Welke versie bedoel je precies?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
heee Tokay..niks te doen bij Raad je plaatje?
Hmmm, er is ook een serieuze, meer C&H-verantwoorde RJP-versie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken je alleen van de voor Dummies-versie, weet niet hoeveel je er doet?
Dat is de acterende echtgenote van Will Smith.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ken die hele Jada Pinkett-Smith al niet
Whehe. Nee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef bartrid het volgende:
Ik wist niet dat ie in een bandje speelde. The Fresh Princess?
Helaas.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:40 schreef Berkery het volgende:
Of The Smiths
Houd je precies genoeg overquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef bigshadow het volgende:
30 Odd Foot Of Grunts
At the close of everyday
Casiotone For The Painfully Alone
Queens of the stone age
Clap your hands say yeah
Dogs die in hot cars
Suburban Kids with Biblical Names
Vooruit danquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Moet lukken. Moment mal.
Top, de cursieve had ik ook, daarnaast had ik Jenny Lewis with the Watson Twins nog, ook al kan die als twijfelaartje worden gezien. En bedankt voor het herstel van mijn fout bij at the closequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef bukgeit het volgende:
At The Close Of Every Day
Someone Still Loves You Boris Yeltsin
I Am The World Trade Center
You Say Party! We Say Die!
Ik kom er niet op, wel andere mooie lange namen:quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef bukgeit het volgende:
Twee van zeven > ga je gang.
Ach, namen zijn een soort woordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:04 schreef GLO het volgende:
Reken je deze goed?
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick And Tich
Two Men, A Drummachine And A Trumpet
jammer, die andere twee gemist opsomtopics zijn leuk
quote:
Ja, die bedacht ik naderhand nog. En omdat ik toch op je moest wachten heb ik bij 5 en 6 intussen nog deze bedacht, gewoon voor de leuk:quote:My Life With The Thrill Kill Kult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |