officieel is het 'verborgen, niet openbaar'... anders nog iets?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef Jay-Z het volgende:
Jij weet niet wat latent betekent, of wel soms?
Ja, ik kan ook www.vandale.nl intikken, maar leg het gebruik van de term in de TT maar eens uit dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:32 schreef Valid het volgende:
[..]
officieel is het 'verborgen, niet openbaar'... anders nog iets?
Oh, moet misschien een keer topics doorlezen, deze discussie is al voorbij gekomenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:33 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook www.vandale.nl intikken, maar leg het gebruik van de term in de TT maar eens uit dan.
goed planquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Oh, moet misschien een keer topics doorlezen, deze discussie is al voorbij gekomen.
Omdat het z'n eerste keer zou worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zou iemand jou een kratje bier geven om met haar te zoenen als het best een lekker wijf is![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef qlix het volgende:
Tja, mensen met eigenwaarde kan ik nog steeds niet begrijpen...
Kratje bier is normaal gesproken typisch iets voor jongens/mannen onder elkaar, maar nee hoor TS kreeg het van een meisje... alsof die zoiets ook echt zou gaan halen... alsof die zo'n krat uberhaupt kan dragenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zou iemand jou een kratje bier geven om met haar te zoenen als het best een lekker wijf is![]()
* Meldt aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:25 schreef nweenink het volgende:
Nodig nog twee vrienden uit en meldt dan even dat als zij jou helpt het ene gat te vullen zij de andere twee gaten wel gaan zoeken...
is pas 9 uur menquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:09 schreef kanaiken het volgende:
De TS is opeens stil.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:08 schreef woniya het volgende:
ik vind het heel respectloos om zo met een meisje om te gaan. Dit meisje is superonzeker en gedraagt zich zo sletterig zodat jij haar leuk gaat vinden. Ze bereikt alleen maar het tegendeel. Ze realiseert zich niet wat voor gevolgen dit gedrag heeft voor haar reputatie, ze maakt zichzelf belachelijk en een potentieel slachtoffer voor klojo's die er misbruik van gaan maken. Ze heeft waarschijnlijk geen moeder die met haar praat over hoe je je als meisje het beste kan gedragen naar jongens toe. Maak geen misbruik van dit meisje, maar zeg haar gewoon dat je niet geinteresseerd bent in haar en dat je niet meer van plan bent met haar af te spreken. Steek je energie liever in je studie of ga op zoek naar een leuke meid waar je iets aan hebt.
Maar zij dan dus wel, iig 1 keer....quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Als ik met haar neuk dan word ik echt niet serieus meer genomen.![]()
Dude, je bent 16.quote:Als ik met haar neuk dan word ik echt niet serieus meer genomen.
laat zien danquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:15 schreef erikkll het volgende:
ik heb de foto's, en aan de hand daarvan moet ik zeggenik zou dr geneukt hebben.
"Toen had ik met haar gezoend, omdat ik dan een krat bier zou krijgen."quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Valid het volgende:
Maargoed we hebben toen inderdaad gezoend, omdat ik van te voren met een andere vriendin afgesproke had dat ik een krat bier kreeg als ik met dr zou zoene, dus dat moet dan maar (ze was gelukkig best knap).
Omdat hij zelf nu ook inziet dat hij diegene is die kansloos isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zegt pauper TS niks meer?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Omdat hij zelf nu ook inziet dat hij diegene is die kansloos is.
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Valid het volgende:
Maargoed we hebben toen inderdaad gezoend, omdat ik van te voren met een andere vriendin afgesproke had dat ik een krat bier kreeg als ik met dr zou zoene,
Amen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Xebber het volgende:
Jonge... Ben je zwaar christelijk of zo? Neuken die hap! En snel! Zo'n kans krijg je niet snel meer, dus profiteer d'r van.![]()
Eensch²quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Omdat hij zelf nu ook inziet dat hij diegene is die kansloos is.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:56 schreef oorsmeer het volgende:
Heb ik gvd net 3 4 hele pagina's door zitten spitten voor een foto, staat ie er nog niet![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Valid het volgende:
Neem in je hoofd iets heel sneu's, echt zo sneu dat je zegt van: goh dat is sneu. Nou moet je dit x2 doen en dan heb je ongeveer het beeld van S (het betreffende meisje).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |