Geniaal dit, de enige anime serie OOIT die een volledige OP en ED heeft die in het engels is EN waarvan de nummers bekend zijn (Monoral en Radiohead) en jij gaat janken dat je de engelse vertaling niet hebtquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef summerscent het volgende:
thanx Uzumaki_Naruto voor de tip
Ik denk dat ik de Shinsen versie gaat binnenhalen. De sub schijnt het beste te zijn, maar helaas geen karaoke
Intro van densha otokoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@Summerscent:op animecorner.nl staan alle episodes tot nr.6(shinsen subs)
in goede kwaliteit rmvb![]()
maar het is niet de enige anime met een engelse OP
Speed Grapher heeft bijvoorbeeld Girls on Film van Duran Duran
Maar wel met engelse OP EN EDquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@Summerscent:op animecorner.nl staan alle episodes tot nr.6(shinsen subs)
in goede kwaliteit rmvb![]()
maar het is niet de enige anime met een engelse OP
Speed Grapher heeft bijvoorbeeld Girls on Film van Duran Duran
lijkt idd erg op love hina met die chitose en ikko relatiequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hij deed mij erg denken aan love hina..
Amaenaideyo katsu (seizoen 2) wordt imho erg over de top ecchi en bijna hentai
en ik moet nog tot in iedergeval 25 mei wachten totdat er misschien weer een episode uit komt
geweldig, grappig, droge humor met enige 'goeie kern' inquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef Kroekroek het volgende:
Wat vinden jullie van GoldenBoy? Ik moet hem met Orealo gaan kijken. Vind ie leuk.![]()
ik heb je toch gezegd dat je Fullmetal Alchemist moet gaan kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:50 schreef Qunix het volgende:
Zo.. Met One Piece ben ik nu up-2-date(ep 258 dus).
Nu gaat ik beginnen met zoeken aan een nieuwe serie die compleet is. Iemand tips?
Graag een waar actie inzit met veel blood en geen mecha ajb.
Das duidelijk: ElfenLiedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:50 schreef Qunix het volgende:
Graag een waar actie inzit met veel blood en geen mecha ajb.
Dat klinkt goed. Ik ben beniewd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:46 schreef koffiegast het volgende:
[..]
geweldig, grappig, droge humor met enige 'goeie kern' in
Al gezienquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Das duidelijk: ElfenLied
(als je die nog niet gezien hebt tenminste)
Owja... Kom ff langs met je portable HDD dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:54 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ik heb je toch gezegd dat je Fullmetal Alchemist moet gaan kijken![]()
die kan je wel van mij "lenen"
Veeleisend ben jij.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Al gezien
[..]
Owja... Kom ff langs met je portable HDD dan?
Dan wil ik ook GTO live action en krijg jij One Piece compleet tot 258.
Dat is alleen maar goed!quote:
ja dat vind ik nou ook.....quote:
DAT IS PRECIES HET ZELFDE MET JOUW poephoofd!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ja dat vind ik nou ook.....
waarom moet ik naar hem toe gaat terwijl hij net zo goed 25 meter met zijn computer kan sjouwen naar mij toe
Je moet ze laten werken!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ja dat vind ik nou ook.....
waarom moet ik naar hem toe gaat terwijl hij net zo goed 25 meter met zijn computer kan sjouwen naar mij toe
dat ben ik weer met je eensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:06 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Je moet ze laten werken!![]()
En als ze de moeite niet willen doen, verdienen ze t niet.. *ughe*![]()
Maar je wilde toch digitaal tv checken enzo? *cartoon network na 5 jaar*quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:18 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
dat ben ik weer met je eens
nu loopt ie wel te zeuren dat ik One Piece van hem wil hebben, maar ik heb nog genoeg andere series te kijken voordat ik aan one piece wil beginnen, en ik heb toch geen ruimte om heel One Piece op te slaan...
dusss....hij komt maar lekker hier heen
ik heb helemaal niet gezegd dat ik je digitale tv wilde checken, dat heb jij ervan gemaaktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar je wilde toch digitaal tv checken enzo? *cartoon network na 5 jaar*
Je komt maar naar mij![]()
Dit gaat nog weken duren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:23 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet gezegd dat ik je digitale tv wilde checken, dat heb jij ervan gemaakt![]()
je komt maar mooi hierheen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |