duurder?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Wii het volgende:
[..]
intern 't zelfde, alleen kleiner, ergonomischer en een beter scherm
Yupquote:
ook al!quote:
niet blij dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef Wii het volgende:
En dan ben je eindelijk online met Mario Kart, zijn d'r alleen maar vage japanners online die veel te snel zijn..
hehe dat is erg hè ... met race spelletjes ... Mij collin mcrea 3 of richards burns rally zijn die lui ook zo onnoemelijk snel .. mijn broer is niet onverdienstelijk maar wat die lui doen. Er zijn ook van die gastjes die alleen maar 1 baan doen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef Wii het volgende:
En dan ben je eindelijk online met Mario Kart, zijn d'r alleen maar vage japanners online die veel te snel zijn..
性交しなさい toffe naamquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:05 schreef Wii het volgende:
echt zo van;
Opponents;
性交しなさい wins; 354 losses; 2
な交交し wins; 123 losses; 5
IKaruga wins; 0 losses; 0
quote:
quote:De gekozen username bevat tekens die niet toegestaan zijn voor registratie. Kies een andere naam om mee te registreren
quote:
Weer dat "69 Eyes" je hoort het steeds vaker stond ook op sziget ... vader haggard therapy?dat klinkt idd erg leuk...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef sXe het volgende:
Hm, wel wat aardige namen
http://www.autohof-stroho(...)tal%20geiselwind.htm
oud nieuwsquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Wii het volgende:
Er is hoop voor de FP!
Die Sebbo! Zou het dan toch nog goedkomen met de FP?
tof 14.gifquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef sXe het volgende:
en Dimmu Borgir komt ook
Nooit van dat hele festival gehoord, maar geen onaardige line-up.
We gaan waarschijnlijk van donderdag tot zondag op de camping staan
Dat is het misschien ook wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
whhehe locatie : erlebnis rasthof
zeg maar de belevenis parkeerplaats .. als je dat in nederland zou zeggen zouden ze denken dat het een homo ontmoetingsplaats is
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef sXe het volgende:
Ik ga toch niet op vakantie, dan is het wel tof als je op deze manier even een festivalletje kan pakken
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:33 schreef sXe het volgende:
[..]
Dat is het misschien ook wel.
Heb ik ook een keer een verzetje
gaan jullie dan ook gelijk trouwen in vegasquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:27 schreef Nouk het volgende:
* note to self.
Zaterdag hotel LA & Vegas boeken.
lezen ben je zien ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef Wii het volgende:
Ik ga zo maar eens een stukje lezen.
Jep.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gaan jullie dan ook gelijk trouwen in vegas
lezen ben je ziek !quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:36 schreef Wii het volgende:
[..]
Sorry, mijn zuid-afrikaans is een beetje roestig.
Nee hoezoquote:
Mss is hij handleidingen aan het lezen ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:42 schreef sXe het volgende:
nee, de specomputer van PP bedoel ik
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:45 schreef Wii het volgende:
Ik ben heel mode bewust "de Delta Deceptie" van Dan Brown aan het lezen, ja!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:48 schreef sXe het volgende:
Harry Potter is best okay trouwens. Wilde daar eerst niet aan maar het is uiteindelijk wel zo ver gekomen. Ik zoek nu dus een vriendin die de andere delen van HP heeft. Iemand?
Leuk is die hequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:45 schreef Wii het volgende:
Ik ben heel mode bewust "de Delta Deceptie" van Dan Brown aan het lezen, ja!
Dat moet ik nog leren ... Ik ben blij dat titanic nog nooit gezien en van HP heb ik alleen wat opgevangen in de sziget bus... maarjaquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:53 schreef sXe het volgende:
Nouja, een goed boek is een goed boek...
Dingen niet lezen/luisteren/kijken omdat het populair is heb ik wel een beetje achter me gelaten. Ergens in 1995 denk ik zo ongeveer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |