Wat ik al eerder zei: Zijn alle door haar ingediende wetsvoorstellen ongeldig, en zijn alle stemmingen waar ze aan deelnam die op 76/74 uitkwamen nu ongeldig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Maar ze heeft die functie onrechtmatig verkregen.
Dat is voer voor juristen. Voor de bevolking gaat het, denk ik, voornamelijk om het feit, dat ze Belastingcenten onterecht heeft opgestreken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: Zijn alle door haar ingediende wetsvoorstellen ongeldig, en zijn alle stemmingen waar ze aan deelnam die op 76/74 uitkwamen nu ongeldig?
* TimmyAsd droomt meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou een droomscenario zijn, maar ik denk niet dat het zo erg gaat escaleren
Linksen zoals Nawijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Waar ik me ook kapot aan erger is die hypocriete linkse kliek die nu staat te juichen dat AHA weg moet terwijl ze praktisch voor elke andere allochtone gelukszoeker/crimineel demonstreren.
Op mijn beurt erger ik me weer kapot aan al die mensen die nu wijzen op de zogeheten hypocriete linkse kliek. Ook stoort het mij dat mensen naar aanleiding van deze kwestie weer beginnnen aan de beroemde links-rechts polarisatie. Je moet gewoon naar de FEITEN kijken: Hirsi Ali is onder valse voorwendselen dit land binnengekomen. Nu dat naar buiten komt, dient ze dus ook te worden behandeld als ieder ander, anders zou je namelijk discrimineren. Politici die logen over hun verleden (zoals die LPF-staatssecretaris Bijlhout die al na 1 dag aftrad), ruimden het veld. Net als mensen als Taida Pazic, die (terecht) worden uitgezet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef franske19 het volgende:
Bullshit, het was al 4 jaar lang bekend en geen haan die er naar kraaide. Nu brengt Zembla een documentaire uit die eigenlijk het woord documentaire niet eens verdiend maar meer een roddelcolumn is waarin oude feiten worden neergezet alsof ze volkomen nieuw zijn. Hierdoor worden kamervragen gesteld en moet Verdonk een onderzoek starten om geloofwaardig te blijven met dit als gevolg.
Waar ik me ook kapot aan erger is die hypocriete linkse kliek die nu staat te juichen dat AHA weg moet terwijl ze praktisch voor elke andere allochtone gelukszoeker/crimineel demonstreren.
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:50 schreef buachaille het volgende:
Het leuke is dat ze in haar nieuwe baan in een denktank komt te werken voor Bush. Ik hoop wel dat ze nog een goed woordje voor ons doet als het gaat om wat defensie-opdrachten![]()
eens...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik verwacht nu wel twee zaken:
1. van elke minister wordt de doopcel gelicht, net zo hardnekkig en persoonlijk als zembla dat deed.
2. elke vluchteling wordt opnieuw onderzocht, men gaat naar het land van herkomt van deze persoon en kijkt of er geen valse gegevens zijn verstrekt, indien ja, oprotten!
wel twijfelachtig dat ze eerst zegt dat er niks zal gebeuren, dat er daarna allemaal klachten komen hegens haar en dat ze dan opeens zegt dat er een onderzoek komt en dat opeens in sneltreinvaart het allemaal niet kan. ik vind dat verdonk, ondanks haar 100kilo uiterlijk met het gemak van een veertje met alle winden meewaait. en nog wat: als ze er dan echt zon statement van wilde maken, had ze dat veeeeeel eerder gedaan! hirsi had allang verteld hoe de vork in de steel zat, maar nee hoor, het moet zonodig NU allemaal bovenkomen en worden afgehandeld...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Tja, das t beleid dat Verdonk nu al jaren verkondigt. Als ze t niet deed, kon ze dr baantje als fractievoorzitter vergeten. En nu ook, maar kan ze minister blijven. Rutte is lachende derde
tsja, dat moet je de zembla's en nova's (spreekbuis van links) van deze wereld kwalijk nemen. en misschien zelfs wel die oude lullige vvd-rat uit het noordenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel twijfelachtig dat ze eerst zegt dat er niks zal gebeuren, dat er daarna allemaal klachten komen hegens haar en dat ze dan opeens zegt dat er een onderzoek komt en dat opeens in sneltreinvaart het allemaal niet kan. ik vind dat verdonk, ondanks haar 100kilo uiterlijk met het gemak van een veertje met alle winden meewaait. en nog wat: als ze er dan echt zon statement van wilde maken, had ze dat veeeeeel eerder gedaan! hirsi had allang verteld hoe de vork in de steel zat, maar nee hoor, het moet zonodig NU allemaal bovenkomen en worden afgehandeld...
ze kan natuurlijk nu niet anders, he..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wel twijfelachtig dat ze eerst zegt dat er niks zal gebeuren, dat er daarna allemaal klachten komen hegens haar en dat ze dan opeens zegt dat er een onderzoek komt en dat opeens in sneltreinvaart het allemaal niet kan. ik vind dat verdonk, ondanks haar 100kilo uiterlijk met het gemak van een veertje met alle winden meewaait. en nog wat: als ze er dan echt zon statement van wilde maken, had ze dat veeeeeel eerder gedaan! hirsi had allang verteld hoe de vork in de steel zat, maar nee hoor, het moet zonodig NU allemaal bovenkomen en worden afgehandeld...
Als haar naturalisatie met terugwerkende kracht ongedaan wordt gemaakt, dan zal toch ook de Somalische (?) denaturalisatie niet geldig zijn. Dan heeft ze dus een Somalisch paspoort en zal ze daarmee kunnen reizen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:02 schreef HiZ het volgende:
Sterker nog, ze kan haar Nederlandse paspoort niet eens meer gebruiken om te reizen.
Waarom moet je Zembla en Nova kwalijk nemen dat de VVD zo hypocriet is: horen, zien, zwijgen, totdat opeens de media erop afduikt? Je kan hoogstens de timing van Zembla betwijfelen. Maar die vuile was is toch echt afkomstig van de VVD en AHA. Niet van Zembla. En de steek in de rug is nu toch echt van Verdonk. Niet van Nova.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja, dat moet je de zembla's en nova's (spreekbuis van links) van deze wereld kwalijk nemen. en misschien zelfs wel die oude lullige vvd-rat uit het noordenwiegel. die is er maar wat blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |