Ja hoor ik wel, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:44 schreef daeri het volgende:
iemand enig idee hoe paypal werkt?
quote:
Nee joh is goed, ben ik bezig een heel verhaal te tikken...;-)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat zit met geld storten op je account![]()
edit: laat maar iemand heeft me al geholpen
hehe ^^ heb er nu 25 euri opgestord.. nu n paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Nee joh is goed, ben ik bezig een heel verhaal te tikken...;-)
Nietes!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:31 schreef Sautor het volgende:
We zullen eens kijken, het goedkoopste hotel is ¤ 48 per nacht, dus kijken waar ik heen ga..
Gpwndquote:Stayed at a hotel. Cost: 39 ¤.
quote:I finished my song Doe de dibididoe!. It turned out pleasant.
Volgens mij m'n 2e song die pleasant isquote:Doe de dibididoe! is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Presto. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-05-17. The melody is pleasant and the lyrics are pleasant.
Dominant Instruments:
1 Drums
2 Bass Guitar
3 Lead Vocals
4 Electric Guitar
Gelukkig nieuwjaar!quote:I celebrated Popomundo New Year with fireworks. It made me very happy.
dan had je geen vuurwerk bij je...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Frankeinstein het volgende:
wanneer is het nieuwjaar? Niks van gehoord nl.
hehe... op vliegveld mag je ze niet hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:41 schreef Venderwel het volgende:
Ja hoor, ik zie nu pas dat mijn vuurwerk een paar dagen geleden is ingenomen door de duane!!!
ja maar, ja maar...nu heb ik ze niet af kunnen steken....quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef daeri het volgende:
[..]
hehe... op vliegveld mag je ze niet hebben![]()
sja...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef Venderwel het volgende:
[..]
ja maar, ja maar...nu heb ik ze niet af kunnen steken....![]()
quote:307 ¤ was stolen from me in Paris - Barcelona! The crime rate in Paris is appalling!
Hitched a ride with Maryann to Barcelona.
toen gelijk flink gaan shoppen;quote:01:36 Received 20000 ¤ from Sonya Couch.
01:31 I got a new job as ceo at Ruins of Alexandria.
01:24 I quit my job as bartender at Wings of Punk Rock.
en toen had ik nog maar 5000 over ongeveerquote:01:40 Bought basic kama sutra for 3600 ¤.
01:40 Bought basic sex appeal for 2700 ¤.
01:42 Bought basic showmanship for 2000 ¤.
01:42 Bought basic lyrics & poetry for 1500 ¤.
01:44 Bought basic dancing for 1500 ¤.
01:43 Bought basic fashion for 2000 ¤.
01:43 Bought basic composing for 1000 ¤.
yep.. denk dat ik maar begin met mn kama sutra boek..quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:22 schreef DeHovenier het volgende:
20k
Nu moet je die boeken allemaal nog leren
Elsbeth Boom is Sautor.
yup, en cadeautje voor dat ik zwanger benquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:30 schreef DeHovenier het volgende:
Hoezo krijg je die 20k dan? Voorschot van je nieuwe baan? Feli met je VIP!
ooh misschien moet je dan bij een celeb in de buurt zijn ofzo?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:46 schreef DeHovenier het volgende:
Weet ik niet
Met foto's maken van beroemdheden kan je ook grof geld verdienen, alleen weet ik niet hoe
ik ken die persoon al tijdje..quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:09 schreef Venderwel het volgende:
Jij kreeg 20k voor je job???? Mmmmm...heeft die persoon nog meer ceo's nodig??
ik had gelijk meer star gedoequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga ook VIP worden
FF kijken hoe en wat enz.
Uhu, star gedoequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:10 schreef BlackRebel het volgende:
ik denk dat ze starquality bedoelt, die kan gestegen zijn omdat je ontslag had genomen bij je oude baantje
uhh...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
Moet je die code die je krijgt in Paypal invullen bij de Betalingskenmerk Accpeptgiro?
ben geholpen..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe hebt jij geld overgemaakt van je rekening naar Paypal?
nee, heb gelijk op "Adres opslaan" gedrukt enzo.. zodat ik het niet nog een x hoef te onthoudenquote:
Al opgelost:quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan namelijk dat nummer intikken in "Betalingskenmerk Acceptgiro", en bij de "Mededelingen". Ik weet niet wat het beste is
Bij "Mededelingen" dusquote:[quote]Op donderdag 18 mei 2006 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
yup idd het Bank Transfer ID gaat bij mededelingen..
je eigen paypal accounnummer? volgensmj heb je die niet
paypal werkt niet via nummers maar via emailadressen waaraanje doneert /stort
en je stort naar het account van paypal .inc. waarze vervolgens a.d.v. het Bank Transfer ID de donatie op jouw naam kunnen zetten..
quote:The Cowards: The crowd throws tomatoes on to the stage
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:00 schreef maniack28 het volgende:
Elsebeth heeft een foutje gemaakt, want waarom vliegt ze naar A'dam, als we morgen in Parijs spelen?
Paris Tanneke's wildest popclub 2006-05-20 18:00 Design INFO
hehehehe ^^quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:12 schreef maniack28 het volgende:
hij... het is een zij hoor![]()
Nog 4 dagen, dan ga ik er keihard over heen voor een kindje![]()
mmmmmm gaat dus lang duren voordat er wat serieus uit je handen komt??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
In he begin zullen je liedjes bagger zijn, maar als je je xp punten die je elke dag krijgt investeert in Musical Talents, dan zal de kwaliteit snel omhoog gaan. Overigens krijg je alleen de eerste 2 weken 6 xp punten per dag, daarna krijg je 0 tot 3 punten elke zondag.
quote:Congratulations - you are now a Popomundo VIP!
Your payment of USD 9.00 has been completed. Your VIP subscription should be activated any second now.
Als Sautor ff opschiet dan kan hij ons concert nog halenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:38 schreef Sautor het volgende:
Ik ben trouwens woensdag t/m vrijdag afwezig. Wie kan ik volgen, dat die mij ff na t concert naar het vliegveld brengt? Dan koop ik nu een ticket, dan volg ik die persoon overal, gaat die persoon voordat hij gaat liften naar het vliegveld, en dan ben ik daar ook, en dan kan ik weg. Want liften gaat niet lukken denk ik als ik afwezig ben
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als Sautor ff opschiet dan kan hij ons concert nog halen
Hij zit nog wel in Amsterdam
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef Frankeinstein het volgende:
wie is ook alweer Elsbeth Boom? Dat is namelijk mijn lover
Hij is terug!quote:
Oeps, hoe lang duurt t om in Parijs te komen, heb precies 3 uur nuquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:59 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
![]()
hij had gewoon jullie moeten volgen dan had ie zelfs drie weken offline kunnen zijn en was het nog goed gekomen,
moet je supersonic boekenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:01 schreef Sautor het volgende:
[..]
Oeps, hoe lang duurt t om in Parijs te komen, heb precies 3 uur nu
Overigens hoe kan ik iemand volgen dan? Ik was als eerste in Barcelona, en vlak voordat ik wegging was er nog niemand anders in Barca...Dus kan ik ook niemand volgen..
Maar t volgende vliegtuig vertrekt pas om 18.00 uur, dan begint t concert alquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:02 schreef daeri het volgende:
[..]
moet je supersonic boekenduurt het denk ik n uur, of twee uur... mits je geen delay hebt
World Musicquote:The Red Nosed Poodle
Type: Club
City: Moscow
Quality: below average
Power Capacity: 32000W
Genre: World Music (Strong)
Service cost: 5 ¤
Concert tickets:15 ¤
Law & Order:truly abysmal
geloof het nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
We spelen Heavy Metal zelf, weet niet of dat wat uitmaakt bij de club zelf.
ja dat welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:28 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan beter bij een Heavy Metal club spelen, krijg je meer publiek dus meer geld.
ik ben Anton Aarnoudse, het is wel handig dat de achternaam met 2 A's is, daardoor sta ik bijna altijd bovenaan in het Characters present rijtje..quote:
Ik had ook geen beschikking over internet. Alleen ik wist t van te vorenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef maniack28 het volgende:
Stelletje prutsers zijn jullie ook.. Jij hebt het concert in Londen ook al gemist.. en nu Sautor in Parijs
Zucht.. ik ga een andere band zoeken
ja, dat heb ik gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik had ook geen beschikking over internet. Alleen ik wist t van te voren
We plakken er of nog een concertje in Parijs achter, of die worldtour komt later wel...
Frankenstein: Ohja, das waar ook. Maar iedereen is zowat mijn lover, moet je maar kijken
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
@Sautor: begin maar met History of Modern Rock.
En zal eens kijken voor dat live aid, klinkt wel goed namelijkquote:Bought history of modern rock for 1001 ¤.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Onze show is btw van start.. dus niet meer verplaatsen aub
Ik heb nog geen cadeautjes gezien jongens...quote:Celebrated my birthday.
Ik heb het nu 4 keer gedaan en heb nog 0 sterrenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
Het duurde overigens 4 updates (dus 4x Improved skills) voordat ik een ster had bij Basic String Instruments. Is dit een vaste waarde?
Had je er maar moeten zijn..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cadeautjes gezien jongens...
(was wel gisteren, maar jullie zullen t wel door hebben gehad)
jawel ^^quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:36 schreef DeHovenier het volgende:
deari: dancing hoeft toch niet als je geen danser bent?
quote:Good things to keep in mind when putting on a show:
• Play the right amount of songs, not too many and not too few.
• Don't forget to actually travel to the city the show's in.
• Watch the show live at the club by being online if you want to.
• Don't leave the locale while playing!
• Good skills: Showmanship, Dancing, Sex Appeal, Fashion, Make Up.
tis een spel, denk je echt dat ze die onderscheidingen gaan maken in de verschillende genres?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Omdat het daar staat, moet het niet gelijk denk ik..
Wat moet een metal act met Dansen, Sex Apeal, Fashion? Make up soms maar denk dat hun ander soort bedoelen..
ik zou ff wachten als ik jou was..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan trouwens kiezen bij welke stad ik een citizen word..... maakt het verschil welke stad je kiest?
Sterker nog, je kan werken bij bv. een club in Helsinki terwijl je in Amsterdam woont.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:44 schreef wc-eend het volgende:
Moet je als je iemand uitvraagt ook op die plek al aanwezig zijn of gaat dat vanzelf?
Jamsessie om 20.00 uur vanavondquote:You've now booked this place to practise your music on 2006-05-21 20:00.
kamasutra boek kopen en lerenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:29 schreef wc-eend het volgende:net ff een quickie gedaan.. ik ben nog slecht in sex
tnx!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:30 schreef maniack28 het volgende:
Dezelfde stad is voldoendeje gaat er automatisch heen. Je moet alleen zorgen dat je tijdens de show/jam die plek niet verlaat. De show duurt +/- 1.5 uur en de jam duurt 4 uur.
Ook als je rondreist verdien je gewoon geld met je baan....maakt dus niets uit.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
tnx!
was de komende dagen toch niet van plan AMS te verlaten.
geeft wat rondreizen nog wat extra's?? of kan ik beter ff geld verdienen met mijn baan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef mortar999 het volgende:
[..]
Ook als je rondreist verdien je gewoon geld met je baan....maakt dus niets uit.
Enige is dat je geld moet hebben voor de vlucht / verblijf. En reize gaat ten koste van je health en mood!
quote:Op maandag 22 mei 2006 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
das nog eens forensen! 's avonds spelen in Parijs en de volgende dag gewoon optijd op je werk zijn!
quit job was ook een functie zag ikquote:Op maandag 22 mei 2006 11:28 schreef mortar999 het volgende:
[..]
![]()
Alleen je baas heeft er nadeel van...je telt namelijk maar voor 50% (uit mijn hoofd) mee in de rating-berekeningen van het lokaal als je in het buitenland bent. Het is dus wel zo netjes om even een message naar je baas te sturen als je op wereldtournee gaat
Levert het niks op dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:39 schreef maniack28 het volgende:
Jawel.. touren kost geld => hotels e.d. dus je baan doet er wel toe
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef BlackRebel het volgende:
het levert iets veel belangrijkers op dan geld, namelijk fame!!!
quote:#9 Modern rock artist
Hoe beter de plek, hoe beter je jamsessie gaat, dus jou kennis van je liedjes wordt beter.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Tim_G het volgende:
Maakt het ook uit waar je gaat jammen eigenlijk?
dus altijd in een club jammen die minstens mediocre is...quote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Hoe beter de plek, hoe beter je jamsessie gaat, dus jou kennis van je liedjes wordt beter.
ik jam normaal in een above average club.. (ik zweer dat hij eerst beter was, maar hij is nu voor sale) voor 20 euriquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Tim_G het volgende:
vandaar dat die jamsessie dus maar 100 euro kostte![]()
in Ams? waar? ( ook als het niet amsterdam is? )quote:Op maandag 22 mei 2006 14:58 schreef daeri het volgende:
[..]
ik jam normaal in een above average club.. (ik zweer dat hij eerst beter was, maar hij is nu voor sale) voor 20 euri
stockholm;quote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
in Ams? waar? ( ook als het niet amsterdam is? )
Begin dan in een europese stad.....ik was begonnen in LA, ben ooit midden in de nacht opgestaan om te kijken of je iets zag van het spelen van een concert...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:30 schreef DeHovenier het volgende:Bedankt
Ik voel me eigenlijk in geen enkele stad thuis
ik gok omdat het in LA dan dag is?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:44 schreef DeHovenier het volgende:
Als CEO moet je dus bands zien te regelen, personeel aannemen en ontslaan, en met de prijzen knoeien? Ben benieuwd of dat lukt
Ik word wel citizen van Amsterdam. Waarom midden in de nacht
Modern Rock it isquote:Op maandag 22 mei 2006 16:36 schreef BlackRebel het volgende:
je verandert maar wat je wil, maar mijn vorige CEO daar wilde er een rock-club van maken, en dat is een beetje mislukt.. tis nu wel rock, maar er speelt vrijwel geen enkele rockact meer... tja, en ik dacht mijn meeste vrienden zijn modern rock dus maak ik er modern rock van... dat verandert dus vanzelf als er genoeg modern rock bands spelen...
je mag de naam veranderen hoor, en het plaatje dat erbij hoort... ga je gang
Het eerste concert dat je als CEO hebt geregeld?quote:Helsinki The Crown 2006-07-07 12:00 Design INFO
Spannend...:)quote:Regrettably things took a turn for the worse when a famous talent scout was spotted in the audience.
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:52 schreef BlackRebel het volgende:
he robbie, er staat een spelfout in je blogIk heet Stephen, niet Stephan...
Nu heb ik nog maar $1300 overquote:Recent diary events
Bought sunglasses for 51 ¤.
Bought pin (popogeddon was just a bad dream) for 2 ¤.
Bought basic record production for 1501 ¤.
Bought basic economics for 4001 ¤.
Bought play the electric guitar for 1001 ¤.
quote:Recent diary events
jeans was confiscated.
Oh, stupid me! I went to the police station with some goods to have it tagged, but they discovered that some of it was stolen!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:21 schreef Sautor het volgende:
*kickt
Wel moeten geen fugitves in onze groep, wij zijn lafaards, geen criminelen![]()
stoer męn... moe je kijken naar Pete Dohertyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik geef een slecht voorbeeld![]()
Wat moeten onze fans wel niet van ons denken
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:33 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is Pete Doherty? In Popomundo bestaat 'ie niet
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:33 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is Pete Doherty? In Popomundo bestaat 'ie niet
On my wayquote:Hitched a ride with Stairway to heaven to Berlin.
bAHHAAHAHAAA sucker!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:17 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben Robbie Romijn. Toen ik een keer op de kamer was van Max heb ik z'n jeans gepikt die daar lag
Aangezien ik net boeken heb gekocht wou ik die laten taggen, maar ik vergat dat ik nog een gestolen goed bij me had. Dus nu ben ik een Fugitive
je ken m opeisen bij de politie nuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:37 schreef maniack28 het volgende:
Mijn broek.. wat doe je.... ik haat je *slapt, insult, bashed*
zie messagequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:56 schreef Sautor het volgende:
Doen we trouwens nog mee aan Liveaid? Amsterdam en Londen zitten al vol, maar Berlijn en Moskou nog niet. Willen natuurlijk t liefst in Amsterdam spelen, maar dat lukt niet.
Andere suggesties voor plaatsen mag ook
edit: Parijs zijn ook nog wat plekjes vrij, en Toronto ook (met afsluiting op 21/7)
quote:Artist: Das Gotik Treffen
Date: 30/05/2006 20:00 (7 days left)
Venue: Prophecy Punk Club in Stockholm
Venue type: Club
Tickets sold: 380
Ticket price: 6 ¤
Ticket limit: 2000
Booked since: 27/04/2006
kan ik vast wel, maar doe het nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:31 schreef DeHovenier het volgende:
Dan schiet het niet op idd.
Log in op zijn account
heb ik gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:02 schreef Sautor het volgende:
Moet je ff op t forum van die stad aanmelden wanneer je wilt spelen. En dan wordt je ingepland
Vanavond in Berlijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
Waar spelen wij Sautor?
ik heb 1 ster in recording.. dus als darlene niet wil/kan kan ik ook komen zodat jullie tenminste nog iets hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef Sautor het volgende:
Parijs wordt t dus, of iig, daar heb ik een aanvraag ingediend
De 22e om 12.00 uur
edit: Heb ff gekeken. We kunnen in Stockholm een singletje opnemen. Aangezien daar een recordstudio eigendom is van die Bjron Shafer, en we daar dus 100% korting krijgen.
Dan zal ik die Darlene ff aanspreken of ze samen met ons wilt opnemen
quote:Public Skills
Basic Keyboard Instruments ***
Basic Comedy
Piano *
Basic Make Up *
Basic Sex Appeal
Basic Showmanship
Basic Fashion
Basic Dancing
Personal Skills
Basic Yoga
Basic Manners ****
Basic Record Production *
Sex *
Basic Poetry
Basic Composing
Punk Rock
Moet je ff wachten totdat de CEO van t park online komt, die ziet dat dan en stuurt je een invite. Die van Parijs was er snel bijquote:
Ga jezelf maar ff nuttig maken en een jamsessie ergens in Berlijn regelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Yoga is om beter te kunnen excercisen. Je health gaat dan sneller vol
Ik ga na Basic String Instruments Playing the Electric Guitar doen.
yayquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga ook ff aanmelden voor live aidToronto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |