Oh die supermarkten zijn niet moeilijk te vinden. Volg het spoor van verpakkingsmateriaal gewoon terug naar de bron.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef thedude0 het volgende:
ik heb nog nooit afrikanen in een supermarkt gezien
En toch is het typisch een Afrikanen trekje. In Afrika is het heel gewoon om je verpakking zo op de grond te gooien. Vuilnis verzamelen ze daar gewoon op een klein stapeltje en verbranden het. Dat gebeurt misschien niet in de wat rijkere wijken, maar die mensen komen ook niet naar Nederland. Het is gewoon de mentaliteit van die mensen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:24 schreef Croupouque het volgende:
Je doet net alsof het iets is wat typisch Afrikaans is, maar alles wat je hierboven beschreven hebt kom ik mijn Tilburgse buurtsuper ook tegen. Alleen gaat het in mijn geval om blanke(of zonnebankbruine) sjonnies met gouden kettingen om hun nek, gigantische wallen waar ze bijna over struikelen en neon-trainingspakken van de Wibra.
Jij en ik wonen gewoon in een buurt waar veel asocialen wonen, wees blij dat je zelf niet in dat hokje past.
Precies die vuilnismannen daar weten wat hard werken isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:33 schreef xman het volgende:
[..]
En toch is het typisch een Afrikanen trekje. In Afrika is het heel gewoon om je verpakking zo op de grond te gooien. Vuilnis verzamelen ze daar gewoon op een klein stapeltje en verbranden het. Dat gebeurt misschien niet in de wat rijkere wijken, maar die mensen komen ook niet naar Nederland. Het is gewoon de mentaliteit van die mensen.
nou dan ga je ze toch een inburgeringscursus geven, vrijwillig, als je er last van hebt, ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:50 schreef M42 het volgende:
Ik snap zijn irritatie maar al te goed... het blijft dan ook niet bij het "misdragen" in de winkel maar dit soort zaken zie je ook in ziekenhuizen veelal... ze denken dat ze god zijn ofzo en alle regels niet voor hen gelden... natuurlijk heb je ook NL'ers die er ook wat van kunnen... maar relatief en absoluut zijn het vaker afrikanen die zich zo gedragen
\quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou dan ga je ze toch een inburgeringscursus geven, vrijwillig, als je er last van hebt, ofzo
Dat vind ik eerlijk gezegd grappig hoor. Juist omdat het een beetje absurd is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:14 schreef Misanthropist het volgende:
Net zoals een andere mevrouw, weer bij de kassa, die besluit toch een paar pakken vruchtensap niet te willen aanschaffen en deze in de koeling (met red-bull etc.) voor de kassaband neerzet en dan afrekent.
Het is toch te fucking absurd tegenwoordig? Onfatsoenlijk kutvolk
De bijlmer is praktisch Afrikaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 06:27 schreef MrDirk het volgende:
opereert Lidl ook in Afrika ... ?
Ik heb ook nooit geweten dat er Lidl`s zijn waar ze mandjes hebben. Bij de 2 filialen hier hebben ze alleen maar van die enorm grote karren. Als je dan eens 1 pak melk o.i.d. moet hebben en je hebt geen kar gepakt dan krijg je een waarschuwing.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:40 schreef Chrizzly2 het volgende:
Ten eerste gebeurt dit bij ons in de supermarkt ook, maar dan zijn het niet alleen Afrikanen die het doen, maar gewoon bijna iedereen doet het. Mensen in de stad hebben al sneller zoiets van kan mij het wat schelen.
Ten tweede, mandjes in de Lidl? WTF? Die hebben wij niet.
Wel een geweldige afsluiting van het verhaalquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef xman het volgende:
Melodramatisch verhaal
Ben ik ff blij dat ik binnenkort ga verhuizen. Weg uit de bananenrepubliek.
Je verhuist naar Kenia zeker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef xman het volgende:
Ben ik ff blij dat ik binnenkort ga verhuizen. Weg uit de bananenrepubliek.
Als je dan toch veel te dure woorden voor jouw doen gebruikt, zet ze dan in ieder geval in de goeie tijd.quote:Die kutneerlandicus die geen poot uitsteken tegenwoordig!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:45 schreef Jay-Z het volgende:
MIJN GOD! ZE ZETTE HAAR MANDJE SCHUIN OP HET STAPELTJE?? ECHT? HARE KRISHNA!!! HOE DURFT ZE?!?!!?
SCHUIN????
Als je dan toch corrigeert, corrigeer dan goet. Het gaat hier niet om een verkeerd gebruik van de TIJD, maar om een onjuist MEERVOUD!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Als je dan toch veel te dure woorden voor jouw doen gebruikt, zet ze dan in ieder geval in de goeie tijd.
Neerlandicus-Neerlandici
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ach ze ruimen het later wel op, als ze aan het werk zijn
Ja precies!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:12 schreef MissWhizzy het volgende:
Wat mij zo`n 5 jaar geleden altijd opviel toen ik nog in Veendam woonde was dat de bewoners van het Asielzoekerscentrum (die nu weg is) altijd voordrongen bij de kassa van de Basismarkt. Als ze maar een paar dingetjes hadden en de persoon voor hun had een volle kar dan gingen ze er gewoon voor staan zonder te vragen of ze even voor mochten.
Gebeurde ook een keer toen ik boodschappen aan het doen was met mijn vader. Die man drong gewoon voor, maar mijn vader duwde hem aan de kant, ging er gewoon weer voor staan en zei kwaad in plat Gronings: Bist nog nait aan beurd, kenst toch gaan hoast heb`m asielzoeker daist bist, hest ja alle tied (NL: Je bent nog niet aan de beurd, je kan toch geen haast hebben asielzoeker die je bent, je hebt ja alle tijd).
LOL nee schuin zoals bij die gehele afbeelding.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:44 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
schuin.. zoals die groene..! denk ik![]()
Ja dat zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
verkapt ik-werk-in-een-supermarkt-en-moet-troep-van-afrikanen-opruimen-huilie-topic?
De delen waar ik ben geweest niet dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:33 schreef xman het volgende:
[..]
En toch is het typisch een Afrikanen trekje. In Afrika is het heel gewoon om je verpakking zo op de grond te gooien. Vuilnis verzamelen ze daar gewoon op een klein stapeltje en verbranden het. Dat gebeurt misschien niet in de wat rijkere wijken, maar die mensen komen ook niet naar Nederland. Het is gewoon de mentaliteit van die mensen.
Ik ben absoluut geen low life en kom wel eens in de Lidl... best vaak rellen in de lidlquote:Op dinsdag 16 mei 2006 03:22 schreef golfer het volgende:
Wat moet een blanke überhaupt in de Lidl ?
Dat is toch alleen voorbehouden voor Afrikanen
Moet je maar niet in de Lidl verschijnen als kaalkopje.![]()
Of zijn er wel soms wel van dat soort low-life-figuren die in de Lidl komen en dan nog denken over anderen een mening te mogen hebben?
Ik hoor hier een vrijwilliger voor alle 1 miljoen afrikanen in Nederlandquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:06 schreef sitting_elfling het volgende:
agh er is niks mis met afrikanen
en ook niet met troep btw
Is geen generalisatie, dat is het verschilquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:05 schreef Koewam het volgende:
Zelf niet gegeneraliseerd willen worden als homo, maar wel alle 'Afrikanen' generaliseren he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |