abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:31:01 #61
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37868749
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Maar ze heeft die functie onrechtmatig verkregen.
Wat ik al eerder zei: Zijn alle door haar ingediende wetsvoorstellen ongeldig, en zijn alle stemmingen waar ze aan deelnam die op 76/74 uitkwamen nu ongeldig?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:35:34 #62
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37868787
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:31 schreef gronk het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei: Zijn alle door haar ingediende wetsvoorstellen ongeldig, en zijn alle stemmingen waar ze aan deelnam die op 76/74 uitkwamen nu ongeldig?
Dat is voer voor juristen. Voor de bevolking gaat het, denk ik, voornamelijk om het feit, dat ze Belastingcenten onterecht heeft opgestreken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_37868939
Het leuke is dat ze in haar nieuwe baan in een denktank komt te werken voor Bush. Ik hoop wel dat ze nog een goed woordje voor ons doet als het gaat om wat defensie-opdrachten
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:34:35 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37869614
ik verwacht nu wel twee zaken:

1. van elke minister wordt de doopcel gelicht, net zo hardnekkig en persoonlijk als zembla dat deed.
2. elke vluchteling wordt opnieuw onderzocht, men gaat naar het land van herkomt van deze persoon en kijkt of er geen valse gegevens zijn verstrekt, indien ja, oprotten!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:36:27 #65
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37869653
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zou een droomscenario zijn, maar ik denk niet dat het zo erg gaat escaleren
* TimmyAsd droomt mee
pi_37869965
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef franske19 het volgende:

[..]

Waar ik me ook kapot aan erger is die hypocriete linkse kliek die nu staat te juichen dat AHA weg moet terwijl ze praktisch voor elke andere allochtone gelukszoeker/crimineel demonstreren.
Linksen zoals Nawijn?
Die al heel lang op de hoogte is, zelfs tot 2 maal toe de verantwoordelijke was en nu ineens gaat blaten dat ze weg moet?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37870142
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef franske19 het volgende:

Bullshit, het was al 4 jaar lang bekend en geen haan die er naar kraaide. Nu brengt Zembla een documentaire uit die eigenlijk het woord documentaire niet eens verdiend maar meer een roddelcolumn is waarin oude feiten worden neergezet alsof ze volkomen nieuw zijn. Hierdoor worden kamervragen gesteld en moet Verdonk een onderzoek starten om geloofwaardig te blijven met dit als gevolg.

Waar ik me ook kapot aan erger is die hypocriete linkse kliek die nu staat te juichen dat AHA weg moet terwijl ze praktisch voor elke andere allochtone gelukszoeker/crimineel demonstreren.
Op mijn beurt erger ik me weer kapot aan al die mensen die nu wijzen op de zogeheten hypocriete linkse kliek. Ook stoort het mij dat mensen naar aanleiding van deze kwestie weer beginnnen aan de beroemde links-rechts polarisatie. Je moet gewoon naar de FEITEN kijken: Hirsi Ali is onder valse voorwendselen dit land binnengekomen. Nu dat naar buiten komt, dient ze dus ook te worden behandeld als ieder ander, anders zou je namelijk discrimineren. Politici die logen over hun verleden (zoals die LPF-staatssecretaris Bijlhout die al na 1 dag aftrad), ruimden het veld. Net als mensen als Taida Pazic, die (terecht) worden uitgezet.

Hirsi Ali heeft een overtreding begaan door glashard te liegen over haar situatie, naam en geboortedatum. En ook al was een belangrijk deel van kritiek op de islam terecht, ook al heeft ze veel nuttigs gedaan, het is gewoon terecht dat ze wordt bestraft. Overigens mag van mij ook de VVD worden vervolgd. Die heeft namelijk willens en wetens een niet-Nederlandse in de Tweede Kamer laten plaatsnemen.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:36:17 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37871152
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:50 schreef buachaille het volgende:
Het leuke is dat ze in haar nieuwe baan in een denktank komt te werken voor Bush. Ik hoop wel dat ze nog een goed woordje voor ons doet als het gaat om wat defensie-opdrachten
wat denk je zelf?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37871287
Het centrale probleem is dat de HR een uitspraak heeft gedaan over de geldigheid van naturalisatie in dit soort gevallen. De HR vind namelijk dat die naturalisaties niet geldig zijn. En DAT is een nieuw feit, niet de leugens van mevrouw Magan, want die waren al lang bekend.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:57:06 #70
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37871834
Van wanneer is die uitspraak van de hoge raad eigenlijk? Van voor of na AHA's 'leugens'?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37872012
Na, maar dat maakt niet uit.

Ik vraag me trouwens af hoe iedereen zo stellig kan beweren dat zij na 1 september naar de VS gaat. Ongetwijfeld is alles voor haar geregeld op grond van haar veronderstelde nederlanderschap, en dat blijkt zij nu dus kennelijk toch niet te hebben. Sterker nog, ze kan haar Nederlandse paspoort niet eens meer gebruiken om te reizen.
pi_37872035
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik verwacht nu wel twee zaken:

1. van elke minister wordt de doopcel gelicht, net zo hardnekkig en persoonlijk als zembla dat deed.
2. elke vluchteling wordt opnieuw onderzocht, men gaat naar het land van herkomt van deze persoon en kijkt of er geen valse gegevens zijn verstrekt, indien ja, oprotten!
eens...

hopelijk kan ze wel in de VS komen en daar haar werk voortzetten. ik zou teleurgesteld zijn als Submission 2 en 3 niet zouden komen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:06:27 #73
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37872141
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Tja, das t beleid dat Verdonk nu al jaren verkondigt. Als ze t niet deed, kon ze dr baantje als fractievoorzitter vergeten. En nu ook, maar kan ze minister blijven. Rutte is lachende derde
wel twijfelachtig dat ze eerst zegt dat er niks zal gebeuren, dat er daarna allemaal klachten komen hegens haar en dat ze dan opeens zegt dat er een onderzoek komt en dat opeens in sneltreinvaart het allemaal niet kan. ik vind dat verdonk, ondanks haar 100kilo uiterlijk met het gemak van een veertje met alle winden meewaait. en nog wat: als ze er dan echt zon statement van wilde maken, had ze dat veeeeeel eerder gedaan! hirsi had allang verteld hoe de vork in de steel zat, maar nee hoor, het moet zonodig NU allemaal bovenkomen en worden afgehandeld...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:13:14 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37872373
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wel twijfelachtig dat ze eerst zegt dat er niks zal gebeuren, dat er daarna allemaal klachten komen hegens haar en dat ze dan opeens zegt dat er een onderzoek komt en dat opeens in sneltreinvaart het allemaal niet kan. ik vind dat verdonk, ondanks haar 100kilo uiterlijk met het gemak van een veertje met alle winden meewaait. en nog wat: als ze er dan echt zon statement van wilde maken, had ze dat veeeeeel eerder gedaan! hirsi had allang verteld hoe de vork in de steel zat, maar nee hoor, het moet zonodig NU allemaal bovenkomen en worden afgehandeld...
tsja, dat moet je de zembla's en nova's (spreekbuis van links) van deze wereld kwalijk nemen. en misschien zelfs wel die oude lullige vvd-rat uit het noorden wiegel. die is er maar wat blij mee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37872440
Eerlijk of niet (Magan/Ali dus niet), twijfelachtig of niet, ze kiest er bewust voor om indirect te gaan werken voor massamoordenaar Bush. Net goed voor haar deze toestand.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_37872465
foutje
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:16:12 #77
146580 scubaboy
Als ik nat ben kan het niet di
pi_37872467
Terecht,
Maar hopenlijk zet dit ook de mogenlijk open om anderen die al "x" tijd een Nederlands paspoort hebben, en hiervoor gelogen hebben, en hen die zich misdragen, het land uit te zetten
pi_37872933
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ze kan natuurlijk nu niet anders, he..
Taida was de troef van 'links', die quasi betrokkenheid die zich vertaalde in bovenmatige aandacht voor dit camera genieke meisje, terwijl er vele malen schrijnender gevallen zijn, dan Taida.

Taida was means to an end, een mooi zielig en ijverig meiske, die wat mij betreft zeker had mogen blijven (ik was en ben sowieso voor een generaal pardon), tegenover de meedogenloze Verdonk, die in principe niets anders deed dan zich strikt aan de regels (van Cohen) houden, en helaas niet het nut zag van het af en toe die princpes eens te laten varen.

Hirsi Ali is niet toegelaten door Verdonk, Verdonk wist wel van die leugentjes om bestwil, om levenswil zelfs, een gedumpte echtgenoot uit die cultuur is immers niet zelden levenbedreigend .

Daar waar Taida had moeten mogen blijven om de zeer waarschijnlijke aanwinst die ze zou zijn geweest, heeft Ayaan een en ander allang bewezen, met gevaar voor eigen leven.

De aanval van Zembla op Ayaan, is feitelijk een aanval op de VVD en met name Verdonk geweest, met Ayaan als bonus, en het vooruitzicht op nog meer stemmen uit de rancuneuze, zich nu verkneukende moslimhoek.

Dat Verdonk nu dit doet, na slechts 1 dag beraad, aannemende dat dit ook haar daadwerkelijke eindconclusie is en blijft, is omdat zij én de VVD iedere geloofwaardigheid verliest, zou ze nu niet consequent zijn.

Ik neem aan dat de juichenden nu ook hopen dat ze die consequentheid doorvoert en ALLE dossiers nog eens doorneemt om mensen te betrappen, binnen een marge van 12 jaar, op grote en kleine leugens.

Taida eruit, dan Ayaan ook, maar dan iedereen die gelogen blijkt te hebben, niet waar.
De compassie die Taida kreeg van het oh zo betrokken 'links' , verdient Ayaan blijkbaar niet, nu het is of het een of het ander, dan niemand compassie, leigen is liegen, ongeacht bewezen diensten, inzet, daadkracht, behaalde resultaten etc.
Krediet doen we niet aan, hier.

Ik ga weer eens Dogville kijken , lijkt me wel toepasselijk.
Ms stuur ik Wiegel en Dijkstal wel een exemplaar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:37:09 #79
3542 Gia
User under construction
pi_37873191
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef HiZ het volgende:
Sterker nog, ze kan haar Nederlandse paspoort niet eens meer gebruiken om te reizen.
Als haar naturalisatie met terugwerkende kracht ongedaan wordt gemaakt, dan zal toch ook de Somalische (?) denaturalisatie niet geldig zijn. Dan heeft ze dus een Somalisch paspoort en zal ze daarmee kunnen reizen.

Gaat ze gewoon als Somalische naar de USA.

Ik verwacht echter dat ze gewoon in Nederland een verblijfsvergunning krijgt op grond van de waarheid, omdat ze toch echt niet terug kan naar Somalië. Daarna kan ze opnieuw het Nederlanderschap aanvragen en voldoet dan dus aan alle eisen.
pi_37873213
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tsja, dat moet je de zembla's en nova's (spreekbuis van links) van deze wereld kwalijk nemen. en misschien zelfs wel die oude lullige vvd-rat uit het noorden wiegel. die is er maar wat blij mee.
Waarom moet je Zembla en Nova kwalijk nemen dat de VVD zo hypocriet is: horen, zien, zwijgen, totdat opeens de media erop afduikt? Je kan hoogstens de timing van Zembla betwijfelen. Maar die vuile was is toch echt afkomstig van de VVD en AHA. Niet van Zembla. En de steek in de rug is nu toch echt van Verdonk. Niet van Nova.

Moet de media dan maar zwijgen over de vuile was van publieke personen en politieke partijen? Kom op. Het enige dubieuze is de timing van Zembla en het gedeelte wat ze uitzonden over AHA's prive-leven. Hoewel dat laatste ook te bediscusieren valt. Maar goed, dan nog is het de VVD die dingen op z'n beloop liet en nu van gekkigheid niet meer weet wat voor 'n bokkesprongen ze moeten maken.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')