Ben je gek..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:01 schreef Camplo het volgende:
Wonen in de bijlmer![]()
Woonde ik maar zo dicht bij mijn club AFCA![]()
Ga maar naar de Frontpage jij!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:08 schreef M42 het volgende:
[..]
Is geen generalisatie, dat is het verschil![]()
ik woon ook in de bijlmer en ga waarschijnlijk naar diezelfde lidl.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:28 schreef speedfreakssj het volgende:
soms vraag ik me af, ALS ik een keer in de bijlmer ben, hoe die mensen het uithouden met al die rotzooi die overal rondslingert
en maar zeiken over de nederlanders dat het zo onleefbaar is en zo....
Hetzelfde probleem hebben ze in Afrika met arbeidsmoraal. Geef een gemiddelde afrikaan zijn loon en je ziet hem niet meer tot het geld op is. Dan komt die weer doodleuk opdagen alsof er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef Blue-eagle het volgende:
Ach.. Afrikaantjes.. Gaat eens naar Afrika ontwikkelingshulp bieden, zet iets moois op - landbouw, eigen eten uit de grond, watertap in het dorp, landbouw machines, je leert ze ermee omgaan.. je gaat een half jaartje weg en je komt terug en ziet dat men gewoon weer terug is gevallen in het dagelijkse "wat er morgen gebeurt is een zorg van later" gebruik. .........
zombies vallen in een bootje welke afdrijft naar Spanje, vanwaar ze naar het kleine koude landje Nederland reizen waar men gratis geld krijgt en het eten uit een gebouw haalt.
Mandjes opstapelen?
Rotzooi opruimen?
Waarom? Heb ik er NU last van? Nee? Morgen wel? Waarom zou ik er dan nu wat aan doen?
* Blue-eagle zucht
Note: dit geldt natuurlijk niet voor alle mensen in Afrika, slechts een beperkt aantal waarover ik waarschijnlijk (hopelijk) overdreven verhalen heb gehoord.
In de prullenbakquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:15 schreef MLF het volgende:
Neem Antillianen in de Aldi/Lidl enzo, die kopen 100 pakken aardappelpuree en 3x raden waar ze de verpakking gooien........
Zul je zien ja! terwijl dat toch echt in de oud papierbak geslingerd dient te worden; maar daar zijn ze dan weer te lui voor..quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:44 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
schuin.. zoals die groene..! denk ik![]()
Open haard?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:15 schreef MLF het volgende:
Neem Antillianen in de Aldi/Lidl enzo, die kopen 100 pakken aardappelpuree en 3x raden waar ze de verpakking gooien........
papierbak?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zul je zien ja! terwijl dat toch echt in de oud papierbak geslingerd dient te worden; maar daar zijn ze dan weer te lui voor..![]()
![]()
nee daar wordt je vrolijk van, ze praten daar ook niet nederlands, ze letten de hele dag op je en ze willen niet integreren.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee daar wordt je vrolijk van, ze praten daar ook niet nederlands, ze letten de hele dag op je en ze willen niet integreren.
![]()
Schreeuwen kunnen ze wel ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]totally eensch.
Wat me wel opvalt als Africaanse mensen de winkel binnenkomen is dat er opeens vet veel kabaal is.
Ligt Africa naast America in Drenthe?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]totally eensch.
Wat me wel opvalt als Africaanse mensen de winkel binnenkomen is dat er opeens vet veel kabaal is.
Klopt; op zich niets mis mee; hoewel soms wel irritant, maar Afrikanen uiten zich vaak (niet altijd dus; want ieder mens is verschillend) wat harder, enthousiaster en lichamelijker (gebaartjes enzo) dan de gemiddelde Nederlander.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:40 schreef AffenStrudel het volgende:
Idd...Ik weet het.
Ze stoten met hun peniskoker alles wat los en vast kapot.
En dan dat getrommel bij de kassa....bah.
In de trein ook wel eens. Wat mij dan opvalt is dat ze meestal meteen met zo veel zijn. Zeg maar 5 vrouwen met 25 kinderen en 10 kinderwagens die in een keer de hele wagon volmaken, waarna de conducteur dan zegt van dat de trein toch zo vol is dat ze ook wel in de 1e klas mogen gaan zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
(...)
Probeer het eens in Amsterdam West...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef thedude0 het volgende:
ik heb nog nooit afrikanen in een supermarkt gezien
Ik durf ook niet te bukken in de metro, je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef Igen het volgende:
Want ze zou wel helemaal moeten bukken om het weer op te rapen.
of racisme, Afrikanen die zich beter wanen dan blanken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:16 schreef Clourhide het volgende:
Dat wanordelijke van Afrikanen vind ik eigenlijk niet echt storend.
Wel dat ze vanuit hun cultuur soms een bepaald "hiërarchie"-gevoel hebben meegekregen (vermoed ik toch), en dat ze niet begrijpen dat het hier niet op dezelfde manier werkt.
Je staat bv. in de frituur en er zijn nog 3 wachtenden voor je, en dan komt er zo'n Afrikaanse vrouw binnen en die loopt meteen naar voren en bestelt een frietje en eist ook dat ze als eerste geholpen wordt.![]()
Vind ik ergerlijk, maar ook wel ergens grappig als je dan die hulpeloze blik van die vrouw ziet wanneer ze genegeerd wordt en er drie anderen met een frietje de deur uitlopen voor ze - "eindelijk" - geholpen wordt.
Op een bepaalde manier zou je het kunnen zien als een vorm van extreem feminisme bij die Afrikanen.![]()
Het valt me op dat ik in elk topic dat Nazi gedoe van jou tegenkom.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Galactica het volgende:
Het valt me op dat buitenlanders met name Afrikanen en moslims ongelofelijk veel rotzooi op straat gooien, zelfs gewoon de afval van hun prullenbak gewoon hoppa uit het raam...en de luiers er achteraan.....
het is een feit, hoe blanker de wijk hoe schoner
*kamt zijn lange haar en trekt zijn iron maiden shirt recht*quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het valt me op dat ik in elk topic dat Nazi gedoe van jou tegenkom.
Over die lonsdalers is nog genoeg te zeggen hoor, met opgevoerde golfjes burn-outs trekken en troep maken op parkeerplaatsen.![]()
Gaat zo de wekker zetten om morgen te gaan werken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef Galactica het volgende:
[..]
*kamt zijn lange haar en trekt zijn iron maiden shirt recht*
fok, ben geen nazi lonsdaler![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Galactica het volgende:
zelfs gewoon de afval van hun prullenbak gewoon hoppa uit het raam...en de luiers er achteraan.....
Nee nee, het zijn vooral sommige Afrikaanse vrouwen die dat hebben, niet de mannen. In vele Afrikaanse landen is de vrouw ook redelijk dominant binnen de familie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:28 schreef Galactica het volgende:
[..]
of racisme, Afrikanen die zich beter wanen dan blanken.
Whehehequote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ach ze ruimen het later wel op, als ze aan het werk zijn
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Nee nee, het zijn vooral sommige Afrikaanse vrouwen die dat hebben, niet de mannen. In vele Afrikaanse landen is de vrouw ook redelijk dominant binnen de familie.
prcs, ik snap het gehuil van TS ook niet echt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:24 schreef Croupouque het volgende:
Je doet net alsof het iets is wat typisch Afrikaans is, maar alles wat je hierboven beschreven hebt kom ik mijn Tilburgse buurtsuper ook tegen. Alleen gaat het in mijn geval om blanke(of zonnebankbruine) sjonnies met gouden kettingen om hun nek, gigantische wallen waar ze bijna over struikelen en neon-trainingspakken van de Wibra.
Jij en ik wonen gewoon in een buurt waar veel asocialen wonen, wees blij dat je zelf niet in dat hokje past.
Onzin, je kunt hoogstens zeggen hoe rijker/beter opgeleid de wijk hoe schoner. Maar zelfs dat gaat niet altijd opquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Galactica het volgende:
Het valt me op dat buitenlanders met name Afrikanen en moslims ongelofelijk veel rotzooi op straat gooien, zelfs gewoon de afval van hun prullenbak gewoon hoppa uit het raam...en de luiers er achteraan.....
Veel landen geven mensen geen uitkering maar een bezem. Op die manier kan de rest van de bevolking z'n trash op straat gooien en blijft alles schoon. Op die manier is rotzooi op straat gooien ook geen probleem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Galactica het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |