Jonge linksback, goeie techniek met een drang naar voren. Beetje zoals Urby dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef keijz het volgende:
Wat is die Pocognoli voor een speler?
Mij ook, zo ga je niet met mensen om, tenzij de Mul hier van op de hoogte is natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat staat me ergens heel erg tegen.
Och gusquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat staat me ergens heel erg tegen.
Zou mooi zijn, maar stond hij ook niet in de belangstelling van Real Madrid om hoofdtrainer te worden?quote:'Laudrup assistent HtC'
Volgens bronnen rondom Ajax staat de Deense ex-Ajacied Laudrup nadrukkelijk op het verlanglijstje van Ajax voor de positie van assistent-trainer. De voormalige aanvaller zou wel oren hebben naar een overgang naar Ajax.
bron: www.dapperestrijders.web-log.nl/
Het is mij echt nog steeds niet duidelijk wie de transferrechten van Davids in handen heeft. Jol zegt dat 'ie gehuurd is, de rest van de wereld zegt dat 'ie gewoon naar de Spurs is verkast. Hopelijk is 'ie in handen van Inter, die zijn hem liever kwijt dan rijk natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:29 schreef Jay-Z het volgende:
Davids wil trouwens liever vandaag dan morgen naar Ajax heb ik vernomen van een bron
Dat soort bronnen hoor ik al sinds een jaar voorbij komen, reden om er ook nog waarde aan te hechten of dat niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:29 schreef Jay-Z het volgende:
Davids wil trouwens liever vandaag dan morgen naar Ajax heb ik vernomen van een bron
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat soort bronnen hoor ik al sinds een jaar voorbij komen, reden om er ook nog waarde aan te hechten of dat niet?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:58 schreef PLAE@ het volgende:
Dan gooien we gewoon Harry als 3e spits er in![]()
Denk dat men ervan uitgaat dat Markus Rosenberg ook op rechts zo goed uit de voeten kan, want Kenneth Perez en Nicolae Mitea hebben we er dan ook weer bij voor op links.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:56 schreef BoNi het volgende:
Wie moet trouwens de back-up van Rosales worden als de Mul wordt betrokken in die deal met Genk?
Blijft een bloedzonde, Roseneberg is geen vleugelspeler...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat men ervan uitgaat dat Markus Rosenberg ook op rechts zo goed uit de voeten kan, want Kenneth Perez en Nicolae Mitea hebben we er dan ook weer bij voor op links.
Dat zou naar mijn idee (alweer) precies de verkeerde denkwijze zijn.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat men ervan uitgaat dat Markus Rosenberg ook op rechts zo goed uit de voeten kan, want Kenneth Perez en Nicolae Mitea hebben we er dan ook weer bij voor op links.
en Babel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ryan Babel in Neerlands tweede keuze als linksbuiten, dus moet wel een goede linksbuiten zijn! Hoewel ik hem meer een centrumspits vind, net als Markus Rosenberg.quote:
Hij rendeert beter op de vleugel dan op '9', daar heeft hij namelijk nog precies nul keer overtuigd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Blijft een bloedzonde, Roseneberg is geen vleugelspeler...
heeft ie ook zo lekker veel kans gehadquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij rendeert beter op de vleugel dan op '9', daar heeft hij namelijk nog precies nul keer overtuigd.
Hij heeft genoeg kansen gehad: Van 1 juli 2005 tot 1 januari 2006 was Markus Rosenberg de eerste keuze als spits bij Ajax, daarna kwam KJH en verhuisde hij naar links.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heeft ie ook zo lekker veel kans gehad
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
heeft ie ook zo lekker veel kans gehad
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg kansen gehad: Van 1 juli 2005 tot 1 januari 2006 was Markus Rosenberg de eerste keuze als spits bij Ajax, daarna kwam KJH en verhuisde hij naar links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |