quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Mijn KLB topic, wat doe je
Was die gebedsplek voor of nadat je de kapel, de stilteruimte en synagoge voorbij bent?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef SiemeN het volgende:
Iemand nog behoefte deze op te halen?
Mijn vraag in het KLB FB topic is nooit beantwoord.
één gaat er wel weer open rond die tijd jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:12 schreef Lyr het volgende:
Denken we eraan dat beide trio-topics om acht uur weer open moeten?
Nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:04 schreef knowall het volgende:
Mag het topic van BKT weer open? Bedankt alvast.
Nee, dan gaat het hier tochten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef knowall het volgende:
Een beetje open dan?
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef knowall het volgende:
Waarom quote je me steeds met dezelfde PI als bij mijn post? Daag je me uit ofwat?
Ik stel het niet op prijs, maar geloof niet dat het tegen de policy ingaat.quote:
Had je een stijvequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stel het niet op prijs, maar geloof niet dat het tegen de policy ingaat.
Ik schijn wat kwaad bloed te hebben gezet vannacht met mijn kritische noten
Ok, ik open het topic wel weer even.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:27 schreef knowall het volgende:
Wat nou slotje? Ik eis uitleg waarom 244 het juiste antwoord is op die vraag. Ik bespeur namelijk een kapitalistische leugen!
Userfoto's mogen niet geplaatst worden zonder toestemming van de [desbetreffende user] Ik flikker het wel op slot, het is toch baggerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stel het niet op prijs, maar geloof niet dat het tegen de policy ingaat.
Ik schijn wat kwaad bloed te hebben gezet vannacht met mijn kritische noten
ow, in dat geval mag die post in lekkere fokkers ook wel verwijderd (of topic dicht)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Userfoto's mogen niet geplaatst worden zonder toestemming van de [desbetreffende user] Ik flikker het wel op slot, het is toch bagger.
Was een grapje hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 15:44 schreef _Gromit_ het volgende:
Jogy, maakte je een grapje met je zwarte lijst, of is er echt zoiets?
Ik heb al gemaild naar forum@fok.nl, maar tot op heden weinig respons.
Service schmervice, die hippiedagen zijn voorbij, Pool.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:47 schreef Pool het volgende:
De service van fok! is ook niet meer wat het geweest is.
Verzuurde ex-mod.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:47 schreef Pool het volgende:
De service van fok! is ook niet meer wat het geweest is.
Het heeft bloedspoed!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Was een grapje hoor, en even geduld met het mailtje, ze hebben het best druk maar ze komen er zeker op terug, of heeft het bloedspoed?
Even wat irrelevante informatie weggehaaldquote:
Kutmods.quote:
Pfff, goed dat je weg bent uit de crew, dat halzachte piemelgedoe van je is ook niksquote:Op zondag 21 mei 2006 15:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Kutmods.![]()
Binnenkort zwengel ik de FB-discussie weer aan, omdat jullie onrechtmatig met persoonsgegevens omgaan in de notes. En auteursrecht van userfoto's aantasten. En willekeurig reeksen sluiten. En.....en......wrrrraaaahhhhh![]()
Gebruik eens een PI, ransbal!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Pfff, goed dat je weg bent uit de crew, dat halzachte piemelgedoe van je is ook niks.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:
Halzacht?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Pfff, goed dat je weg bent uit de crew, dat halzachte piemelgedoe van je is ook niks.
Dat is een Halal piemel, 100% puur ritueel geslachte piemels op brood. Of een typfout.quote:
Typfout?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een Halal piemel, 100% puur ritueel geslachte piemels op brood. Of een typfout.
Ow, ik dacht het gedempte geluid van zo'n mooie akoestische gang. Jammer.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is een Halal piemel, 100% puur ritueel geslachte piemels op brood. Of een typfout.
Okay.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:00 schreef jogy het volgende:
Ik heb eventuele vragen over bepaalde dingen die hier gesteld zijn maar op onverklaarbare wijze zijn verdwenen achter de schermen gedeponeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 21-05-2006 16:07:03 ]Yvonne is een lekker wijf, whehehehe!!
Ik zal nog eens stemmen opquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zal nog eens stemmen opAndijvie Andeivie
.
Yo, ik weet dat ik soms rare dingen type maar dat is toch echt fout wat je daar neer zet.quote:
Kut, je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Yo, ik weet dat ik soms rare dingen type maar dat is toch echt fout wat je daar neer zet.
Kan je niet even 5 barbeques aan zetten in je WC en jezelf insluiten ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |