abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:34:55 #1
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37878766
Vorig deel:
De Kunst van het loslaten van een ex #39

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.

Lees de laatste 5 post van het vorige topic nog even door.
Gogo!
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:35:28 #2
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37878785
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef stevengerrard het volgende:
Ik weet precies hoe je je voelt.. Als ik 's avonds alleen in een 2 persoonsbed lig dan wil ik haar ook het liefst haten maar om de een of andere reden kan ik het gewoon niet..

Ik kon echter wel de gehele tijd normaal met haar praten alleen jammer genoeg wil zij niet met mij erover praten.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook nog 24/7 aan haar denk. Het liefste zou ik ook nu haar opbellen, emailen of wat dan ook. Zelfs wetende dat zij er geen behoefte aan heeft en mij helemaal uit haar geheugen heeft gewist.

Als ik voor mezelf spreek denk ik dat ik nooit eraan zou wennen dat ik in mijn eentje rondloop.
@ jager: hoe heb jij ervoor gezorgd dat je je draad weer opgepikt heb en dat je het weer "rooskleurig" inziet?? Ik zoek ook wel afleiding maar toch kan ik me er nog niet geheel aan overgeven.
Mijn ex wil ook geen contact meer. Dus in dat opzicht kunnen we elkaar een hand geven.

Tja..het kost tijd. Ik ben nu 3.5 maanden vrijgezel, maar nog steeds zit ze in mijn systeem. Normaal? pfff ... ik weet het niet. Volgens mij duurt het bij de een langer als de ander. Ik kan iig nog niet zeggen dat ik over haar heen ben. Ben wel een heel stuk verder dan ik een tijdje geleden was.

Hmm.. wat doe ik? Uhhh... Heb veel van me af geschreven. Ben in het weekend lekker aan het stappen. Zit weer een beetje achter de dames aan en merk dat ik de aandacht wel leuk vind. Ben nog niet toe aan een nieuwe relatie, maar dat komt ws ook omdat ik nog niemand tegen ben gekomen die 'relatiewaardig' is. En dan moet ze jou ook nog willen natuurlijk

Ik was onbewust denk ik altijd wel een beetje bang alleen te zijn, maar goed... nu ik zie dat ik toch wel aandacht van de dames krijg, is die angst wel aardig verdwenen.

Als ik alleen thuis ben probeer ik afleiding te zoeken door bijvoorbeeld te gaan opruimen, stofzuigen of weet ik wat nog meer. Mijn hobby's heb ik tot nu toe eigenlijk links laten liggen. Misschien dat ik van de week Cubase weer eens opstart of dat ik weer eens een potje Battlefield ga spelen. Gek genoeg al die tijd geen interesse in gehad om die dingen weer te gaan doen.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:35:35 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37878788
De kunst Kunst gemaakt .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:38:03 #4
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37878863
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:35 schreef Copycat het volgende:
De kunst Kunst gemaakt .
Kunst met de grote K..

Dat is het inderdaad wel ja
pi_37879313
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:35 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]
Nou bij deze dan geef ik je de hand... Maar hoe heb jij de verstandhousing kunnen verwerken want ik neem aan dat jij toch ook nog genoeg vragen hebt waar je geen antw op hebt??

Ik praat veel van me af d.m.v. msn en muziek luisteren

Ik moet toegeven dat ik nu ook wel aan het uitgaan ben en elke dag met iemand anders iets leuks doe... Echter ik merk gewoon aan mezelf dat ik daar gewoonweg helemaal geen behoefte aan heb. Daarbij komt ook dat ik van mezelf een verlegen type ben die niet zo makkelijk achter de dames aanga. Laat staan op een af durf te stappen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:04:40 #6
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37879805
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:50 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Nou bij deze dan geef ik je de hand... Maar hoe heb jij de verstandhousing kunnen verwerken want ik neem aan dat jij toch ook nog genoeg vragen hebt waar je geen antw op hebt??
De dringendste vraag waar ik mee zat was: "heeft ze al een ander?" en die is beantwoord. Ben erachter gekomen via via dat ze nog niemand heeft.
De 2de dringende vraag die ik had was: "Zou ze een masker op hebben of zou het haar echt niets doen?". Deze vraag is ook beantwoord en wel door zelf haar masker af te zetten. Was wel niet heel netjes van mij om een reactie van haar op die manier uit te lokken, maar ik kreeg wel te zien dat het haar nog heel veel doet.

Dit waren voor mij dé vragen. Natuurlijk heb ik nog legio andere vragen, maar het is goed zo... Ik laat haar lekker voor wat ze is. Mocht ze ooit nog behoefte hebben aan contact, dan zie ik dat vanzelf wel. De kans is HEEEEL groot dat ik dan geen behoefte meer heb. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat er een dag komt dat ze contact wil... misschien valse vermoedens, maar toch...

In het vorige topic kun je precies teruglezen wat er is gebeurd
quote:
Ik praat veel van me af d.m.v. msn en muziek luisteren
Die eerste snap ik nog, maar veel van je af praten door muziek luisteren is nieuw voor me.
quote:
Ik moet toegeven dat ik nu ook wel aan het uitgaan ben en elke dag met iemand anders iets leuks doe... Echter ik merk gewoon aan mezelf dat ik daar gewoonweg helemaal geen behoefte aan heb. Daarbij komt ook dat ik van mezelf een verlegen type ben die niet zo makkelijk achter de dames aanga. Laat staan op een af durf te stappen.
Op iemand af stappen is ook een groot woord. Doe ik ook niet echt...behalve als ik een sappie op heb. Soms komen ze met mij een praatje maken, maar meestal zijn het bekenden van bekenden en raak je zo aan de praat.

Ik heb juist heel veel behoefte om lekker te gaan stappen. Het verzet mijn gedachten enorm. Natuurlijk heb je tijdens het stappen ook weleens zo'n dipmoment, maar dat is normaal.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:07:04 #7
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_37879891
tvp
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_37882793
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

In het vorige topic kun je precies teruglezen wat er is gebeurd
[..]

Die eerste snap ik nog, maar veel van je af praten door muziek luisteren is nieuw voor me.
[..]

Op iemand af stappen is ook een groot woord. Doe ik ook niet echt...behalve als ik een sappie op heb. Soms komen ze met mij een praatje maken, maar meestal zijn het bekenden van bekenden en raak je zo aan de praat.
Ik weet hoe je het gedaan hebt. Ik was toen nog een stille meelezer omdat ik niet goed wist of ik mijn ding ook moest posten

Qua afpraten moet je eens doen!! Ze noemen dat ook wel in de volksmond Luid monds mee zingen met van alles en nog wat...Kan je veel stress en spanning door kwijt raken!!

Tja helaas kom ik niet meer zoveel bekenden tegen in de stad of het zijn alleen maar jongens. En dat is nog steeds niet mijn "doelgroep" En het afstappen na een sapje is ook niet weggelegd voor me, want de 7-up of cassis haalt me niet over de drempel heen!

En daarbij zou ik dan met het gevoel "oh, wat zou zij nu in mij moeten zien" op iemand af stappen (ben nou niet echt een Brad pitt )

Het enige wat ik erg heb als ik iets aan het doen ben is dat ik een schuld gevoel krijg. En dat ik bij mezelf denk " oh, dit had .... leuk gevonden of had ik dit nou maar vaker met ... gedaan"
You'll never walk alone.
pi_37882966
Ik zit zo met een dubbel gevoel op dit moment.
We zijn opzich goed uit elkaar gegaan, en het is min of meer uitgegaan omdat ik mezelf verloren ben in de relatie en te afhankelijk ben geworden van haar. Nu het uit is, en we afgesproken hebben voorlopig geen contact meer met elkaar te zoeken, heb ik er veel over heb nagedacht en wil ik zo graag met haar hierover praten. Maar aan de andere kant weet ik dat het waarschijnlijk geen enkel nut heeft en dat het daarvoor nog veels te vroeg is.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:43:04 #10
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37883146
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Ik weet hoe je het gedaan hebt. Ik was toen nog een stille meelezer omdat ik niet goed wist of ik mijn ding ook moest posten

Qua afpraten moet je eens doen!! Ze noemen dat ook wel in de volksmond Luid monds mee zingen met van alles en nog wat...Kan je veel stress en spanning door kwijt raken!!

Tja helaas kom ik niet meer zoveel bekenden tegen in de stad of het zijn alleen maar jongens. En dat is nog steeds niet mijn "doelgroep" En het afstappen na een sapje is ook niet weggelegd voor me, want de 7-up of cassis haalt me niet over de drempel heen!

En daarbij zou ik dan met het gevoel "oh, wat zou zij nu in mij moeten zien" op iemand af stappen (ben nou niet echt een Brad pitt )

Het enige wat ik erg heb als ik iets aan het doen ben is dat ik een schuld gevoel krijg. En dat ik bij mezelf denk " oh, dit had .... leuk gevonden of had ik dit nou maar vaker met ... gedaan"
Ik hou niet zo van zingen. Bak er ook niets van, dus dat laat ik lekker aan anderen over

En met een sappie bedoelde ik een biertje of 4 a 5. Je bent dan iets minder 'geremd' en het kan je dus net ff dat beetje moed geven. Teveel bier maakt je overigens onaantrekkelijk of irritant en werkt dus mogelijk averechts.

Die jongens die je tegenkomt kennen vast ook wel meiden waar je eens een praatje mee kunt maken toch? Maar goed...dat is het hele punt niet. Wat jij mist is zelfvertrouwen.

Je zegt: "Ik ben neit bepaald een Brad Pit" (ik ook niet, maar dat hoeft ook niet)
en: ""oh, wat zou zij nu in mij moeten zien"

Met zo'n instelling wordt het inderdaad moeilijk. Niet zo negatief dus, want je hebt tenslotte al eerder een vriendin gehad, dus waarom zou je dat nu niet weer lukken?

Als je zelfvertrouwen uitstraalt wordt je aantrekkelijker voor het andere geslacht, tenzij je spuuglelijk bent, stinkt of een ontzettende arrogante lul bent. Just my 2 cents.

Oh.. en zelfvertrouwen, daar kun je aan werken.

[ Bericht 5% gewijzigd door jagermeister1 op 16-05-2006 16:49:48 ]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:45:47 #11
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37883218
Oops...deed ff iets verkeerd

Sorry moddereter!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:58:10 #12
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_37883597
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:43 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van zingen. Bak er ook niets van, dus dat laat ik lekker aan anderen over

En met een sappie bedoelde ik een biertje of 4 a 5.

Die jongens die je tegenkomt kennen vast ook wel meiden waar je eens een praatje mee kunt maken toch? Maar goed...dat is het hele punt niet. Wat jij mist is zelfvertrouwen.

Met zo'n instelling wordt het inderdaad moeilijk. Niet zo negatief dus, want je hebt tenslotte al eerder een vriendin gehad, dus waarom zou je dat nu niet weer lukken?

Oh.. en zelfvertrouwen, daar kun je aan werken.
Zingen kan ik ook niet maar het is wel ff lekker om te schreeuwen. Al vind ik dat

Ik snapte dat je een pilsje bedoelde met een sapje. Ik drink geen bier dus aan die tip heb ik helaas nixs

Als ik eenmaal met een grietje in gesprek ben gekomen dan kom ik wel los. want menigeen zegt tegen me dat ik dan wel geen Brad pitt ben maar wel een zeer goed innerlijk wat al meer waard is! Het gaat me daarom om de 1e stap en idd daar ben ik gewoon onzeker over.

En idd ik heb eerder 1 vriendin gehad maar die kenden ik al wat langer dus dat is zo gegroeid of de stap erheen lopen was niet zo moeilijk...

Maar het komt wel weer in de toekomst.....Nu eerst maar zorgen dat ik dit geval goed kan verwerken anders zoek/vind ik alleen een vervanger en ik denk niet dat dat de bedoeling kan zijn
You'll never walk alone.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:11:19 #13
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37884059
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:58 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Maar het komt wel weer in de toekomst.....Nu eerst maar zorgen dat ik dit geval goed kan verwerken anders zoek/vind ik alleen een vervanger en ik denk niet dat dat de bedoeling kan zijn
Tuurlijk komt het weer in de toekomst!

ff iemand iemand van een ander forum na-papegaaien:
Fear will keep you prisoner, Hope will set you free.

En dan bedoel ik dus niet de hoop dat het weer goed komt tussen jou en je ex maar hoop in het algemeen. Hoop dat het met jezelf weer goed komt. Dat na regen de zonneschijn echt komt! Dat je dus ook ooit weer iemand tegenkomt waarmee het gaat klikken!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:19:42 #14
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_37884306
De hoop dat het goedkomt heb ik nog minimaal....Het zijn meer de herinneringen die de hoop doen opladen dan wat anders..

De lijfspreuk ga ik zeker onthouden!!

Nu ga ik zorgen dat ik onder activiteiten (als je goede ideeen hebt hoor ik ze graag) ga waar ik andere mensen tegenkom om misschien een vriendschap op te bouwen, en we zien dan wel wat er nog meer uit bloeit!!

Ik zat zelf te denken aan een jongerenreis, misschien werken op een camping ofzo????
You'll never walk alone.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:58:06 #15
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37888878
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:38 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik zit zo met een dubbel gevoel op dit moment.
We zijn opzich goed uit elkaar gegaan, en het is min of meer uitgegaan omdat ik mezelf verloren ben in de relatie en te afhankelijk ben geworden van haar. Nu het uit is, en we afgesproken hebben voorlopig geen contact meer met elkaar te zoeken, heb ik er veel over heb nagedacht en wil ik zo graag met haar hierover praten. Maar aan de andere kant weet ik dat het waarschijnlijk geen enkel nut heeft en dat het daarvoor nog veels te vroeg is.
Waarom veels te vroeg? Misschien zit de ander wel net zo te denken. Kan je niet mailen en ujitleggen dat je er graag over wilt praten en dat zij dan aan kan geven of het goed is of voor haar nog te vroeg? Jij bepaalt nu dat het te vroeg is voor haar, jij bent er zelf al wel aan toe.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:14:57 #16
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37889500
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:19 schreef stevengerrard het volgende:
De hoop dat het goedkomt heb ik nog minimaal....Het zijn meer de herinneringen die de hoop doen opladen dan wat anders..

De lijfspreuk ga ik zeker onthouden!!

Nu ga ik zorgen dat ik onder activiteiten (als je goede ideeen hebt hoor ik ze graag) ga waar ik andere mensen tegenkom om misschien een vriendschap op te bouwen, en we zien dan wel wat er nog meer uit bloeit!!

Ik zat zelf te denken aan een jongerenreis, misschien werken op een camping ofzo????
Uhm... misschien heb je iets aan de volgende tips:

- Ga sporten bij een of andere vereniging of fitnesscentrum (Zou ik ook moeten doen, maar goed)
- Ga uit
- Groepsreis ofzo (Zelf nooit gedaan, maar het schijnt leuk te zijn)
- Schrijf je desnoods in op een datingsite als je het echt niet meer weet. (Ook nog niet gedaan)

Gelukkig ken ik genoeg mensen en die mensen kennen ook weer genoeg mensen, dus zo nu en dan leer ik wel weer leuke mensen kennen.

Dat werken op een camping kan ook erg leuk zijn + als je geluk hebt lopen er leuke meiden rond.
pi_37891036
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:58 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom veels te vroeg? Misschien zit de ander wel net zo te denken. Kan je niet mailen en ujitleggen dat je er graag over wilt praten en dat zij dan aan kan geven of het goed is of voor haar nog te vroeg? Jij bepaalt nu dat het te vroeg is voor haar, jij bent er zelf al wel aan toe.
Het is ongeveer drie weken uit nu.
En in die periode heb ik haar niet echt met rust gelaten, totdat ze een keer flink kwaad werd en me vertelde dat ik haar met rust moet laten. Later belde ze overigens wel op om haar excuses aan te bieden en om te zeggen dat het voor haar de engiste manier was om mij duidelijk te maken even geen contact te zoeken. En daar had ze gelijk in. Dit was afgelopen vrijdag en toen ben ik echt gaan nadenken.

Het probleem is, aan de ene kant weet ik voor mezelf nog niet of ik er helemaal uit ben en aan de andere kant ben ik bang voor haar reactie. Ook omdat ze gezegd heeft toen ze kwaad opbelde dat ik geen hoop meer moest hebben dat het ooit nog goed kwam. Maarja, als ze daarna weer opbelt en lief doet...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:02:34 #18
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_37891360
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Knip...Maarja, als ze daarna weer opbelt en lief doet...
Zij wordt ook door gevoelens heen en weer geslingerd.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:28:40 #19
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37892631
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Het is ongeveer drie weken uit nu.
En in die periode heb ik haar niet echt met rust gelaten, totdat ze een keer flink kwaad werd en me vertelde dat ik haar met rust moet laten. Later belde ze overigens wel op om haar excuses aan te bieden en om te zeggen dat het voor haar de engiste manier was om mij duidelijk te maken even geen contact te zoeken. En daar had ze gelijk in. Dit was afgelopen vrijdag en toen ben ik echt gaan nadenken.

Het probleem is, aan de ene kant weet ik voor mezelf nog niet of ik er helemaal uit ben en aan de andere kant ben ik bang voor haar reactie. Ook omdat ze gezegd heeft toen ze kwaad opbelde dat ik geen hoop meer moest hebben dat het ooit nog goed kwam. Maarja, als ze daarna weer opbelt en lief doet...
Waarom stuur je haar geen brief of mail? Schijf je gedachten op. gewoon precies zo als ze door je hoofd heen gaan. Het beste is het om te mailen denk ik. dan kan ze zelf bepalen wanneer ze het wil lezen. doe de brief als bijlage erbij en zet in het mailtje zelf dat je je gedachten op papier hebt gezet en dat je graag wil dat ze het weet. En dat ze voor haar zelf uit moet maken of ze er wel of niet wat mee wil doen.

Het heeft mij in ieder geval goed gedaan, maar tja... ik weet ook niet goed hoe de mannelijke kant denkt en voelt... Immers... mannen komen van Mars en vrouwen van ... juist.. andere taal andere houding.

Good luck
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_37892833
Haar een mail gestuurd heb ik al gedaan, zeg maar als laatste red middel om ervoor te zorgen dat het niet uit ging. Niet dat het echt heeft geholpen... Maar ik zal mijn gedachten wel op papier zetten en dan zie ik wel wat ik ermee doe.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:39:21 #21
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37893160
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Haar een mail gestuurd heb ik al gedaan, zeg maar als laatste red middel om ervoor te zorgen dat het niet uit ging. Niet dat het echt heeft geholpen... Maar ik zal mijn gedachten wel op papier zetten en dan zie ik wel wat ik ermee doe.
Je hebt een mail gestuurd als redmiddel... doe dan nu een mail als uitleg, wat je voelt, wat je denkt, etc etc en niet als insteek de relatie te willen redden.
pi_37893336
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je hebt een mail gestuurd als redmiddel... doe dan nu een mail als uitleg, wat je voelt, wat je denkt, etc etc en niet als insteek de relatie te willen redden.
Maar het is juist wel de insteek om de relatie te redden, hoe je het ook wend of keert.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:45:57 #23
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37893481
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Maar het is juist wel de insteek om de relatie te redden, hoe je het ook wend of keert.
Misschien heeft ze lucht nodig. Als je alleen maar de relatie wil redden zal het je nooit lukken. Waarom niet kiezen voor vriendschap? misschien heelt de tijd de wonden... Als je gaat "drammen" loopt het zeker te weten (ja ja haags hehehe) mis en sta je met lege handen.... wat wil je buiten een relatie om?

en ja... ik praat helaas uit ervaring
pi_37893563
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef Mickeys het volgende:

Misschien heeft ze lucht nodig. Als je alleen maar de relatie wil redden zal het je nooit lukken. Waarom niet kiezen voor vriendschap? misschien heelt de tijd de wonden... Als je gaat "drammen" loopt het zeker te weten (ja ja haags hehehe) mis en sta je met lege handen.... wat wil je buiten een relatie om?

en ja... ik praat helaas uit ervaring
Vriendschap zal naar mijn mening nooit werken als de een nog gevoelens heeft voor de ander.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:49:26 #25
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_37893660
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 21:47 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Vriendschap zal naar mijn mening nooit werken als de een nog gevoelens heeft voor de ander.
Heb je de echte laatste zin gezien?

Ik praat echt uit ervaring en ik zit er midden in.. jij al 3 weken als ik het goed heb onthouden.. ik 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')