Uit China ook hoor, die aanbieding heb ik zelf ook wel eens gehad, om uitslagen, wedstrijdverslagen etc. van Omniworld door te bellen/sms'en.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef Tomhoog het volgende:
Er wordt dus gebeld uit Turkije om hier de uitslagen te weten van bijvoorbeeld Volemdam
het is me toch wat
kreeg je er een kleine vergoeding voor? Ook al stelt dat niks voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uit China ook hoor, die aanbieding heb ik zelf ook wel eens gehad, om uitslagen, wedstrijdverslagen etc. van Omniworld door te bellen/sms'en.
Ik zou er zelfs een behoorlijke vergoeding voor hebben gekregen ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
kreeg je er een kleine vergoeding voor? Ook al stelt dat niks voor
Hoe krijg je zo'n aanbieding?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uit China ook hoor, die aanbieding heb ik zelf ook wel eens gehad, om uitslagen, wedstrijdverslagen etc. van Omniworld door te bellen/sms'en.
Hoezo dat ? De uitslagen & tussenstanden zijn toch openbaar en eenvoudig op te zoeken op bv teletekst ? Waar maken die syndicaten dan hun winst opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:49 schreef Suijk het volgende:
Ik zou dan bijv. moeten melden wie het sterkst was in de wedstrijd, als er een corner wordt gegeven, vrije trappen op gevaarlijke plaatsen etc, grote kansen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hoezo dat ? De uitslagen & tussenstanden zijn toch openbaar en eenvoudig op te zoeken op bv teletekst ? Waar maken die syndicaten dan hun winst opAnders moeten we daar ook maar eens gaan gokken
En hoe kwam zo iemand bij jou terecht?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou dan bijv. moeten melden wie het sterkst was in de wedstrijd, als er een corner wordt gegeven, vrije trappen op gevaarlijke plaatsen etc, grote kansen.
Via Fok.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:08 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
En hoe kwam zo iemand bij jou terecht?
Echt waar joh?quote:
Ja, moest er wel om lachen en heb er ook wel over nagedacht, maar uiteindelijk niet gedaan.quote:
Dat betrof dan live-verslagen uit het stadion. Je moet direct doorbellen als er een goal valt, of pingel, of rode kaart ofzo. Zodat de Chinese bookmakers hun livebetting op de match kunnen aanbieden. Krijgt er tussen de 50 a 100 euro per wedstrijd voor geloof ik.quote:
Ik weet niet of het illegaal is, maar ik zou niet graag mijn rekening gegevens enzo geven, ik heb geen enkel idee wat er allemaal mee gebeurt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom heb je het niet gedaan Suijk? Daar is niks illegaals aan toch... behalve dan dat je waarschijnlijk geen belasting betaald over het bedrag dat je krijgt
Kun jij chinees lezen trouwens![]()
en daar is de link met Belgiëquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet niet of het illegaal is, maar ik zou niet graag mijn rekening gegevens enzo geven, ik heb geen enkel idee wat er allemaal mee gebeurt.
Het was trouwens geen Chinees maar een Belg die het me vroeg, voor een goksite in het verre oosten (weet niet welke).
De informatie is open en voor iedereen op te vangen, lijkt me weinig illegaals in. Toch mooi verdiend. Gewoon op een middagje de radio aan en teletekst en hoppa, 5 wedstrijden die je live kan volgenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:19 schreef Suijk het volgende:
Ik weet niet of het illegaal is, maar ik zou niet graag mijn rekening gegevens enzo geven, ik heb geen enkel idee wat er allemaal mee gebeurt.
Het was trouwens geen Chinees maar een Belg die het me vroeg, voor een goksite in het verre oosten (weet niet welke).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |