Hij kwam toch juist over van Manchester Ciry?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik Kinkladze wel veelbelovend vond toen, maar hij heeft volgens mij idd bijna geen wedstrijd gespeeld. Hij heeft nog bij Manchester City gespeeld volgens mij...
Ivan Gabrich! Dat is echt de meest desastreuze miskoop ooit. 10 miljoen gulden ofzo?
Hier helemaal hetzelfde!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dani ben ik door die goal bij Atletico Madrid niet vergeten
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij kwam toch juist over van Manchester Ciry?
Of niet . . .?
Ja dat realiseerde ik me achteraf ook, maar toch kwam ik er zelf niet opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog flink wat wedstrijden gespeeld!!!
Wat was dat een fantastisch mooi doelpunt, hij had trouwens sowieso een aardige trap in zijn poten . . .quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Dani kon het ster zijn gewoon niet aan. HIj had ook nog eens zijn kop mee en ging liever stappen en achter de wijven aan dan dat hij zich op zijn carriere richtte.
Ik kan me er iets bij voorstellen.
WATquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Ivan Gabrich heeft Ajax 19 mijloen gulden voor beteaald![]()
Wat dat betreft heb ik wel een beetje Dani da Cruz Carvalho in me (stappen), ook een beetje George Best (drank), Romário de Souza Fária (lui) en Diego Armando Maradona (overgewicht). Je zou zeggen dat de combinatie Dani-Best-Romario-Maradona een fenomeen moet zijn, maar de waarheid is anders.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Dani kon het ster zijn gewoon niet aan. HIj had ook nog eens zijn kop mee en ging liever stappen en achter de wijven aan dan dat hij zich op zijn carriere richtte.
Ik kan me er iets bij voorstellen.
Spits met tot dit seizoen het beste gemiddelde in jaren...quote:
Ik ken m verder niet maar goed hij zal wel komen dus.quote:Genk wil Steven Defour een vet contract aanbieden, maar de middenvelder zit met zijn hoofd bij Ajax. "In Genk blijven zou me zwaar vallen, zegt hij in HBvL.
"Meneer Vaessen heeft me zondag gebeld, maar we hebben hooguit een minuut met elkaar gepraat. Hij beloofde me dat ik in Genk hetzelfde contract zou krijgen als in Ajax en vroeg me daarover na te denken. Maar mijn besluit staat vast."
"Geld komt niet op de eerste plaats, de sportieve uitdaging wel. BIj Ajax kan ik op sportief vlak een veel grotere stap voorwaarts zetten. Maar dat Genk mij niet zomaar laat gaan, begrijp ik."
Of z'n twee kopballen tegen Glasgow Rangers, de briljante wedstrijd die hij tegen Feyenoord speelde (4-0) , z'n solo tegen Real Madrid. Hij was in z'n eerste 2 seizoenen op z'n best. Daarna was het over en uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dani ben ik door die goal bij Atletico Madrid niet vergeten
Legendarisch verhaal.quote:
De laatste geruchten zijn dat Ajax bereid is om op het aanbod in te gaan van 7 miljoen voor Defour en Pognocoli + De Mul naar Genk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef PLAE@ het volgende:
Belgische tt:
[..]
Ik ken m verder niet maar goed hij zal wel komen dus.
Geen slechte deal, al geloof ik het De Mul gedeelte niet...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De laatste geruchten zijn dat Ajax bereid is om op het aanbod in te gaan van 7 miljoen voor Defour en Pognocoli + De Mul naar Genk.
In dat geval zal Jenner naar Ajax gaan als back-up voor Rosales.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |