abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37865803
Beste AutoFok!kers!!

ik zit al een tijd te speuren naar de modellen van Nissan, namelijk de Silvia, 200SX en de 180SX. Maar het probleem is dat ik deze 3 modellen niet uit elkaar kan houden, ook worden deze modellen zover ik nog weet niet verkocht in Europa, en ik denk dat Japan (zoals ze gewoonlijk doen ) de leukste modellen voor hun zelf houden.

Nou wil ik (tussen willen en krijgen zit een groot verschil ) later waarschijnlijk een Silvia (200SX/180SX), dat word waarschijnlijk importeren maar welke moet ik nou hebben
ik weet wel dat het om de S14/S15 model gaat maar dat heeft met bouwjaar te maken....

Heeft er iemand wat info over deze modellen, waarom er 3 namen (Silvia/200SX/180SX) zijn van dit tog op elkaar lijkend model. zijn ze allemaal achterwiel aangedreven. welke blokken erin hangen, welke prijs ik zou moet gaan denken (exclusief importeren en occasion), etc etc (nog iets op alle foto's van het internet is de stuur rechts, behalve van de foto's die ik gemaakt heb, die van Ahoy)

PICS:


(Nissan Silvia S15, 100% Tuning in Ahoy)

Dit was trouwens liefde op het eerste gezicht


(Nissan Silvia (oud), 100% Tuning in Ahoy)



beetje standaard plaatjes vinden van deze modellen, ho maar!

je kerkent deze modellen misschien van de TV!! want ze zijn razend populair geworden via hun D1 racing (D1 = drifting) in Amerika en Japan


Wat info zou super zijn !

alvast bedankt.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37865844
http://www.sxoc.nl/geschiedenis.html leesvoer

die oranje is trouwens een s14 met een s15 neus
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_37865854
van Nissans heb ik geen verstand, maar ik heb je tag wel even gefixt.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:38:44 #4
30560 2Mini
Official Logo
pi_37865921
Deze Nissans zijn geil... Topmerk!
Camera 1... 1!
pi_37866607
Zou zelf de voorkeur geven aan een Skyline als er toch geimporteerd gaat worden
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:50:01 #7
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37869905
Wat een kut auto's zeg
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37869948
Nice Jac...
pi_37871626
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:36 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.sxoc.nl/geschiedenis.html leesvoer

die oranje is trouwens een s14 met een s15 neus
thanks! maakt het weer een beetje duidelijker
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:11 schreef Yngwie het volgende:
Zou zelf de voorkeur geven aan een Skyline als er toch geimporteerd gaat worden
ik heb persoonlijk niks met een skyline (mooie auto maar het doet me niks), ik wil een auto waarvan mensen zeggen 'WOW wat voor auto is dat?, vette bak man!' inplaats kijk papa! een skyline


heeft er iemand specificaties..?? of een site met de specificaties, want de nissan site's van Europa kent deze modellen niet.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37871940
180sx (is nooit in Nederland geleverd) en S13 200sx zijn verschillend qua motor en aandrijflijn. 180sx heeft een 2 liter met t28 turbo. S13 200sx heeft standaard een 1.8 liter met T25 turbo.

1.8 CA18DET met T25 turbo = 170pk
2.0 SR20DET met T28 turbo = 205pk

Ik zelf heb een 200sx S13 met SR20DET blok.

En voor de andere modellen is genoeg op internet te vinden.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_37872292
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef noidea het volgende:
180sx (is nooit in Nederland geleverd) en S13 200sx zijn verschillend qua motor en aandrijflijn. 180sx heeft een 2 liter met t28 turbo. S13 200sx heeft standaard een 1.8 liter met T25 turbo.

1.8 CA18DET met T25 turbo = 170pk
2.0 SR20DET met T28 turbo = 205pk

Ik zelf heb een 200sx S13 met SR20DET blok.

En voor de andere modellen is genoeg op internet te vinden.
aha jij heb er een beetje verstand van!

ken jij mij dan het verschil uitleggen tussen de modellen Silvia/200SX/180SX, heeft dat alleen met motor en aandrijflijn te maken of ook met de uiterlijk...?? en zijn modellen met het stuur links redelijk aanwezig (omdat Japan met stuur rechts rijdt en dat is de land van herkomst van die bakken).
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37872821
180sx en 200sx S13 zijn qua uiterlijk gelijk aan elkaar. 180sx is wel alleen linksgestuurd omdat deze alleen in Japan is verkocht, hetzelfde geld voor de S13 Silvia.
De S13 Silvia heeft andere lampen en een andere achterkant. Echter zijn er voor S13 en S14 ook Silvia modellen, dus wel iets ingewikkelder.

Echter de 200sx S13 en S14 hebben ook facelifts gehad door de jaren heen, dus dan is de voorbumper weer iets anders.

Trouwens voor een prijsindicatie en het importeren van zo'n auto kan je het beste contact opnemen met Henk van Prophecy Imports. http://www.prophecy-imports.com

[ Bericht 21% gewijzigd door noidea op 16-05-2006 11:37:02 ]
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_37873147
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef noidea het volgende:
180sx en 200sx S13 zijn qua uiterlijk gelijk aan elkaar. 180sx is wel alleen linksgestuurd omdat deze alleen in Japan is verkocht, hetzelfde geld voor de S13 Silvia.
De S13 Silvia heeft andere lampen en een andere achterkant. Echter zijn er voor S13 en S14 ook Silvia modellen, dus wel iets ingewikkelder.

Echter de 200sx S13 en S14 hebben ook facelifts gehad door de jaren heen, dus dan is de voorbumper weer iets anders.
dus als ik een linksgestuurde bak wil moet ik een 200SX (vanaf een S13) of een silvia (vanaf S14) nemen..??

en hoe zit dat met onderhoud en raparatie voor de standaard onderdelen..?? ken ik dat gewoon bij de nissan dealer doen of moet dat ook geimporteerd worden..??
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37873259
S13 en S14 zijn allebei gewoon linksgestuurd te verkrijgen. Onderhoud en reparatie moet je nooit bij een dealer laten doen (uitzonderingen daargelaten). De meeste hebben nog nooit een 200sx gezien. Voor aftermarket spullen moet je het meeste wel uit Japan halen, heb ik ook gedaan.
2 Liter motorblok, coilovers, cams etc.

S13 Silivia zijn alleen rechtsgestuurd te krijgen naar ik weet.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:21:13 #15
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_37874538
Click here to see Video

200 SX Drift video, ik camera, maatje bestuurder
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_37876130
quote:
Haha, khad em al gezien op sxoc, wel knap zo zonder lsd.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:03:41 #17
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37879775
Om het hier dan toch een beetje op te vrolijken, één van onze bedrijfsauto's

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37880332
quote:
Cool, ben alleen niet zo'n fan van stickers.
Maar specs?
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:26:20 #19
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37880587
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef noidea het volgende:

[..]

Cool, ben alleen niet zo'n fan van stickers.
Maar specs?
Er worden eerst wat nieuwe speeltjes op gemonteerd dan maar eens kijken wat de specs zijn.











Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37880627
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:39 schreef noidea het volgende:
S13 en S14 zijn allebei gewoon linksgestuurd te verkrijgen. Onderhoud en reparatie moet je nooit bij een dealer laten doen (uitzonderingen daargelaten). De meeste hebben nog nooit een 200sx gezien. Voor aftermarket spullen moet je het meeste wel uit Japan halen, heb ik ook gedaan.
2 Liter motorblok, coilovers, cams etc.

S13 Silivia zijn alleen rechtsgestuurd te krijgen naar ik weet.
word hard sparen , maar een kennis van mij deed special spullen halen uit amerika voor z'n Civic, probleem was duurde 4 maanden voordat het eindelijk verscheept werd dat hij het hebt gecanceld. Als je aftermarket spullen importeerd moet je denken van een wachttijd van 2 maanden ofzow?

en aangerzien het een populaire bak is in Amerika en Japan is er veel te vekrijgen neem ik aan, Probleem lijkt mij dat als je het haalt uit Japan dat de spullen dan ook in het japans zijn....

ik zag ook dat de S13 met opstaande koplampen is, neh ik heb de S14 of S15
quote:
dat is het model wat ik het mooist vind!! en welke type is dat nou? de 200SX S14?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:29:41 #21
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37880696
Dit zijn iig de onderdelen

Interior
Nardi Race steering wheel
Snap off steering wheel adapter
Defi 60 mm water temp Gauge
Defi 60 mm boost Gauge
Defi link bf meter Gauge conrol unit II
SLM Oil temp Gauge
AEM Wideband O2 Meter Air/Fuel Ratio Gauge
Apexi S-AFC2
HKS boost controller
APEXi Turbo Timer
Nismo 4pt Harness Seat Belt
Recaro Sports Seats
Cusco Rollcage
Cusco Rear up strut bar
Drift turn button
HKS Full cut defencer

Engine
Invidia Turbo outlet downpipe
Invidia Cat-back exhaust G200-Ti
Cat Converter
550CC Venom injectors
Z32 AFM
Greddy Front Mounted Intercooler-kit
Greddy oil catch tank
Vivid Turbo Manifold (needs to be placed)
GARRETT GT2871R TURBO GT-2871R Turbocharger Dual Ball Bearing
Flexible water and oil turbo feeds
High performance oil cooler kit with thermostat
HKS dumpvalve
Greddy Aluminum drift oil pan
HKS Intake Air Filter
Two electric radiator race fans
Koyo radiator

Suspension and Wheels
Steering Rods
JIC front coilovers
Tein drift rear coilovers
Cusco 2-way LSD drift Diff 80%
Skyline R33 GTR 4pods brake calipers
2x Ultralite 8.5x18 Et 35 Taka allow wheel
2x Ultralite 9.5x18 Et 35 Taka allow wheel
Toyo Tires proxes T1R 225/40/18
Toyo Tires proxes T1R 255/35/18
15 mm alloy spacer kit front
25 mm alloy spacer kit rear

Exterior
NH538 (Honda color) White
S15 Japanese Conversion
Custom made S15 front end conversion(metal)
Wise Sports S15 Front bumper with carbon pieces
S15 Carbon hood
Wise Sports Rear bumper
Wise Sports Side steps
Wise Sports Wide rear fenders
Megan Racing MD62 Drift Carbon Wing
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:32:32 #22
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37880805
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

dat is het model wat ik het mooist vind!! en welke type is dat nou? de 200SX S14?
Het zijn 2 modellen aan elkaar, officieel is het dan een S14,5.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37880913
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:32 schreef jacco het volgende:

[..]

Het zijn 2 modellen aan elkaar, officieel is het dan een S14,5.
dus wat je me ook duidedelijk maakt is dat de silvia en de 200SX 1 pot nat is en dat er eigenlijk geen verschil qua uiterlijk is..??
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:36:47 #24
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37880934
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:27 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

word hard sparen , maar een kennis van mij deed special spullen halen uit amerika voor z'n Civic, probleem was duurde 4 maanden voordat het eindelijk verscheept werd dat hij het hebt gecanceld. Als je aftermarket spullen importeerd moet je denken van een wachttijd van 2 maanden ofzow?

en aangerzien het een populaire bak is in Amerika en Japan is er veel te vekrijgen neem ik aan, Probleem lijkt mij dat als je het haalt uit Japan dat de spullen dan ook in het japans zijn....

ik zag ook dat de S13 met opstaande koplampen is, neh ik heb de S14 of S15
[..]

dat is het model wat ik het mooist vind!! en welke type is dat nou? de 200SX S14?
Ik heb nog plek over in een container uit Japan dus als je nog spullen nodig hebt, laat het even weten.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37881040
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:36 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

dus wat je me ook duidedelijk maakt is dat de silvia en de 200SX 1 pot nat is en dat er eigenlijk geen verschil qua uiterlijk is..??
Jawel, de auto is een 200sx S14 maar de voorkant is van een S15
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:40:12 #26
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37881070
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:36 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

dus wat je me ook duidedelijk maakt is dat de silvia en de 200SX 1 pot nat is en dat er eigenlijk geen verschil qua uiterlijk is..??
De auto is een S14 maar er zit een S15 neus opgebouwd, als je de auto's apart hebt zijn het dus twee heel verschillende auto's
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37881088
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:36 schreef jacco het volgende:

[..]

Ik heb nog plek over in een container uit Japan dus als je nog spullen nodig hebt, laat het even weten.
haha heb je nog ff paar jaar..... eerst is ff me opleiding afmaken, goed orienteren en kijken wat ik precies wil en sparen niet te vergeten

heb jij trouwens site waar ik die mooie bakken ken bewonderen van je?!

[ Bericht 7% gewijzigd door X-qlusive. op 16-05-2006 15:48:12 ]
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37881297
Die nieuwe turbo van die s14,5 spooled als 'n debiel... als je de auto start... doet de turbo al draaien... ballbearing for the win... zelfs op idle'en met 'n tikkie gas... heb je al bijna boost... hele goede keus deze turbo...
pi_37881354
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:40 schreef jacco het volgende:

[..]

De auto is een S14 maar er zit een S15 neus opgebouwd, als je de auto's apart hebt zijn het dus twee heel verschillende auto's
S15's zijn lelijk... Die 2004 D1 auto van Nobuteru Taniguchi... die achterkant...
pi_37882378
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef t0n het volgende:

[..]

S15's zijn lelijk... Die 2004 D1 auto van Nobuteru Taniguchi... die achterkant...
volgens mij is de verschil tussen de silvia en de 200SX/180SX de achterkant qua achterlichten, de SX is een doorlopend achterlicht en de silvia is apart (denk ik via de foto's die ik gevonden heb)
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:35:26 #31
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37882863
Dit is een S13



Dit is een S14



Dit is een S14A



Dit is een S15



[ Bericht 13% gewijzigd door jacco op 16-05-2006 16:41:18 ]
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37884585
thanks jacco! dat maakt t een heel stuk makkelijker......
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37884958
Je bent 16, schat ik?

Hoe oud ben je?
pi_37888270
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef K33T het volgende:
Je bent 16, schat ik?

Hoe oud ben je?
almost 19, ben al bezig voor m'n 2e proces techniek diploma
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37896020
I Just Love The S15
pi_37898928
die s14 van dennis gaat best hard
pi_37899392
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef t0n het volgende:
die s14 van dennis gaat best hard
dennis is..??

btw wat mag ik verwachten qua verbruik (standaard natuurlijk ) moet ik nog ergens mee rekening houden vanwege de turbo of andere kleine dingen (typische dingen van deze auto)..??

[ Bericht 6% gewijzigd door X-qlusive. op 16-05-2006 23:47:44 ]
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37899561
EDIT -komt wat nieuws-
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 17 mei 2006 @ 06:52:14 #39
60383 Furb
Project Rotary
pi_37904654
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:39 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

almost 19, ben al bezig voor m'n 2e proces techniek diploma
19 jaar en niet wetend hoe google te gebruiken voor zulke dingen?
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_37905873
Op het fotoalbum van www.twenteracingscene.com staan wel fotos van een standaard 200sx van een clublid, en er staan ook ergens op onze site foto's van een niet standaard 200sx van een clublid haha. Gewoon naar Automaxx Summer Editiion gaan (als bezoeker) kan je ze in t echt zien
pi_37912959
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:40 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

dennis is..??
Rode S14 met Toyo stikker..
pi_37914712
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 06:52 schreef Furb het volgende:

[..]

19 jaar en niet wetend hoe google te gebruiken voor zulke dingen?
lol en jij er maar van uitgaan dat IEDEREEN met een pc omgaat, yeah

het idee was dat ik mensen met 'verstand ervaan' mij wat info lieten zien, niet dat ik houdje touwtje alles maar geloof van het internet
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:58 schreef t0n het volgende:

[..]

Rode S14 met Toyo stikker..
mooie bak alleen het model is iets te oud voor mij, houw meer van die S14a en de S15 voorkant
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37926150
verbruik, 1op10 tot 1op8 ongv
pi_37926630
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef Estolan het volgende:
verbruik, 1op10 tot 1op8 ongv
niet mis voor een turbo bak



wat ik eruit snapte was dat dit een S14 is met een S15 voorkant..... (mooiste combinatie vind ik) maare neem aan dat dan de helft van de voorkant moet aangepast worden, zoals bumper, moterkap en zijkappen bij de voorwielen, aangezien de voorlampen van de S14 meer hoekig zijn zouden namelijk de S15 koplampen niet passen. correct?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37926761
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

niet mis voor een turbo bak

[[url=http://fapomatic.com/thumbs/20/img_0966.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fapomatic.com/thumbs/20/img_0961.jpg]afbeelding][/url]

wat ik eruit snapte was dat dit een S14 is met een S15 voorkant..... (mooiste combinatie vind ik) maare neem aan dat dan de helft van de voorkant moet aangepast worden, zoals bumper, moterkap en zijkappen bij de voorwielen, aangezien de voorlampen van de S14 meer hoekig zijn zouden namelijk de S15 koplampen niet passen. correct?
zijn complete ombouwkits voor te krijgen
bij sommige goedkopere kits kan het zijn dat je ze zelf nog moet aanpassen om het 100% strak te krijgen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:57:06 #46
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37927009
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

niet mis voor een turbo bak

[[url=http://fapomatic.com/thumbs/20/img_0966.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://fapomatic.com/thumbs/20/img_0961.jpg]afbeelding][/url]

wat ik eruit snapte was dat dit een S14 is met een S15 voorkant..... (mooiste combinatie vind ik) maare neem aan dat dan de helft van de voorkant moet aangepast worden, zoals bumper, moterkap en zijkappen bij de voorwielen, aangezien de voorlampen van de S14 meer hoekig zijn zouden namelijk de S15 koplampen niet passen. correct?
mooie stikker op de auto
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37927200
ik moet nog ff uitzoeken wat de bouwjaren zijn, zodat ik ken zien wat en welke modellen der precies uit zien. ook moet ik nog ff technische specificaties opzoeken van standaard modelen, maar weet wel dat de silvia/200SX hetzelfden zijn alleen de namen verschillen per regio (Japan + Amerika).

er zijn helaas moeilijk site's te vinden van deze bakken, de meesten zijn tuning-site's en zoals ik al zei worden deze modellen niet verkocht hier dus officiele site's zijn er niet van Europa.

maar word wijzer met de minuut
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37927363
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:57 schreef jacco het volgende:

[..]

mooie stikker op de auto
lett me guess de JDM per4mance of de moterkap stikker ?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37927519
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

niet mis voor een turbo bak
het zuipt toch wel als een ketter

mijn 200SX S13 reed 400km op 65L SuperPlus
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:11:34 #50
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_37927659
Mooie auto's
pi_37927781
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef Estolan het volgende:

[..]

het zuipt toch wel als een ketter

mijn 200SX S13 reed 400km op 65L SuperPlus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37927878
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?????? huh ???????
pi_37927992
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef Estolan het volgende:

[..]

?????? huh ???????
nou een standaard impreza (naar mijn weten) doet 1/5 a 1/4 als hij aan t scheuren is laat staan als je em tuned !
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:21:25 #54
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37928083
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

lett me guess de JDM per4mance of de moterkap stikker ?
jij mag niet meer raden

grmbl iets met signature
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37928271
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

nou een standaard impreza (naar mijn weten) doet 1/5 a 1/4 als hij aan t scheuren is laat staan als je em tuned !
nou dacht het niet hoor!


1op8 is voor de meeste wel een gem. 1op4 doe is gezond man, dan heb je echt geen stock blok
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:28:44 #56
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37928345
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:26 schreef Estolan het volgende:

[..]

nou dacht het niet hoor!


1op8 is voor de meeste wel een gem. 1op4 doe is gezond man, dan heb je echt geen stock blok
of een Hummer
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37928457
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:28 schreef jacco het volgende:

[..]

of een Hummer
nou zo vreemd is dat niet hoor met een civc 1.6 B16A2 blok (200 pk, non turbo) haal je ook makkelijk 1/7 als je aan het scheuren ben
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:34:19 #58
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37928569
Maar weer eens een paar foto's voor de verzameling

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37928789
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef jacco het volgende:
Maar weer eens een paar foto's voor de verzameling

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
O M G vraagje jacco? heb jij veel foto's... en zo jah ken jij die dan misschien versturen per filedump ofzow in een rar. bestand..??
quote:
The S15 debuted in 1999. Essentially an evolution of the original 200SX of seven years earlier, but available with a 6 speed manual transmission. A review states:

The Silvia is certainly no bad thing - progressive and predictable rear wheel drive power oversteer with a reassuring trace of turn-in understeer. A wonderful, elastic and tractable engine (that clearly reflects the years of development), good steering and competent brakes.

The SR20DET responds very well to mods; exhaust and boost will net 270 hp or more, up from the stock Aus figure of 197 hp. The S15 was never introduced into the U.S. market.
BRON
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:54:49 #60
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37929449
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

O M G vraagje jacco? heb jij veel foto's... en zo jah ken jij die dan misschien versturen per filedump ofzow in een rar. bestand..??
[..]
Ik heb wel aardig wat foto's ja Het is namelijk mijn werk

En nee die gaan niet verstuurd worden.

Wat je wel kan doen is eens op nissan zoeken en topicstarter met mijn naam dan heb ik het idee dat je nogal wat topics tegen gaat komen met foto's.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37929942
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:54 schreef jacco het volgende:

Wat je wel kan doen is eens op nissan zoeken en topicstarter met mijn naam dan heb ik het idee dat je nogal wat topics tegen gaat komen met foto's....
Topic's van Jacco !

hehe thanks for the idea

leuk werk heb jij trouwens (jaloers, hint hint )
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:12:13 #62
17438 Edwin_S
Aan de kant!
pi_37930189
Hey Jacco, is die knakenbak van eus nou nog niet klaar?
1989 Toyota Soarer - 24 valve Twin Turbo
pi_37930355
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef X-qlusive. het volgende:

leuk werk heb jij trouwens (jaloers, hint hint )
wat voor werk doe je eigenlijk Jacco, als ik vragen mag?

ben monteur, fotograaf, hobbieist, pr-man, etc...??
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:21:07 #64
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37930534
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef Edwin_S het volgende:
Hey Jacco, is die knakenbak van eus nou nog niet klaar?
Nee ECU is waarschijnlijk kapot.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:21:59 #65
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37930567
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:16 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

wat voor werk doe je eigenlijk Jacco, als ik vragen mag?

ben monteur, fotograaf, hobbieist, pr-man, etc...??
Ik ben mede eigenaar van Gofaster BV en studeer HBO journalistiek.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:24:02 #66
17438 Edwin_S
Aan de kant!
pi_37930677
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee ECU is waarschijnlijk kapot.
Heeft ie niet weer een kabelbreuk? Toen hij laatst bij ons was voor die MAF was er ook iets met de bedrading ofzo...
1989 Toyota Soarer - 24 valve Twin Turbo
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:27:12 #67
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37930884
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef Edwin_S het volgende:

[..]

Heeft ie niet weer een kabelbreuk? Toen hij laatst bij ons was voor die MAF was er ook iets met de bedrading ofzo...
Nee ze hebben alles door gemeten, ze dachten dat er iets met de injectoren was. Maar die zijn allemaal goed. Echt een vaag probleem.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:33:41 #68
17438 Edwin_S
Aan de kant!
pi_37931223
Toch maar naar de echte expert?
1989 Toyota Soarer - 24 valve Twin Turbo
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:36:03 #69
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37931353
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef Edwin_S het volgende:
Toch maar naar de echte expert?
Daar staat hij al, kan je nagaan
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:41:35 #70
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37931615
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37931973
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:41 schreef jacco het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
vind die leuk hoor, mij pesten met plaatjes
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37942055
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef jacco het volgende:

[..]

Daar staat hij al, kan je nagaan
Kom je zondag nog mee?
pi_37946242
SX'en rulen, heb er zelf ook een =)
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:53:01 #74
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37947804
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:43 schreef t0n het volgende:

[..]

Kom je zondag nog mee?
Ik denk dat het een andere keer gaat worden, maar misschien wel.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  donderdag 18 mei 2006 @ 13:04:01 #75
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_37948157
Ik mis de echte Silvia's nog.
De S12
Staat op streetfire nog een filmpje van mijn oude.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_37949740
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:53 schreef jacco het volgende:

[..]

Ik denk dat het een andere keer gaat worden, maar misschien wel.
Ben zelf ook later... moet me auto ophalen bij polijster.. spreek je voor die tijd wel..
pi_37958607
Here are some basic specs for those looking to know the differences on the Nissan SR20DET Engines. There have been basically 3 generations of the SR20DET. Which one is better, it doesn't really matter, especially since there are very few engines out there that will be left stock for very long. Most customers will install them as stock as possible, but will soon upgrade fuel, turbo, intake, and intercooler, if they have not done so already when they order a conversion package.

Specifications for RED Top SR20DET

180SX 91-93 and Silvia 91-93




Displacement: 1998cc (2.0 liter)

Cam type: DOHC 16 valve, chain driven cam sprockets

Bore and stroke: 86mm x 86mm

Compression: 8.5 : 1

Horsepower: 205ps at 6000rpm

Torque: 203 ft/lbs at 4000rpm

Stock boost: 7 psi

Throttle body bore: 60mm

Injector size: 370cc/min

Turbo specs:

Compressor: T-25, 60 trim 56mm BCI-1 compressor.

Turbine: T-25, 62 trim 53.8mm 0.64 A/R turbine housing.

Center Section: Journal bearings

Performance:

The stock turbo will be safe to 13-15 psi. After that, the turbo is past its efficiency range, and power increases will fall off and are not worth the risk of turbo damage. The engine should produce 230-250 RWHP at safe boost.





Specifications for Black Top SR20DET

180SX 94-98



Displacement: 1998cc (2.0 liter)

Cam type: DOHC 16 valve, chain driven cam sprockets

Bore and stroke: 86mm x 86mm

Compression: 8.5 : 1

Horsepower: 205hp at 6000rpm

Torque: 203 ft/lbs at 4000rpm

Stock boost: 7 psi

Throttle body bore: 60mm

Injector size: 370cc/min

Turbo specs:

Compressor: T-25, 60 trim 56mm BCI-1 compressor.

Turbine: T-25, 62 trim 53.8mm 0.64 A/R turbine housing.

Center Section: Journal bearings

Performance:

The stock turbo will be safe to 13-15 psi. After that, the turbo is past its efficiency range, and power increases will fall off and are not worth the risk of turbo damage. The engine should produce 230-250 RWHP at safe boost.





Specifications for Black Top S14 T28 VTC

Silvia 95-98



Horsepower: 220hp at 6000rpm

Torque: 203 ft/lbs at 4800rpm

Turbo specs:

Compressor: T-28, 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing

Turbine: T-25, 62 trim 53.8mm 0.64 A/R turbine housing.

Center Section: Ball Bearing

S14 SR20DET's use a different ECU and harness, these are extremely expensive and hard to find.

Variable valve timing system and a different turbo are the significant changes from the S13 SR20DET engines.

S13 uses 'low port' intake design vs. S14 'high port' design.

Performance:

The stock turbo will be safe to 13-15 psi. After that, the turbo is past its efficiency range, and power increases will fall off and are not worth the risk of turbo damage. The stock engine should produce 250-260 RWHP at safe boost using stock turbo. Upgrading turbo, fuel and rest of need parts will yield 300-375.





Specifications S15 Black Top SR20DET

S15 Silvia 99-



Horsepower: 250ps at 6000rpm

Transmission: 6 Speed, Close Ratio

Injector size: 480cc/min

Turbo specs:

Compressor: T-28, 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing

Turbine: Inconel turbine wheel. Cast divider wall between turbine discharge and wastegate.

Center Section: Ball Bearing

This engine is expensive and hard to get. If you are on a tight budget, please consider other options as the money you save from buying this engine can be better used to build up a really nice Red Top.

Additions: 6 speed manual transmission. The 6 speed cannot be used on the S13 and S14 motors, and uses a different driveshaft. Speed sensor is located in the differential. The 6 speed is cool, but is not as strong as the 5 speed from the older cars. There is basically 6 gears inside the same housing that was designed to hold 5 gears. This makes the gears smaller and weaker, therby breaking more often.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37972848
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:41 schreef jacco het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En hier driftend in actie. Foto is niet gemaakt door mij!

Lange benen koud hoofd.
pi_37974418
het grappige is... dat je alleen maar over deze auto's ziet in de vorm van driften, terwijl je met deze bakken ook gewoon kent racen of sprintjes doen

alleen dat gewoon racen word denk ik moeilijk vanwege de acterwiel aandrijving maar het is zeker mogelijk!

vraagje!

hoeveel toeren kunnen deze blokken draaien (zonder al te veel schade aan te brengen of de slijtage extreem te verhogen) ik weet dat de honda blokken 9200 toeren kunnen draaien (11000 is mogelijk, maar dan gaat je blok niet lang mee!), de RX7 ken ook 9000, M3 8500, Supra 7500 (weet niet zeker). en in het bovenstaande stukje info staat dat er eeb 6-bak is maar volgens hun is de 5-bak het krachtigste, is dat zo of is een 6-bak net zo goed hedendaags van de 200SX blokken?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_37974475
8500 toeren denk ik. Heb exact dezelfde blok ook in een ouwe skyline gezien (nee, geen GTS-T/GT-R). En het rood van de tachometer begon tussen 8000 en 9000. En een reguliere rb26dett blok gaat vanaf 9000rpm in rood, te tunen vanaf 13.000 rpm in rood.
pi_37975804
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 00:29 schreef K33T het volgende:
8500 toeren denk ik. Heb exact dezelfde blok ook in een ouwe skyline gezien (nee, geen GTS-T/GT-R). En het rood van de tachometer begon tussen 8000 en 9000. En een reguliere rb26dett blok gaat vanaf 9000rpm in rood, te tunen vanaf 13.000 rpm in rood.
maar soms zijn de wijzerplaten ook een kit, die voor honda verkrijgbaar is gaat pas bij 10000 in het rood, terwijl (zover ik weet) bijna alle honda's 8800/9200 toeren draaien.

rb26dett zei je he

dan is de vraag, welke blokken passer er dan in een silvia zonder al te veel ophang aanpassingen, ik dacht namelijk dat een SR22DET het grootste blok was dat in een 200SX zat ?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:37:47 #82
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37981359
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:37 schreef Volvoman het volgende:

[..]

En hier driftend in actie. Foto is niet gemaakt door mij!

[afbeelding]
De foto is gemaakt door een fotograaf waar wij mee samenwerken. Hij heeft ook veel foto's gemaakt die op onze site staan en in ons magazine.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37987169
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 01:17 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

maar soms zijn de wijzerplaten ook een kit, die voor honda verkrijgbaar is gaat pas bij 10000 in het rood, terwijl (zover ik weet) bijna alle honda's 8800/9200 toeren draaien.

rb26dett zei je he

dan is de vraag, welke blokken passer er dan in een silvia zonder al te veel ophang aanpassingen, ik dacht namelijk dat een SR22DET het grootste blok was dat in een 200SX zat ?
SR22DET is nooit standaard geleverd? Dat is een opgeboord blok.
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 00:29 schreef K33T het volgende:
8500 toeren denk ik. Heb exact dezelfde blok ook in een ouwe skyline gezien (nee, geen GTS-T/GT-R). En het rood van de tachometer begon tussen 8000 en 9000. En een reguliere rb26dett blok gaat vanaf 9000rpm in rood, te tunen vanaf 13.000 rpm in rood.
Weet je zeker dat dat geen N/A blok was?

Normaal houd het voor een S13 wel al op bij de 7500 en dan zit je hem echt al ver te pushen hoor. Natuurlijk als je er veel geld in pompt kom je verder....

13000rpm klinkt mij een beetje als broodje aap maar ok.
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 00:27 schreef X-qlusive. het volgende:
het grappige is... dat je alleen maar over deze auto's ziet in de vorm van driften, terwijl je met deze bakken ook gewoon kent racen of sprintjes doen

alleen dat gewoon racen word denk ik moeilijk vanwege de acterwiel aandrijving maar het is zeker mogelijk!
Uhh, alle echte "racewagens" hebben RWD ? Met de goede setup en stuurmanskunsten kom je een heel eind.
pi_37994471
en de blokken dan van een skyline, die gaan tog verder als 7500 RPM, over praat je dan ook over pushen en heel dik opfokken..??
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:49:53 #85
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37995189
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:26 schreef X-qlusive. het volgende:
en de blokken dan van een skyline, die gaan tog verder als 7500 RPM, over praat je dan ook over pushen en heel dik opfokken..??
Originele redline van een R34 GTR is 8000, maar in de praktijk kan je daar nog wel overheen.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:50:12 #86
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37995195
foutje
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37997207
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:26 schreef X-qlusive. het volgende:
en de blokken dan van een skyline, die gaan tog verder als 7500 RPM, over praat je dan ook over pushen en heel dik opfokken..??
Daar kan je vast wel overheen, maar dan moet je niet denken aan getallen als 13000rpm ofzo hoor.
pi_37997257
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:06 schreef DeBastaard het volgende:

[..]

Daar kan je vast wel overheen, maar dan moet je niet denken aan getallen als 13000rpm ofzo hoor.
nee joh gekkie

ik moet zeggen, vin veel toeren onwijs gaaf! maar dan praat ik over 9000/9500 max, niet 13000, dat is meer voor de motor fiets of een rotatiemotor.
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:49 schreef jacco het volgende:

[..]

Originele redline van een R34 GTR is 8000, maar in de praktijk kan je daar nog wel overheen.
maarja tuurlijk ken je met vele motoreren meer toeren draaien als het daarvoor gemaakt is, maar dat houdt meestal wel in dat je blok vreselijk snel slijt, ik heb geen idee wat de standaard blokken max km kunnen draaien (ik denk ongeveer 250.000 en meer) maar als ik een blok wil gaan opfokken moet het wel ongeveer 180.000 km kunnen draaien zonder problemen (kleine problemen daar buiten gelaten, met opfokken ken er altijd wel wat mis gaan)

maar zijn de mogelijkheden goed genoeg met de SR20DET om ongeveer 400+ pk's eruit tehalen(neem aan dat het blok wel versterkt moet worden als je hoog gaat boosten en flink op gaat voeren)?

[ Bericht 24% gewijzigd door X-qlusive. op 19-05-2006 19:35:33 ]
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38003373
400pk is zeker te doen hoor, helemaal als je er gesmede zuigers etc. in doet. Kan het blok makkelijk hebben
pi_38011353
Is zeker te doen, op internet staat ergens een filmpje van een SR20DET met 668PK.
...I never think of the future...it comes soon enough.
pi_38016216
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:29 schreef ChrisM55 het volgende:
Is zeker te doen, op internet staat ergens een filmpje van een SR20DET met 668PK.
ja maar, ik bedoel op een manier dat je niet je blok snel opblaast of iets dergelijks. Namelijk ken veel mensen die hun civic blok (B16A/B16A2 blok) een turbo/kompressor erop gooien en 400+ pk's, maar die blokken geven allemaal problemen, t is wel leuk maar dat blok ken nou eenmaal dat niet aan

ik wil gewoon een blok dat betrouwbaar (tuurlijk er kunnen altijd problemen voorkomen, maar niet dat ik om de 6 maanden weer voor de deur staat omdat er iets mis is) is zonder dat ik kans heb mijn blok opblaast omdat ik hem te veel opgefokt heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door X-qlusive. op 20-05-2006 14:20:39 ]
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:16:02 #92
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_38016437
Als je op zo'n manier een motor wilt tunen zul je er wel rekening mee moeten houden dat er altijd iets mee kan gebeuren. Dat geld voor een SR20 en voor een RB26, je kan er heel veel pk's uit halen. Maar je moet er altijd rekening mee houden dat hoe je je blok ook bouwt er altijd wat mee kan gebeuren.

Ik denk wel dat je betrouwbaar een RB26 tot de 600 pk kan bouwen, maar ga je daarboven zitten dan word het een ander verhaal. Maar als je echt een betrouwbaar blok wilt bouwen met alles erop en eraan dan moet je wel over een hele dikke portemenee beschikken. Hetzelfde geld natuurlijk voor het SR20 blok.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_38019059
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:16 schreef jacco het volgende:
Als je op zo'n manier een motor wilt tunen zul je er wel rekening mee moeten houden dat er altijd iets mee kan gebeuren. Dat geld voor een SR20 en voor een RB26, je kan er heel veel pk's uit halen. Maar je moet er altijd rekening mee houden dat hoe je je blok ook bouwt er altijd wat mee kan gebeuren.

Ik denk wel dat je betrouwbaar een RB26 tot de 600 pk kan bouwen, maar ga je daarboven zitten dan word het een ander verhaal. Maar als je echt een betrouwbaar blok wilt bouwen met alles erop en eraan dan moet je wel over een hele dikke portemenee beschikken. Hetzelfde geld natuurlijk voor het SR20 blok.
dat spreekt voor zich!

maar dit doe je ook niet ff in 1 jaar (althans meeste mensen niet ) ik denk dat deze projekt langer gaat duren als 5 jaar, maar dat maakt niet uit dan zie je de auto beetje bij beetje opgebouwd worden (vind ik persoonlijk het leukst). en de bedragen daar wil ik nogeneens over beginnen die zijn taboe

de spullen vergaren voor je bak en tunen is ook niet zo'n probleem, maar de auto importeren lijk me de grootste probleem qua verkrijgbaarheid, welke model je wil, welk blok, etc etc. dan zit ik te denken.... zijn ze nog wel te krijgen of wat dat een heuse zoektocht..??
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:23:14 #94
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_38019525
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:03 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

dat spreekt voor zich!

maar dit doe je ook niet ff in 1 jaar (althans meeste mensen niet ) ik denk dat deze projekt langer gaat duren als 5 jaar, maar dat maakt niet uit dan zie je de auto beetje bij beetje opgebouwd worden (vind ik persoonlijk het leukst). en de bedragen daar wil ik nogeneens over beginnen die zijn taboe

de spullen vergaren voor je bak en tunen is ook niet zo'n probleem, maar de auto importeren lijk me de grootste probleem qua verkrijgbaarheid, welke model je wil, welk blok, etc etc. dan zit ik te denken.... zijn ze nog wel te krijgen of wat dat een heuse zoektocht..??
Als jij aan geeft welke auto je wilt hebben en daarbij je budget aangeeft, kan ik voor je kijken wat er in Japan berschikbaar is. Het transport en de import zijn bij de prijs in begrepen. Wij kunnen ook de auto op NL kenteken voor je krijgen.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_38022520
WOEHOE binnenkort de 1e S15 op NL kenteken
  zondag 21 mei 2006 @ 11:52:40 #96
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_38041304
Heel goed Estolan, wat ben jij weer goed op de hoogte

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_38045791
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:52 schreef jacco het volgende:
Heel goed Estolan, wat ben jij weer goed op de hoogte

[afbeelding] [afbeelding]
wat een bak he
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_38066019
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Ja 2JZ's zijn niet goedkoop he
mwah valt ook wel weer mee
pi_38066039
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:52 schreef jacco het volgende:
Heel goed Estolan, wat ben jij weer goed op de hoogte

[afbeelding] [afbeelding]
Yup die ja, maarja dat wist ik al lang , voordat het op sxoc kwam iig

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2006 22:46:58 ]
pi_38067962
Henk spammed die bak overal!
  maandag 22 mei 2006 @ 09:52:19 #101
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_38075600
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:46 schreef Estolan het volgende:

[..]

Yup die ja, maarja dat wist ik al lang , voordat het op sxoc kwam iig
Zo hé stoer man
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_38075967
Mooi ding die S15 ja, henk liet hem me zien, voordat ie op SXOC gepost werd. Wrede auto =)
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:27:46 #103
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_38114499
dacht dat t hier over de silvia ging ei'k
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_38116325
*reactie is nvt meer.

[ Bericht 77% gewijzigd door Fiets-toeter op 23-05-2006 14:27:07 ]
pi_38119959
supra-chat is gone, hou het aub ontopic, over de supra lopen verschillende topic waar gepraat kan worden!!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')