Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:11 schreef vruitig het volgende:
Is er iemand anders verantwoordelijk voor het geluid tegenwoordig?
* Dos37 eens is. Dit seizoen is weer gezakt onder seizoen 3 en zelfs seizoen 2.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:27 schreef CloudStrife het volgende:
Sorry, maar opeens Bierko die weer even ontsnapt en direct een cannister inzet op een zwaar (!?) bewapende onderzeeboot. Hallo, dit slaat echt totaal nergens op! Ze moeten zeker nog een extra uur vullen. De schrijvers maken er een waar zooitje van.
Uh nee, sinds seizoen 1 is het Sean Callery die de muziek doet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:11 schreef vruitig het volgende:
Is er iemand anders verantwoordelijk voor het geluid tegenwoordig?
als je schip in onderhoud is en dus niet vaarklaar is?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:47 schreef burpicane het volgende:
Ben ik de enige die afvraagt waarom die kapitein niet gewoon onder water ging na het telefoontje van Jack
Ja laten we even duiken midden in de haven binnen 5 minquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:47 schreef burpicane het volgende:
Ben ik de enige die afvraagt waarom die kapitein niet gewoon onder water ging na het telefoontje van Jack
aan het begin van de scene was het nog wel Mr. President, maar later idd Charlesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:08 schreef Richardfun het volgende:
Vond het ook echt vet dat Aaron gewoon Charles zei tegen Logan, en niet Mr. President. Dat trok Logan erg slecht
is dat zo heb ik dan niet gehoordquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je schip in onderhoud is en dus niet vaarklaar is?
het is een Russisch schip wat gerepareerd/bekeken wordt door de Amerikanen als onderdeel van dat verdragquote:
Ja, ook leuk dat er een Russisch schip wordt gecontroleerd ten tijde van een curfew, heel vroeg in de ochtend, terwijl dat verdrag net die middag ervoor was gesloten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is een Russisch schip wat gerepareerd/bekeken wordt door de Amerikanen als onderdeel van dat verdrag
idd ja! zou zomaar zn broer kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
Toffe aflevering! Robocop die samenwerkt met Jack Bauer, veel beter kan je het niet krijgen.
Ben ik trouwens de enige die die kapitein van de sub als 2 druppels water op Bill vond lijken? Ik dacht eerst dat het hem was.
Nee, ik dacht eerst ook dat Bill daar zatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
Toffe aflevering! Robocop die samenwerkt met Jack Bauer, veel beter kan je het niet krijgen.
Ben ik trouwens de enige die die kapitein van de sub als 2 druppels water op Bill vond lijken? Ik dacht eerst dat het hem was.
zat er geen klok tussen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:15 schreef H.Flick het volgende:
Het zenuwgas gaat trouwens wel steeds sneller werken! Binnen 2 seconden was die hele sub gevuld en was iedereen dood.
Inderdaad, ik dacht echt die Henderson die flasht Jack, damn it wat heb ik toen weer zien vloeken en daarna vertelde ie alles en Jack stond echt te kijken van damn, had ik dat nou maar eerder bedacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef H.Flick het volgende:
Het was trouwens wel vreemd om te merken dat Henderson eigenlijk nóg beter en slimmer is dan Jack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24, de beste serie ooit.
Die clou van Henderson was toch echt wel goed! "Ja sukkel, als je me nu nog 30s had laten begaan, had je alles op een flash-drive gehad... nu moet je nog maar afwachten wat je kan decoderen van die bestanden".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef H.Flick het volgende:
Het was trouwens wel vreemd om te merken dat Henderson eigenlijk nóg beter en slimmer is dan Jack
Dat hoef je ons niet te vertellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef RenzoBrad het volgende:
Neemt niet weg dat het verder wel een top serie is hoor!![]()
Dat is het niet, er is gewoon niet goed naar een climax toegebouwd dit seizoen. Het opzetje voor de season finale had al subtieler in aflevering 19 moeten beginnen, en die recording had niet gewist moeten worden. Sowieso is het debiel, gaat het vanaf aflevering 18 om die recording en nu is 'ie gewoon gewistquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond het wel weer een aardige aflevering, maar het lijkt alsof het niet zo spannend is als voorgaande jaren. Tegen het einde stond het dan echt op knappen.... en dat heb ik nu niet zo. Misschien word ik een beetje CTU moe ofzo... Het is allemaal steeds een herhaling van hetzelfde. Hoog tijd dat Jack op het eind volgende week andermaal een nieuwe identiteit aanneemt en dan een geheel nieuw leven begint ergens in buitenland ofzo. En dat er daar iets gebeurt waar hij voor nodig is. Dus geen gezeik meer met CTU enzo, maar iets geheel anders. Misschien wel een lastige opgave voor de schrijvers, maar die counter terrorist unit kennen we nu wel. Tijd voor iets nieuws!
quote:The terrorists then entered the sub (gas masks still on) and wandered around in search of something. I noticed Bierko playing with some sort of handheld device. Was he playing Gameboy? Or maybe he was texting someone: "Hey Boris. U R never going to believe this. I M n a sub! Luv, Vlad."
Ik ben echt wel CTU moe. Ik hoop dat ze het volgend jaar héél anders gaan aanpakken. Natuurlijk kan Jack sowieso niet wéér opeens CTU gaan helpen, dus ze zullen wel moeten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is het niet, er is gewoon niet goed naar een climax toegebouwd dit seizoen.
Dat is wel zo, maar toch denk ik dat CTU best op een manier toegepast kan worden zonder dat je er moe van wordt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben echt wel CTU moe. Ik hoop dat ze het volgend jaar héél anders gaan aanpakken. Natuurlijk kan Jack sowieso niet wéér opeens CTU gaan helpen, dus ze zullen wel moeten.
En dat gaan ze vast ook doen. Anders killen ze niet zoveel main characters af.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben echt wel CTU moe. Ik hoop dat ze het volgend jaar héél anders gaan aanpakken. Natuurlijk kan Jack sowieso niet wéér opeens CTU gaan helpen, dus ze zullen wel moeten.
uh uh hij wordt overgeplaatst naar the white house en jij wil hem vast laten houden voor obstructie of justicequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:52 schreef Richardfun het volgende:
Dat was iets van "and I know what your word is worth to you" zoiets...
Prison Break finale was bagger, laten we hopen dat 24 beter wordt. Ik hoop echt op een showdown tussen Logan en Jack, zou vet zijn.
Vond het trouwens wel vreemd dat Miles zomaar weg mocht lopen. Konden ze hem niet vast zetten voor 'obstruction of justice' of zo? Jack heeft em bij lange na niet genoeg pijn gedaan IMO...
ok daar kan ik nog inkomen maar het ALLER ALLERLAATSTE wat je doet is de sub openen om te kijken of er hostiles zijn !!! werkelijk ongehoord slecht gewoon, het had IMHO iets moeten zijn wat gebeurde voordat ze dat wisten...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je schip in onderhoud is en dus niet vaarklaar is?
ik vond het wel een goeie aflevering wel iets minder spannend dan verwacht wat voor mij de episode echt verneukte was dat gedoe met die sub dat was echt zooooooooo slecht. slechter dan wat ik ooit in 24 heb gezien qua blunders... maar het seizoen verneukt nee dat niet...quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:50 schreef Euc- het volgende:
Er is dus 1 mindere aflevering in een heel seizoen, en direct kakt voor jullie een heel seizoen in? Een beetje overdreven vind je ook niet?
Ik vond de afgelopen 3 afleveringen matigquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:50 schreef Euc- het volgende:
Er is dus 1 mindere aflevering in een heel seizoen, en direct kakt voor jullie een heel seizoen in? Een beetje overdreven vind je ook niet?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:07 schreef remcov het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Dr. Romano? Bedoel je daar die technoventjes mee? Ik heb namelijk zo het idee dat seizoen 6 wel eens over die mannetjes zou kunnen gaan. Het lijkt me namelijk wel erg onlogisch als ze EN Logan ontmaskeren, EN Bierko uitschakelen EN de raketten stoppen EN die mannetjes ontmaskeren... en dat in 2 uurquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:12 schreef cora4034 het volgende:
Ik vond deze aflevering weer iets beter dan de vorige 2.
Vooral omdat Aaron er weer was en je met hem het gevoel van "laat hem nog even leven" hebt.
Die onderzeeboot vond ik er ook een beetje ingepropt. Maar goed. ik ben benieuwd naar de finale en ik vind het tot nu toe nog steeds een goed seizoen.
Chinezen gaan we niet meer zien denk ik en "dr Romano" doet denk ik volgend
jaar nog mee.
Ja dat mannetje die belt met dat oortje die Logan verteld wat ie moet doen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dr. Romano? Bedoel je daar die technoventjes mee? Ik heb namelijk zo het idee dat seizoen 6 wel eens over die mannetjes zou kunnen gaan.
ehhhhh dat heet logisca je gaat niet bewijs verzamelen om de president af te zetten met als doel hem daarna aan te klagen, en terwijl je dat doet toestemming vragen voor iets waar je hem alleen maar info geeftquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:21 schreef Hulkio het volgende:
Volgende puntje vond ik wat minder: Normaal moest CTU iedere keer als ze zo'n belangrijke deal met iemand sloten (zoals nu met Henderson) toestemming hebben van de president en dan ging het vaak ook niet zo snel. Denk dat dat deze keer niet echt goed in het verhaal past (Logan zou hier natuurlijk niet snel toestemming voor geven) en dat ze het daarom maar zo hebben gedaan. Dit vond ik wel een klein minpuntje aan het verhaal.
maar immuniteit kan alleen de president geven, daar heeft ie wel een punt. dat is dus niet zo slim van Karin en Billquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhhhh dat heet logisca je gaat niet bewijs verzamelen om de president af te zetten met als doel hem daarna aan te klagen, en terwijl je dat doet toestemming vragen voor iets waar je hem alleen maar info geeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |