quote:
toen was ie net warm gedraait... Huntelaar is een 4-3-3 spits, rosenberg niet....quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg kansen gehad: Van 1 juli 2005 tot 1 januari 2006 was Markus Rosenberg de eerste keuze als spits bij Ajax, daarna kwam KJH en verhuisde hij naar links.
We weten niet wat er met hem besproken is en al helemaal niet of dit bericht echt waar is...!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:59 schreef Radegast het volgende:
Mocht De Mul betrokken worden in de deal van Defour, dan vind ik dat niet zielig voor hem.
Je weet dat wanneer je uitgeleend wordt, je kansen zowat verkeken zijn bij Ajax wanneer je terugkomt.
Altijd zo geweest, met als uitzonderingen Van der Meyde en Ronald de Boer.
En als je dan net als De Mul al zo weinig overtuigend bezig bent geweest bij Vitesse, tja...
Dus? Wat is je punt? Markus Rosenberg is geen 4-3-3-spits, maar we moeten hem wél een kans geven?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
toen was ie net warm gedraait... Huntelaar is een 4-3-3 spits, rosenberg niet....
Voor de vrouwelijk fansquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom hebben we Markus dan gekocht?
Dat hij meer moeite moet doen om zich het systeem eigen te maken tov een 4-3-3 spits. Kijk naar Zlatan, die raakte ook het eerste half jaar geen bal...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus? Wat is je punt? Markus Rosenberg is geen 4-3-3-spits, maar we moeten hem wél een kans geven?
In dit topic zijn volgens mij nog een aantal namen voorbij gekomen die op de plaats waar nu Markus staat ingevuld kunnen worden....quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Markus Rosenberg werd al vóór het antrekken van Angelos Harry Charisteas gezien als negen in het Ajax-systeem, ook al had hij nog nooit in dat systeem gespeeld. De transfer van Markus Rosenberg kan dus gezien worden als één grote gok en achteraf gezien is het gewoon een blunder van de scouting/technische staf. Want na een half jaar blijkt Markus Rosenberg niet capabel genoeg en wordt KJH aangetrokken, die wel meteen zijn draai weet te vinden. Volgend seizoen zullen we hoogstwaarschijnlijk weer 3-4-3-/4-3-3 spelen, met KJH in de spits. Markus Rosenberg krijgt bij blessureleed wellicht een kans, maar kan zich tot die tijd beter richten op één van de flanken, want zijn kansen op negen heeft hij simpelweg niet gepakt. Jammer voor hem, maar als topclub (en dat willen we toch zijn?) moet je af en toe hard zijn, ook voor sympathieke Zweedse aanvallers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zlatan Ibrahimovic heeft gewoon het geluk gehad dat er geen geduchte concurrent kwam, mocht er een type-KJH (een nuchtere doelpuntenmachine uit de provincie) gekomen zijn, was onze Zweedse bal-goochelaar wellicht nooit doorgebroken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dat hij meer moeite moet doen om zich het systeem eigen te maken tov een 4-3-3 spits. Kijk naar Zlatan, die raakte ook het eerste half jaar geen bal...
Reiziger, Vermaelen, Lobontquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:59 schreef Radegast het volgende:
Je weet dat wanneer je uitgeleend wordt, je kansen zowat verkeken zijn bij Ajax wanneer je terugkomt.
Altijd zo geweest, met als uitzonderingen Van der Meyde en Ronald de Boer.
En als je dan net als De Mul al zo weinig overtuigend bezig bent geweest bij Vitesse, tja...
Weer een gerucht erbij. Ik denk alleen niet dat Laudrup een stek als assistent ambieert.quote:Ajax wil Laudrup als assistent
Volgens de Ajax-weblog Dappere Strijders is Michael Laudrup kandidaat om in Amsterdam de waarschijnlijke nieuwe trainer Henk ten Cate te gaan assisteren. De site baseert zich op bronnen rondom de club.
De Deen, die zijn carrière in 1998 afsloot in Ajax-shirt, is momenteel in zijn vaderland hoofdtrainer van Bröndby IF.
Verschillende Spaanse bronnen brengen de oud-aanvaller zelfs in verband met het hoofdtrainerschap bij Real Madrid. Sterspeler Raúl zou bij het bestuur van De Koninklijke hebben aangedrongen op zijn komst.
voetbalprimeur
Heb het ook gelezen ja, lijkt me inderdaad een duidelijke zaak.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:33 schreef editor2 het volgende:
Heeft iemand al de nieuwe Sportweek gelezen en het interview met Ten Cate.
Nou...tussen de regels door staat er gewoon dat hij naar Ajax komt mocht iemand nog
uberhaupt twijfelen.
Check de vorige pagina.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weer een gerucht erbij. Ik denk alleen niet dat Laudrup een stek als assistent ambieert.
dit stukje zekerquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heb het ook gelezen ja, lijkt me inderdaad een duidelijke zaak.
quote:Deze week presenteert Ajax zijn nieuwe trainer: Henk ten Cate. Aan de vooravond van de Champions League-finale zocht Sportweek hem op in Barcelona. “Ik heb een weloverwogen beslissing genomen.”
Zou wel een grappige ontwikkeling zijn op zich. Een assistent wordt hoofdtrainer en een hoofdtrainer wordt assistent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weer een gerucht erbij. Ik denk alleen niet dat Laudrup een stek als assistent ambieert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |