zit in koffie zoveel caloriën dan ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Hmm, ik drink geen koffie. Dat scheelt al een hoop caloriëen natuurlijk.
Oh, jij drinkt het zwart ofniet? Dan niet nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zit in koffie zoveel caloriën dan ?
Inderdaad zwart ohne suckerquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, jij drinkt het zwart ofniet? Dan niet nee.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:22 schreef Zwansen het volgende:
Koffie zonder suiker is goed te doen. Maar met suiker.
Dat zijn kortzichtige mensen.
Wat een onzin. Bij koffie heb je geen bosvruchten smaak hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Zwansen het volgende:
De koffie die jij drinkt is hetzelfde als warm water met veel suiker. Volgens mij proef jij ook geen verschil tussen thee en koffie.
nee maar ik moet wel vaak naar de wcquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:22 schreef Nouk het volgende:
Krijg je bruine tanden van. En koffie onttrekt heel veel vocht uit je lichaam, dus bij elke kop koffie moet je sowieso 1 glas water drinken.
Ja je moet echt meer water drinken hoor. Als je urine zo geel is drink je te weinig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar ik moet wel vaak naar de wc
Ik drink denk ik 2 van die halve liter flesjes water per dagquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja je moet echt meer water drinken hoor. Als je urine zo geel is drink je te weinig.
Echt slecht voor je hoor. Ik merk wel dat ik me veel fitter voel als ik genoeg drink. En ook veel minder hoofdpijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef Zwansen het volgende:
Vroeger dronk ik nooit wat. Halve liter vocht was geen uitzondering.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik drink nu veel meer en voel met net zo goed/kut als toen.
Vast wel veel gelukkiger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik drink nu veel meer en voel met net zo goed/kut als toen.
werk je in een winkel?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Oei werk aan de winkel
Uitdrukkingen kent u die uitdrukkingquote:
Weinig... Geen tijd meer voorquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Weber doe jij nog wel eens :
Huuuuuuuuuuuuuu !
[afbeelding]
bedacht ik me net
leuk dat broeikaseffectquote:
JeeJquote:
Hoe lang gaat je cd worden ?? ga je em ook opvullen met random geluid todat de 74 minuten vol zijn. Zoals Tool, john frusciante , en anderenquote:
Denk het, maar dan wel wat erger als hij nu af moet. Heb nu ongeveer 6 minuten aan liedjes. Dus 68 minuten random noisequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe lang gaat je cd worden ?? ga je em ook opvullen met random geluid todat de 74 minuten vol zijn. Zoals Tool, john frusciante , en anderen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef sXe het volgende:
[..]
Denk het, maar dan wel wat erger als hij nu af moet. Heb nu ongeveer 6 minuten aan liedjes. Dus 68 minuten random noise
Ik heb Rien gevraagd of hij me hem op een dvd kon zetten. Maar hij moest zich dan eerst even aanmelden. Hoop dat het lukt want door die docu ben ik Kick Drake gaan luisteren. Alleen pas een jaar of twee jaar nadat ik hem gezien had. En ik kan me heel die docu niet meer voor de geest halenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb je die docu al gezien die is zoo tof
Da's ook een spelcomputer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Wii het volgende:
Kut DS en niet willen werken met mn draadloze zooi!
stop er dan een snoertje inquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Wii het volgende:
Kut DS en niet willen werken met mn draadloze zooi!
intern 't zelfde, alleen kleiner, ergonomischer en een beter schermquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef sXe het volgende:
Is die rechter nog anders? Of alleen maar wit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |