Al gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:53 schreef Flyga het volgende:
Mag ook wel gesloten worden btw er wordt toch niet leuk op gereageerd anders blijf je aan het opschonen...![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef MUUS het volgende:
Stofje, laajje nie gek makeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Soms besef je je dat ineens hè?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik heb eigenlijk geen kontvrienden.
IK BEN ER VOOR JE, STOF!!!!!quote:
Ach, het is geen trein.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Soms besef je je dat ineens hè?
En oh, wat komt dat hard aan dan..
kan dat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:
Zal ik anders een topic openen voor die El-dinges?
Dan heb je alle prut in één topic, Stofje. Scheelt weer een hoop slottekes.
Het probleem is dat ie ook nogal wat plaatjes post die volgens de policy niet mogen. En dat betreffende user binnen een zeer kort tijdsbestek gebanned is, is dan ook wat zonde.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:
Zal ik anders een topic openen voor die El-dinges?
Dan heb je alle prut in één topic, Stofje. Scheelt weer een hoop slottekes.
Bezig houden tot die tijd, alles in één topic kunnen overzien blablabla.... ssssssst!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie ook nogal wat plaatjes post die volgens de policy niet mogen. En dat betreffende user binnen een zeer kort tijdsbestek gebanned is, is dan ook wat zonde.
Ja, maar hij heeft topicdiarree. Je weet zelf toch net zo goed als ik dat één topic voor zo'n josti onvoldoende is. Die vinden hte juist geil om de TS te zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bezig houden tot die tijd, alles in één topic kunnen overzien blablabla.... ssssssst!
Hallo..quote:
Tssssk, onderschat mij nou niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft topicdiarree. Je weet zelf toch net zo goed als ik dat één topic voor zo'n josti onvoldoende is. Die vinden hte juist geil om de TS te zijn.
Enkel die eerste. DddagonezZzzz is online.quote:
Ha! Fuck IRC.quote:
Wat denk je dat ik op IRC aan 'm gegeven heb.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef Dagonet het volgende:
el-bandito, zie postgeschiedenis. 48 uur
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik op IRC aan 'm gegeven heb..
Nouja, deze link dan: Usernotes van El-Bandito .
Ik wou het er niet over hebben...quote:
Ja, het zuigt, ik had gewoon niet zo nieuwsgierig moeten zijn, maar dit is helaas echt tegen de policy, kan er niets meer van maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Jogy?
Waarom John wil cammen! dicht?
Ik heb om 22:00 uur een cam-afspraak met John.
moet je 'm ff in WOW openenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Jogy?
Waarom John wil cammen! dicht?
Ik heb om 22:00 uur een cam-afspraak met John.
Tsssquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
moet je 'm ff in WOW openen
Werkt goed
Tot straks in WOWquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
moet je 'm ff in WOW openen
Werkt goed
Is wel zo.quote:
Ach, krijg zelf wat,quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Is wel zo.
Als je altijd alles maar sluit dan krijg je dat he.
Mooie OP en dan ben je overal welkom![]()
ja maar jullie gooien gewoon alle topics dicht en dan moet ik dus telkens een nieuwe openen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, krijg zelf wat,.
ff serieus:
Het hele topic was fout, msn logs en emailadressen mogen niet op het forum gesmeten worden. Maakt niet uit in welk subforum je gaat zitten.
Jup, als je niet luistert naar de sluitreden kan je lang bezig blijven inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja maar jullie gooien gewoon alle topics dicht en dan moet ik dus telkens een nieuwe openen.
Hehe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Jogy tegen een baggerende conflict, ik voel me weer zo 2004, ik krijg het er gewoon warm van..
jullie luisteren anders ook niet naar mijn OP.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, als je niet luistert naar de sluitreden kan je lang bezig blijven inderdaad.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
jullie luisteren anders ook niet naar mijn OP.
Ok, en als het een leuke is die ook nog binnen zoiets vervelends als een policy valt, min of meer, dan is het allemaal ok.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok.
Maar toch open ik zometeen een nieuw topic.
Net alsof ik nu ga nadenken voordat ik een topic open!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, en als het een leuke is die ook nog binnen zoiets vervelends als een policy valt, min of meer, dan is het allemaal ok.
True enough.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Net alsof ik nu ga nadenken voordat ik een topic open!![]()
Broertje is dik gewpnd als een 13373 n00b ...of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:57 schreef Kurk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
roflroflrofl!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGWTFROFLLOLLERCAUSTHITLERHEILHITLERHAHA rofl!!!!111
Netjes is het niet, maar dat soort kneuzen die denken grappig te zijn door wat met "Hitler" te roepen kan je het beste gewoon negeren. Hij krijgt er iig een note voor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:03 schreef -Marc- het volgende:
Mag dit?
[..]
Broertje is dik gewpnd als een 13373 n00b ...of zo
Maakt niet uit johquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:09 schreef vosje505 het volgende:
stofje,
je heb gelijk over de pi bij de skodarijders
was een foutje van mij
sorry![]()
als je hem open gooit zla ik de juiste neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |