Klopt, maar ze mogen het niet zelf geven dat is meer mijn punt en ik Henderson zou daar eigenlijk ook wel van op de hoogte moeten zijn en dan zou hij het aanbod niet snel accepteren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
tja, maar als ze het niet geven zullen er heel veel burgers dood gaan
dan heeft ie zelfs een nieuwe identiteit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:18 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Buchanan als hij niet bij CTU bezig is.
Seizoen 5 staat voor mij nog steeds bovenaan in de seizoenen lijst, maar deze episode had ik echt het idee dat ze niet goed wisten waar ze heen moesten. Een raketje daar, een gascannister daar, oh mensen hoe origineel zou het zijn als Bierko die Bill Buchanon look-a-like zou opwachten bovenaan de submarine, ziet niemand aankomen he.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:50 schreef Euc- het volgende:
Er is dus 1 mindere aflevering in een heel seizoen, en direct kakt voor jullie een heel seizoen in? Een beetje overdreven vind je ook niet?
Jawel, zelfs voordat het seizoen begonnen was werd dit al bekend gemaakt in de preview. Niemand heeft Jack verraden, ze zijn er alleen achter gekomen dat hij nog leeft omdat ze het systeem gehackt hebben waar Chloe de vervalsingen van Jack's dood heeft opgeslagen. Of iets dergelijks..quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef Aevum het volgende:
Het realisme wordt inderdaad steeds minderEen vraag die laatst in me op kwam was "Wie heeft nou verraden dat Jack nog leeft", want zover ik weet, is dit nog niet bekent gemaakt.
Valt idd wel mee, ik kijk normaal geen previews maar klikte toch. Valt weining op te zien en maakt me alleen maar meer benieuwd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Merkie het volgende:
Nou zeg, zó spoilerend zijn ze toch ook niet? Een promo voor de volgende aflevering bevat meer spoilerts.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:21 schreef Jantjeuh het volgende:
Ik vond de afgelopen 3 afleveringen matig
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:52 schreef SunChaser het volgende:
Henderson moet zeker in deel 6 komen, geweldig personage, en Karen Hayes mag ook nog wel blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Richard.. Ik zie je nu hier eigenlijk.. En besef me ineens dat we nog wat af te handelen hebben
Mocht je nog intresse hebben mail me dan nog even!
* Doet oren dicht lalala niets over Prison Break hoort!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:57 schreef 0_finch_0 het volgende:
Waar is Kim eigenlijk? Dat zou ook wel weer een mooie plottwist zijn, dat Logan's mensen Kim Bauer tegenkwamen en maar even hebben meegenomen. (nee geen spoiler, pure speculatie)
Ben ik trouwens de enige die een overeenkomst ziet tussen 24 en Prison Break wat betreft een 'machtige organisatie' die de president in zijn zak heeft ?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien is dit al een keer gevraagd, maar weet iemand waarom Leslie Hope (Teri Bauer) bij de castlisting staat op IMDB van aflevering 21 van seizoen 5?
Waren dat archief beelden? Ik kan me niet herinneren dat ik haar gezien heb?
David Palmer en Tony Almeida stonden ook bij een aflevering terwijl ze al lang en breed dood waren... klopt dus geen hol van. Ik geloof dat users zelf de cast van een serie kunnen wijzigen op imdb(?)quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien is dit al een keer gevraagd, maar weet iemand waarom Leslie Hope (Teri Bauer) bij de castlisting staat op IMDB van aflevering 21 van seizoen 5?
Waren dat archief beelden? Ik kan me niet herinneren dat ik haar gezien heb?
Huilen??? Ben je wel lekker?? Die moet echt wel het loodje leggen... en wel zo snel mogelijk. Dat personage is wel verantwoordelijk voor de dood van een aantal van mijn favorieten (Palmer, Tony, Michelle). Het wordt hoog tijd dat iemand die vent een kogel door zijn kop jaagt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als Henderson doodgaat moet ik echt huilen. Wat zou het tof zijn om Henderson en Jack samen te zien ownen
.
Heb je em al gezien dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd, maar er zijn inderdaad betere finales geweest.
OMG! I know something about the finale........quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:36 schreef Myers het volgende:
[..]
Heb je em al gezien dan?
Ik denk (hoop) dat het de beste finale ooit wordt.
Ze hebben er wel wat over gezegd, Logan zei een keer tegen Mike dit seizoen dat China er niet achter mag komen dat Jack nog leeft. Maar ik vind ook dat ze die er nu buiten moeten laten, misschien alleen als cliffhanger, dat Jack weer op het eind de zon tegemoet loopt maar dat er dan ineens een busje vol chinezen voor z'n neus stopt die hem ontvoeren terwijl de klok 7 uur slaatquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef H.Flick het volgende:
Die Chinezen moeten ze er fijn buiten laten. Ik vond het vorig jaar ook al suf en vind het eigenlijk wel fijn dat ze er niks meer over gezegd hebben.
Henderson moet wel blijven en het liefst als semi-goodguy zoals hij nu ook is.
Wow zeg er ff bij dat het een spoiler is ofzo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:08 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.cisco.com/now/24/index.html?Referring_site=FOX&Country_Site=US&Campaign=24Integration&Position=3rdPartyBanner&Creative=24&Where=/24
Van de laatste 2 afleveringen! uiteraad weer dankzij Cisco Systems, like past year
staat er toch, van de laatste 2 afleveringenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:15 schreef Bellator het volgende:
[..]
Wow zeg er ff bij dat het een spoiler is ofzo.
Ik heb 1 chapplle, 2 chase zijn hand, 3 jacks breakdownquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:42 schreef Merkie het volgende:
Lijkt me een makkelijke keuze.
2 en 3 omgedraaidquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Ik heb 1 chapplle, 2 chase zijn hand, 3 jacks breakdown
Iedereen die als nummer 1 een ander moment kiest moet standrechtelijk geëxecuteerd worden. Nofiquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Ik heb 1 chapplle, 2 chase zijn hand, 3 jacks breakdown
Executeer mij dan maar, want ik kies natuurlijk voor de scene met Ninaquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iedereen die als nummer 1 een ander moment kiest moet standrechtelijk geëxecuteerd worden. Nofi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |