kennelijk welquote:Op maandag 3 april 2006 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
je bedoelt creditcard neem ik aan?
paypal kan toch niet zomaar geld halen van debitkaarten (zoals giropas).
Bij Paypal kan je niet rood staan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:48 schreef versluis het volgende:
ROOD staan.
Misschien dat iemand het weet ik wil paypal nemen maaar absoluut nooit in het rood - komen te staan (i.v.m. fraude!)
Is dit uit te sluiten?
Dat je rekeningnummer daar staat zegt nog niet dat ze geld kunnen afhalen (als "eenmalige machtiging" o.i.d.)! Dat nummer is om vanaf te storten, of om geld terug te boeken naar je eigen rekening. Maar een "eenmalige machtiging" mogen ze NIET afhalen zonder jouw toestemming, en zullen ze dus ook niet doen.quote:Op maandag 3 april 2006 22:21 schreef mschol het volgende:
hmm kwam er net achter dat je je giropas kan koppelen aan je paypal account en dan trekken ze geld daarvanaf als het niet op je paypal staat...
zie:
My Account -> Profile -> Financial Information ->Bank Accounts
Dat kan je bij zoveel site's. Bv bij de Simyo site om beltegoed op te waarderen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 april 2006 22:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Bij bijvoorbeeld Marktplaats kan je al jaren je 6 euro betalen met een "vinkje" als akkoord voor de eenmalige machtiging. Handtekening is dus niet perse nodig!
CC accepteerde ie niet, dat heeft voor een vertraging in het betalen gezorgd, maar tis wel gelukt na een paar dagen. Tis dus gewoon overgeschreven naar de account etc.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is wel lastig dan. Heb je via paypal met creditcard betaald? Dan kun je vrijwel altijd je geld terug vragen. Dan moet je de klacht direct indienen bij de cc-maatschappij.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Paypal:
1 Euro = 0.675220 Pounds Sterling
Google:
1 Euro = 0.691253711 British pounds
Maar iDex is mijn reddende engel geweest
je kan onder merchant tools een email link aan laten maken zodaat mensen via daar kunnen betalen..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Vraagje, ik verkoop nu voor het eerst iets via Paypal.
Moet ik dan gewoon het e-mailadres opgeven waar ik ook mee geregistreerd sta bij Paypal?
Ik gebruik het normaal alleen om te betalen dus weet niet helemaal hoe dat gaat met verkopen.
0 tot 3 secondenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Als er geld vanuit Amerika wordt overgeboekt naar een Nederlands paypal account, hoelang duurt dat dan voordat het zichtbaar wordt?
Maakt het daarbij nog uit wat voor een account je hebt? Het betreft hier een premier account aan de Nederlandse zijde.quote:
yup idd het Bank Transfer ID gaat bij mededelingen..quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil dus geld overmaken van m'n bankaccount naar Paypal. Mijn Bank Transfer ID moet ik dus invullen bij 'Mededelingen'?
Waar kan je je eigen Paypal Accountnummer zien?
Dat had ik idd al bij anderen hier gezien. Ik wil een tshirt van 15 dollar + 5 dollar verzendkosten hebben, en ik heb er maar meteen 35 euro opgezet, dan heb ik sowieso meer dan genoeg en kan ik het ook nog voor andere dingen gebruiken zonder meteen meer geld erbij te moeten zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
1 a 2 dagen, 3 max.
Let er op dat Paypal een iets andere wisselkoers hanteert in hun eigen voordeel. Maak dus altijd wat meer over dan volgens je eigen berekening nodig is. Als er niet genoeg op je account staat, gaat Paypal alsnog zeuren om creditcardgegevens bij een transactie.
Bij de ABN kan je een student-achtige creditcard aanvragen. Maar je moet wel je studiefinanciering binnen laten komen op een ABN rekening.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:58 schreef Elusive het volgende:
fuck, ik zit over mijn withdrawal limiet
nu moet ik dus mijn paypal account laten registreren met behulp van een credit card... en die heb ik dus niet
bij de ING heb ik er onlangs 1 aangevraagt ben ik afgewezen ivm met mijn inkomen (600 netto)
wat nu? waar zou ik een credit card kunnen aanvragen? want er staat nog erg veel geld op mijn account dat ik graag ik mijn eigen handjes wil hebben![]()
Dat zal krap zijn, kan goed dat dat het is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:39 schreef fretclick het volgende:
Ik weet niet hoe het met de wisselkoers zit, ik moet omgerekend naar euro's 28,67 (ofzo) betalen en ik heb ¤30,06 op mijn paypal staan. Maar dat zou het dus eventueel wel kunnen zijn? Dus als ik nou nog een paar euro extra overmaak bestaat er een kans dat het wel gewoon gaat lukken? Of zijn er users op ebay die alleen maar paypal-betalingen accepteren van credit-cardhouders?
ben geen studentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:18 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Bij de ABN kan je een student-achtige creditcard aanvragen. Maar je moet wel je studiefinanciering binnen laten komen op een ABN rekening.
hehe, het was dus inderdaad dat ik een paar cent (!!!) te kort kwam.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zal krap zijn, kan goed dat dat het is.
1 sinds kort enkele weken maxquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:59 schreef Bhai het volgende:
Had nu toch een PayPal nodig, dus geregistreerd.
Ga dus dit topic ook in de gaten houden
Nog ff wat vragen:
1) Sinds wanneer is de site in het Nederlands?
2) Ik ben unconfirmed. Ik mag dus maximaal 750 EUR uitgeven. Is dat per transactie (ja toch mag ik hopen..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |