abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37867217
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:38 schreef franske19 het volgende:

[..]

Ehm nee er was niks aan de hand totdat Zembla ouwe koeien uit de sloot ging halen. Verdonk kan niet anders.
Alles was al aan de hand, VVD en Verdonk wisten al lang van de leugens van AHA. Verdonk deed niets. Nu brengt Zembla de bal aan het rollen, en opeens gaat Verdonk schreeuwen dat AHA haar Nederlandse nationaliteit afgepakt moet worden.

Dat is 1. hypocriet van Verdonk. 2. duidelijk de ultieme poging om AHA de mond te snoeren. 3. niets wat je Zembla kan verwijten.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:51:22 #52
21467 franske19
Hit the deck!
pi_37867370
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Alles was al aan de hand, VVD en Verdonk wisten al lang van de leugens van AHA. Verdonk deed niets. Nu brengt Zembla de bal aan het rollen, en opeens gaat Verdonk schreeuwen dat AHA haar Nederlandse nationaliteit afgepakt moet worden.

Dat is 1. hypocriet van Verdonk. 2. duidelijk de ultieme poging om AHA de mond te snoeren. 3. niets wat je Zembla kan verwijten.
Bullshit, het was al 4 jaar lang bekend en geen haan die er naar kraaide. Nu brengt Zembla een documentaire uit die eigenlijk het woord documentaire niet eens verdiend maar meer een roddelcolumn is waarin oude feiten worden neergezet alsof ze volkomen nieuw zijn. Hierdoor worden kamervragen gesteld en moet Verdonk een onderzoek starten om geloofwaardig te blijven met dit als gevolg.

Waar ik me ook kapot aan erger is die hypocriete linkse kliek die nu staat te juichen dat AHA weg moet terwijl ze praktisch voor elke andere allochtone gelukszoeker/crimineel demonstreren.
  † In Memoriam † dinsdag 16 mei 2006 @ 01:53:30 #53
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37867401
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:51 schreef franske19 het volgende:

Waar ik me ook kapot aan erger is die hypocriete linkse kliek die nu staat te juichen dat AHA weg moet terwijl ze praktisch voor elke andere allochtone gelukszoeker/crimineel demonstreren.
Het waren vooral rechtse politici die over intrekking van het paspoort spraken.

En hier op Fok! genieten sommigen gewoon van de heerlijke ironie van de situatie.
pi_37867470
quote:

[..]

Sorry, maar links vind juist dat AHA helemaal niet weg moet. En zeker niet uit Nederland. Wat er staat te juichen is dom rechts, die Verdonk nu supertof vinden, want ze heeft er al weer eentje bijna over de grens gekieperd. En wat rel-allochtonen die AHA d'r bloed wel kunnen drinken. Lijkt me geen links bij zitten
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 07:35:28 #55
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37868448
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:35 schreef franske19 het volgende:
Na Theo van Gogh nu ook AHA, ben (terecht) negatief over de islam en je wordt op één of andere manier de mond gesnoerd. Wat een kudt land.
Dit is zeker ook de schuld van links. .
Rita undercover SP-er .
Dag Hirsi. Veel plezier in Somalie .
-
  dinsdag 16 mei 2006 @ 07:50:07 #56
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37868511
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:55 schreef dVTB het volgende:

[..]

Goed punt, vooral dat eerste. De VVD was ervan op de hoogte dat Hirsi Ali had gelogen over haar situatie. Toch werd zij als kamerlid naar voren geschoven. Wat mij betreft wordt de VVD beboet voor deze vorm van valsheid in geschrifte, of althans het meewerken daaraan.
Dat zei ik gisteren ook al in een ander topic: Als de VVD op de hoogte was van deze feite, hebben ze verkiezingsfraude gepleegd door haar op de Kandidatenlijst te zetten, lijkt me. Ik denk dat Zalm, die haar in 2002 met veel tam-tam binnenhaalde, een heleboel heeft uit te leggen. Ik voorzie zelfs Kamervragen, een interpellatie en een gang naar de Koningin. En als Zalm gaat, gaat het hele Kabinet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 16 mei 2006 @ 07:52:54 #57
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37868518
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 07:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat zei ik gisteren ook al in een ander topic: Als de VVD op de hoogte was van deze feite, hebben ze verkiezingsfraude gepleegd door haar op de Kandidatenlijst te zetten, lijkt me. Ik denk dat Zalm, die haar in 2002 met veel tam-tam binnenhaalde, een heleboel heeft uit te leggen. Ik voorzie zelfs Kamervragen, een interpellatie en een gang naar de Koningin. En als Zalm gaat, gaat het hele Kabinet.
Dat zou een droomscenario zijn, maar ik denk niet dat het zo erg gaat escaleren

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Daggla op 16-05-2006 08:16:08 ]
-
  dinsdag 16 mei 2006 @ 07:54:34 #58
66444 Lord_Vetinari
pi_37868522
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zou een droomscenario zijn, maar ik denk niet dat het zo erg gaat excaleren
Mwah.. Ik denk dat de oppositie wel degelijk bloed ruikt, nu. Er komt steeds meer vuile was boven tafel. En vergeet niet, dat door de fraude van de VVD we 3 jaar lang een Kamerlid hebben gehad, die geen Kamerlid had mogen zijn, maar die wel centjes opstreek, bescherming kreeg, een appartement in Den Haag en die meegedaan heeft aan het democratisch proces van besluitvorming. Die namens de Kamer (en dus namens het volk) dingen heeft gedaan en gezegd.
pi_37868704
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 07:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mwah.. Ik denk dat de oppositie wel degelijk bloed ruikt, nu. Er komt steeds meer vuile was boven tafel. En vergeet niet, dat door de fraude van de VVD we 3 jaar lang een Kamerlid hebben gehad, die geen Kamerlid had mogen zijn, maar die wel centjes opstreek, bescherming kreeg, een appartement in Den Haag en die meegedaan heeft aan het democratisch proces van besluitvorming. Die namens de Kamer (en dus namens het volk) dingen heeft gedaan en gezegd.
Uit hoofde van haar functie heeft ze geld verdient. Het feit dat haar paspoort ter discussie staat wil nog niet zeggen dat ze al die tijd geld heeft opgestreken en niets heeft gedaan. Iemand kan best het ene fout en het andere goed doen.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:28:03 #60
66444 Lord_Vetinari
pi_37868724
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:25 schreef gargamel het volgende:

[..]

Uit hoofde van haar functie heeft ze geld verdient.
Maar ze heeft die functie onrechtmatig verkregen.
quote:
Het feit dat haar paspoort ter discussie staat wil nog niet zeggen dat ze al die tijd geld heeft opgestreken en niets heeft gedaan. Iemand kan best het ene fout en het andere goed doen.
Two wrongs don't make a right. Iemand die inkomen (direct en indirect) geniet als gevolg van frauduleuze handelingen, is gehouden dit inkomen terug te betalen. Met rente en boete. En hoe zit het met haar verzekeringen? Heeft ze gebruik gemaakt van medische faciliteiten?
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:31:01 #61
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37868749
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Maar ze heeft die functie onrechtmatig verkregen.
Wat ik al eerder zei: Zijn alle door haar ingediende wetsvoorstellen ongeldig, en zijn alle stemmingen waar ze aan deelnam die op 76/74 uitkwamen nu ongeldig?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:35:34 #62
66444 Lord_Vetinari
pi_37868787
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:31 schreef gronk het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei: Zijn alle door haar ingediende wetsvoorstellen ongeldig, en zijn alle stemmingen waar ze aan deelnam die op 76/74 uitkwamen nu ongeldig?
Dat is voer voor juristen. Voor de bevolking gaat het, denk ik, voornamelijk om het feit, dat ze Belastingcenten onterecht heeft opgestreken.
pi_37868939
Het leuke is dat ze in haar nieuwe baan in een denktank komt te werken voor Bush. Ik hoop wel dat ze nog een goed woordje voor ons doet als het gaat om wat defensie-opdrachten
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:34:35 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37869614
ik verwacht nu wel twee zaken:

1. van elke minister wordt de doopcel gelicht, net zo hardnekkig en persoonlijk als zembla dat deed.
2. elke vluchteling wordt opnieuw onderzocht, men gaat naar het land van herkomt van deze persoon en kijkt of er geen valse gegevens zijn verstrekt, indien ja, oprotten!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:36:27 #65
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37869653
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zou een droomscenario zijn, maar ik denk niet dat het zo erg gaat escaleren
* TimmyAsd droomt mee
pi_37869965
quote:

[..]

Linksen zoals Nawijn?
Die al heel lang op de hoogte is, zelfs tot 2 maal toe de verantwoordelijke was en nu ineens gaat blaten dat ze weg moet?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37870142
quote:

Bullshit, het was al 4 jaar lang bekend en geen haan die er naar kraaide. Nu brengt Zembla een documentaire uit die eigenlijk het woord documentaire niet eens verdiend maar meer een roddelcolumn is waarin oude feiten worden neergezet alsof ze volkomen nieuw zijn. Hierdoor worden kamervragen gesteld en moet Verdonk een onderzoek starten om geloofwaardig te blijven met dit als gevolg.

Op mijn beurt erger ik me weer kapot aan al die mensen die nu wijzen op de zogeheten hypocriete linkse kliek. Ook stoort het mij dat mensen naar aanleiding van deze kwestie weer beginnnen aan de beroemde links-rechts polarisatie. Je moet gewoon naar de FEITEN kijken: Hirsi Ali is onder valse voorwendselen dit land binnengekomen. Nu dat naar buiten komt, dient ze dus ook te worden behandeld als ieder ander, anders zou je namelijk discrimineren. Politici die logen over hun verleden (zoals die LPF-staatssecretaris Bijlhout die al na 1 dag aftrad), ruimden het veld. Net als mensen als Taida Pazic, die (terecht) worden uitgezet.

Hirsi Ali heeft een overtreding begaan door glashard te liegen over haar situatie, naam en geboortedatum. En ook al was een belangrijk deel van kritiek op de islam terecht, ook al heeft ze veel nuttigs gedaan, het is gewoon terecht dat ze wordt bestraft. Overigens mag van mij ook de VVD worden vervolgd. Die heeft namelijk willens en wetens een niet-Nederlandse in de Tweede Kamer laten plaatsnemen.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:36:17 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37871152
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:50 schreef buachaille het volgende:
Het leuke is dat ze in haar nieuwe baan in een denktank komt te werken voor Bush. Ik hoop wel dat ze nog een goed woordje voor ons doet als het gaat om wat defensie-opdrachten
wat denk je zelf?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37871287
Het centrale probleem is dat de HR een uitspraak heeft gedaan over de geldigheid van naturalisatie in dit soort gevallen. De HR vind namelijk dat die naturalisaties niet geldig zijn. En DAT is een nieuw feit, niet de leugens van mevrouw Magan, want die waren al lang bekend.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:57:06 #70
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37871834
Van wanneer is die uitspraak van de hoge raad eigenlijk? Van voor of na AHA's 'leugens'?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37872012
Na, maar dat maakt niet uit.

Ik vraag me trouwens af hoe iedereen zo stellig kan beweren dat zij na 1 september naar de VS gaat. Ongetwijfeld is alles voor haar geregeld op grond van haar veronderstelde nederlanderschap, en dat blijkt zij nu dus kennelijk toch niet te hebben. Sterker nog, ze kan haar Nederlandse paspoort niet eens meer gebruiken om te reizen.
pi_37872035
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik verwacht nu wel twee zaken:

1. van elke minister wordt de doopcel gelicht, net zo hardnekkig en persoonlijk als zembla dat deed.
2. elke vluchteling wordt opnieuw onderzocht, men gaat naar het land van herkomt van deze persoon en kijkt of er geen valse gegevens zijn verstrekt, indien ja, oprotten!
eens...

hopelijk kan ze wel in de VS komen en daar haar werk voortzetten. ik zou teleurgesteld zijn als Submission 2 en 3 niet zouden komen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:06:27 #73
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_37872141
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Tja, das t beleid dat Verdonk nu al jaren verkondigt. Als ze t niet deed, kon ze dr baantje als fractievoorzitter vergeten. En nu ook, maar kan ze minister blijven. Rutte is lachende derde
wel twijfelachtig dat ze eerst zegt dat er niks zal gebeuren, dat er daarna allemaal klachten komen hegens haar en dat ze dan opeens zegt dat er een onderzoek komt en dat opeens in sneltreinvaart het allemaal niet kan. ik vind dat verdonk, ondanks haar 100kilo uiterlijk met het gemak van een veertje met alle winden meewaait. en nog wat: als ze er dan echt zon statement van wilde maken, had ze dat veeeeeel eerder gedaan! hirsi had allang verteld hoe de vork in de steel zat, maar nee hoor, het moet zonodig NU allemaal bovenkomen en worden afgehandeld...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:13:14 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37872373
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

wel twijfelachtig dat ze eerst zegt dat er niks zal gebeuren, dat er daarna allemaal klachten komen hegens haar en dat ze dan opeens zegt dat er een onderzoek komt en dat opeens in sneltreinvaart het allemaal niet kan. ik vind dat verdonk, ondanks haar 100kilo uiterlijk met het gemak van een veertje met alle winden meewaait. en nog wat: als ze er dan echt zon statement van wilde maken, had ze dat veeeeeel eerder gedaan! hirsi had allang verteld hoe de vork in de steel zat, maar nee hoor, het moet zonodig NU allemaal bovenkomen en worden afgehandeld...
tsja, dat moet je de zembla's en nova's (spreekbuis van links) van deze wereld kwalijk nemen. en misschien zelfs wel die oude lullige vvd-rat uit het noorden wiegel. die is er maar wat blij mee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37872440
Eerlijk of niet (Magan/Ali dus niet), twijfelachtig of niet, ze kiest er bewust voor om indirect te gaan werken voor massamoordenaar Bush. Net goed voor haar deze toestand.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')