en multiplayer is natuurlijk wel uber, hij schijnt beter te zijn dan top spin 2 (van horen zeggen)quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:44 schreef lintworm het volgende:
Ja ik zit zelf ook te twijfelen of ik hem ga halen.
40 euro is wel aantrekkelijk, maar er is geen demo of iets.
Wel veel positieve reacties op xbox forums.
Ik wacht af!
Bedankt hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:13 schreef twi het volgende:
Als je Top Spin 1 nog niet gespeeld hebt, is hij zeker niet beter dan Top Spin 2. Het is namelijk leuk omdat het eens wat anders is (en dat was Top Spin 2 voor mij niet na tientallen uren Top Spin 1).
De SP van Top Spin 2 is ondanks dat 'ie matig is nog wel wat leuker dan die van deze game (waarbij je niet meer kan doen dan 4 toernooitjes spelen die telkens moeilijker worden), tegen altijd dezelfde spelers, met een vast karakter i.p.v. een zelf gemaakte.
Online is er niet al te veel verschil, al is Table Tennis wat sneller. Maar helaas komt er door de Jesper-hoeren ook niet zo bar veel tactiek meer bij kijken. Je kunt je spin niet afwisselen, dus dan moet je de hele tijd backspin balletjes teruggeven totdat hij een fout maakt. Table Tennis heeft als voordeel dat er een toernooi-modus is. Helaas zijn daar nogal wat quitters, waardoor je aan het einde met nog maar 3 of 4 man over bent.
Zijn beiden dus ongeveer even leuke / goede spellen.
Als je überhaupt nog maar 1 game koopt laat het dan Virtua Tennis 3 zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef The_Verve het volgende:
Ik zou Table Tennis kopen. Als je dan een tennisspel op de 360 wil kun je beter op Virtua Tennis 3 wachten.
Ik ken het type. Die lui die na twee rondjes over het Monopolybord overal hotels op hebben staan en alle cash in het spel bezitten en vervolgens gemeen grijnzen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil niet tegen Twi
dat is zo'n Freak die altijd met alle spelletjes wint
Ja dat type is Twi precies!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken het type. Die lui die na twee rondjes over het Monopolybord overal hotels op hebben staan en alle cash in het spel bezitten en vervolgens gemeen grijnzen.
En Twi is dan zo'n type die dat voor elkaar krijgt door maar met maar 1 dobbelsteen te spelen!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken het type. Die lui die na twee rondjes over het Monopolybord overal hotels op hebben staan en alle cash in het spel bezitten en vervolgens gemeen grijnzen.
En hij hoeft nooit naar de gevangenis voor dubbel 6 gooienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef jpg97 het volgende:
Ja die Twi gooit 12 met 1 dobbelsteen schijnt..
De Mythe leeft voort!
Dat hoefde ik ook nooit. Welke editie speel jij dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
En hij hoeft nooit naar de gevangenis voor dubbel 6 gooien
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
En hij hoeft nooit naar de gevangenis voor dubbel 6 gooien
Als je 3 keer achter elkaar dubbel gooide moest je naar de gevangenis volgens de regelsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hoefde ik ook nooit. Welke editie speel jij dan?
Hoi Freakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:43 schreef twi het volgende:
Nou, wat Goku lukt is mij nog niet gelukt hoor. Ik zit vast op het Hard-niveau voorlopigLaat staan dat ik er naar uit kijk om al die toernooien met alle karakters te winnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |