heeft)

Ikweethetooknietmeer.

iemand
Klinkt als bindingsangst.

Misschien een relatie achter de rug en niet geneigd snel weer een nieuwe te beginnen, hoe leukze je ook vind.
pi_38206264
Pff, mijn gevoel slingert me echt de hele tijd twee kanten op.
Aan de ene kant wil ik haar graag spreken omdat ik nog niks van haar gehoord heb op mijn brief.
Aan de andere kant weet ik dat het allemaal tijd nodig heeft.
Irritant gevoel dit!
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:01:42 #141
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38207105
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Pff, mijn gevoel slingert me echt de hele tijd twee kanten op.
Aan de ene kant wil ik haar graag spreken omdat ik nog niks van haar gehoord heb op mijn brief.
Aan de andere kant weet ik dat het allemaal tijd nodig heeft.
Irritant gevoel dit!
Ik weet wat je voelt! Ik 'wacht' al 4 maanden. Forget it! Ze komt er niet meer op terug. Mijn ex iig niet. Misschien over een hele tijd, maar dan hoeft het voor mij al niet meer. Nu hoeft het eigenlijk al niet meer.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:04:00 #142
74671 h_vreman
true Junglist
pi_38207189
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:25 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Klinkt als bindingsangst.

Misschien een relatie achter de rug en niet geneigd snel weer een nieuwe te beginnen, hoe leukze je ook vind.
Ja ik denk het ook maargoed waarom toch dingen als dat doen terwijl ze weet dat ik gek op d'r ben...
Wat kan ik verder nog doen dan behalve het maar op zijn loop laten. Ze zoekt meer contact en bij mij is nog steeds nee ook nee. Lijkt wel alsof ik zelf afstandelijker word (bang om mezelf te verliezen), heb moeite met haar lijflijkheid, krijg weet teveel hoop op een relatie.

Ik wil haar niet kwijt maar ik wil me ook niet meer vastbijten op d'r
Waarom is dat lijflijke dan makkelijker voor haar ? Terwijl ze zelf bindingsangst heeft ?
Doom |
pi_38208825
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:59 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Jup.. We gaan even op een laag pitje verder op dit moment omdat ik dat wilde.
Ik merkte aan mezelf dat ik hem niet ineens weer helemaal terug kon hebben als het ware. De afgelopen 3 maanden heb ik weer alleen moeten leven en zo af en toe kwam ie weer eens binnen wandelen en genoot ik wel van de tijd die ik met hem doorbracht.
Maar ik denk nu wel anders over hem en in een gesprek tussen ons heb ik ook gezegd dat ik er niet op zit te wachten dat ie me over een maand weer aan de kant schuift. Ik ben erg voorzichtig met mijn gevoelens op dit moment en.. ja gewoon, ben voorzichtiger geworden. Kan nu meer afstand van hem nemen en stel me veel afhankelijker op van hem. En opzich gaat het nu wel goed tussen ons, maar hij moet niet vna me verwachten dat ik na die klap die ik heb gekregen ineens weer helemaal klaar sta voor hem en open sta voor alles enzo. Hij zal er wel voor moeten werken want hij heeft me wel behoorlijk gekwetst. En dat weet ie.

Om op die hond terug te komen: die heb ik altijd al graag gewild .. tis gewoon heerlijk om zo'n beest in huis te hebben die altijd blij is als ie je ziet.. waar je lekker je aandacht en energie in kan steken op momenten dat jij daar behoefte aan hebt.. een hond laat je nooit in de steek

Ik ben nu 3 maanden verder en ik hou nog heel veel van hem.. alleen kijk ik nu op een andere manier tegen hem aan. Ik denk dat ik op een andere manier van hem ben gaan houden dan toen we nog een relatie hadden. Ik heb gemerkt dat ik goed zonder hem kan. Het hangt voor een deel van hem af of dit weer echt helemaal goed komt
"Hij zal er wel voor moeten werken want hij heeft me wel behoorlijk gekwetst. En dat weet ie."

Volgens mij heb je allen jezelf gekwetst, wees niet zo rancuneus....
pi_38208968
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:01 schreef jagermeister1 het volgende:

Ik weet wat je voelt! Ik 'wacht' al 4 maanden. Forget it! Ze komt er niet meer op terug. Mijn ex iig niet. Misschien over een hele tijd, maar dan hoeft het voor mij al niet meer. Nu hoeft het eigenlijk al niet meer.
Het is niet zo dat ik voor eeuwig ga blijven wachten op een reactie. Ze heeft gewoon (denk ik, want wat er in haar hoofd omgaat weet ik toch nooit zeker) alleen de tijd nodig. Ik moet mezelf op sommige momenten echt inhouden om geen smsje te sturen om te vragen hoe het met haar gaat. Maar ik realiseer me dat ik dan waarschijnlijk mijn eigen ramen sta in te gooien.

En het is ook niet zo dat ik niet verder ga met mijn leven en op haar blijf wachten. Als we echt bij elkaar horen dan komt dat in de toekomst ook wel goed. En zo niet. Jammer dan. Maar dan heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan en mezelf alleen maar verwijten dat ik sommige dingen te laat ben gaan inzien.

Ik ga me nu volledig richten op mijn afstuderen, en mocht ik daarna niks van haar gehoord hebben bel ik haar wel eens op om te melden of ik geslaagd ben of niet. Gelijk een goed excuus om weer contact te zoeken.
pi_38224067
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:52 schreef Bombersquad het volgende:

[..]

"Hij zal er wel voor moeten werken want hij heeft me wel behoorlijk gekwetst. En dat weet ie."

Volgens mij heb je allen jezelf gekwetst, wees niet zo rancuneus....
Als hij me werkelijk wil wel ja.. en anders merk ik dat gauw genoeg en is het echt tijd om verder te kijken wat er op deze wereld is. Een relatie moet niet van 1 persoon af hangen en als hij weer afhaakt dan heeft het niet zo moeten zijn.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 11:44:54 #146
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_38226009
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:57 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik voor eeuwig ga blijven wachten op een reactie. Ze heeft gewoon (denk ik, want wat er in haar hoofd omgaat weet ik toch nooit zeker) alleen de tijd nodig. Ik moet mezelf op sommige momenten echt inhouden om geen smsje te sturen om te vragen hoe het met haar gaat. Maar ik realiseer me dat ik dan waarschijnlijk mijn eigen ramen sta in te gooien.

En het is ook niet zo dat ik niet verder ga met mijn leven en op haar blijf wachten. Als we echt bij elkaar horen dan komt dat in de toekomst ook wel goed. En zo niet. Jammer dan. Maar dan heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan en mezelf alleen maar verwijten dat ik sommige dingen te laat ben gaan inzien.

Ik ga me nu volledig richten op mijn afstuderen, en mocht ik daarna niks van haar gehoord hebben bel ik haar wel eens op om te melden of ik geslaagd ben of niet. Gelijk een goed excuus om weer contact te zoeken.
Het beste wat je kunt doen inderdaad. De bal ligt duidelijk bij haar.

Ik neem nooit meer contact met mijn ex op. Mijn ex zit namelijk in een ballenbad. Als ze ooit nog contact wil, moet het van haar kant af komen. Van mij hoeft ze nooit meer iets te verwachten.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:09:01 #147
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38226807
Klinkt hier en daar wel erg zwart wit... tis alles of niets en sommige van jullie kiezen duidelijk voor niets.

Ik snap wel dat dit een houding is voor zelfbescherming. Ik ben nog steeds on speaking therms met mijn ex... zoals iemand anders het noemde in een indenial fase ofzo, maar dat zal het dan maar zo zijn. Ik probeer er iig het beste van te maken
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38227252
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:44 schreef jagermeister1 het volgende:

Ik heb er nu gewoon even vrede mee. Ik heb er voor mijn gevoel op dit moment echt alles aan gedaan. Dat is voor mij wel rustgevend
pi_38227306
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:09 schreef Mickeys het volgende:
Klinkt hier en daar wel erg zwart wit... tis alles of niets en sommige van jullie kiezen duidelijk voor niets.

Ik snap wel dat dit een houding is voor zelfbescherming. Ik ben nog steeds on speaking therms met mijn ex... zoals iemand anders het noemde in een indenial fase ofzo, maar dat zal het dan maar zo zijn. Ik probeer er iig het beste van te maken
Je kan wel zo door blijven gaan en elkaar aan het lijntje houden. Maar op een dag kom je er vanzelf wel achter dat al die tijd, waarin je er omheen hebt lopen draaien, voor niks is geweest. Het beste lijkt mij elkaar gewoon de ruimte geven. In de toekomst zal dan wel blijken of de beslissing om uit elkaar te gaan verstandig is geweest of niet.
pi_38228366
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 11:44 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Na die laatste reactie van jou is ze misschien wel bang om contact op te nemen. Je weet het niet.
Laat het rusten, leef je eigen leven en bel haar gewoon over een jaar weer eens op. Puur uit interesse.
A dirty mind is a joy forever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')