hahaha, dave wordt al meegaanderquote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef TheVotary het volgende:
All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.
You are now chatting with 'Dave'
Dave: Thank you for your patience...
you: Hello
you: I wanted you to ask something about an order i made on your website
Dave: Yes
you: Its order 10234
you: you guys sended me pizza! I wanted Chinese Dave. CHinese!
Dave: Are you sure that's your full order number?
you: that's not funny!
you: i'm not laughing
you: dave what's wrong?
you: did i hurt you feelings?
you: i'm sorry. If i wasn't in the Netherlands i would come over to give you a hug
you: Dave give George. You are not very helpfull today!
Dave: Yes
you: I like George more. He talks back.
Dave: Yes but I'm not dead
you: What Yes?
you: Dead? No way. I didn't say you were dead.
you: I only wanted chinese and you guys fucked up bigtime!
you: Seriously i'm not happy with you today Dave.
you: Dave?
you: is George keeping you bussy.
you: Pass George.
Dave: George is a dead guy
you: No way!
Dave: You can talk to dead people?
you: Why is he dead.
you: No way!
you: He is my best chat mate.
you: He is much funnyer than you.
Dave: Yes Go talk to him then
you: Well make room for him!
you: Move your ass and give him your seat.
Dave: George doesnt work for this company
you: Don't tell lies to me Dave,
Dave: I don't tell lies
you: Dave do you have a girlfriend?
Dave: No I'm married
you: is she hot?
Dave: Yes and no I won't send you a picture
you: Is George already in?
you: I heared that George likes your women to. Don't tell George i told you.
Dave: I killed George
you: No Way Dave.
you: George has supermanpowers. He would kick your ass any day.
Dave: That doesn't take away from him being dead with an egg roll in his throath
you: Why are you so mean to me?
you: Dave tell me. You can tell me everything.
Dave: Please hold one moment
you: Yeah pretend you are bussy whith something else.
vertelt!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
OMG HANS van de mobielen doet een schokkende openbaring!!!
wacht *hier* in spanning af
"Hans, met je moeder! Zei jij net kanker jongeman?!"quote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef dr-phil het volgende:
Wie gaat hans bellen ?!?!?
oeh oeh het is bijna zover!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef imported_sphinx het volgende:
*nog steeds op isdatzo wacht en de rest negeert*
maar zij zijn begonnen!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef MrBean het volgende:
[..]
"Hans, met je moeder! Zei jij net kanker jongeman?!"
geeef ons alles! ALLES!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb z'n achternaam.. zal ik hem posten?![]()
![]()
![]()
Doe maar niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Hans: Correct
![]()
![]()
Isdatzo is Hansquote:Op maandag 15 mei 2006 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
OMG HANS van de mobielen doet een schokkende openbaring!!!
wacht *hier* in spanning af
idd eigenlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef UncleSam het volgende:
-geen adresgegevens aub-
Fokkers weten toch niks van telefoons? ze hebben immers niemand om te bellen door het gebrek aan een sociaal leven!quote:
Hans toch ook niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Fokkers weten toch niks van telefoons? ze hebben immers niemand om te bellen door het gebrek aan een sociaal leven!
dat wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef Eland het volgende:
Geen adresgegevens posten ajb. Dat gaat echt te ver.
Idd. Erg nutteloos.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:02 schreef Eland het volgende:
Geen adresgegevens posten ajb. Dat gaat echt te ver.
Dat is eigenlijk niet grappig meer..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Hans: Correct
![]()
![]()
Hij heeft het zelfs al toegegeven in een gesprek.. ik was een van de eerste mjahquote:Op maandag 15 mei 2006 22:04 schreef Eland het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Hij kwam er opeens mee op de proppen
ik ben wel een trendsetterquote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Eland het volgende:
Ik denk dat de reeks doodbloedt als elke fokker zich nu als chatmannetje voordoet
GMTA.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:07 schreef Eland het volgende:
Het is voor mij mooi geweest vanavond, ik kan geen Live Chat meer zien. Jullie kunnen eventueel de OP gebruiken voor een volgend deel. Prettige chats nog![]()
Inderdaad, eigen graf graven zeg maar..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Eland het volgende:
Ik denk dat de reeks doodbloedt als elke fokker zich nu als chatmannetje voordoet
omg, is er een limiet op hard lachen? ik lach zo hard dat het gevaarlijk voor mijn gezondheid en die van mijn directe omgeving wordtquote:Op maandag 15 mei 2006 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
jaaa belastingfraudeur, ik weet waar je woont![]()
![]()
volgens mij niet iig..quote:Op maandag 15 mei 2006 22:11 schreef matthijst het volgende:
gek he, als vanaf het begin al duidelijk is dat "Hans" een fokker is....
dat doe ik de hele dag alquote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
omg, is er een limiet op hard lachen? ik lach zo hard dat het gevaarlijk voor mijn gezondheid en die van mijn directe omgeving wordt![]()
![]()
![]()
Hier hetzelfde. Je moest m'n collega's zien kijken vandaag op stagequote:
Dus hij is druk bezigquote:Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
lijkt me sterk dat wietse het is omdat:
Laatste bezoek: 20 minuten geleden
De hans-chat doet t hier nog hoor. Het duurt alleen best lang voordat je hem in je chat krijgt zegmaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef Bhai het volgende:
Site van Hans is www.gsmshop2006.tk
Maar deze doet het dus ff niet
Dan kan hij wel ERG goed acteren..quote:
0334, regio nijmegenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef dr-phil het volgende:
Hans is ook te bereiken op telefoon nummer : 033 461 31 94
jij: bellen is lekker direct
Hans: 033 461 31 94
Hans: Als je mijn vrouw krijgt gewoon ophangen...
jij: kan ik nu bellen?
Hans: Ja hoor, alleen we hebben twee telefoons
Hans: als mijn vrouw eerder opneemt graag ophangen
jij: oke
Hans: dan nog eens bellen dan zal ik hem snel opnemen
jij: oke
Wie waagt de gok? is hans echt iemand of is het een grote grap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet mag, verwijder het gerust![]()
Edit: Hoe kun je met die gasten praten?
~~
wat hij zegt!!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef imported_sphinx het volgende:
W8! niemand meer iets posten! moet....zuurstof....adem!...te...grappig....topic.. op...naar...deel...fucking..5.....!
Via de links in de OPquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef evdl het volgende:
[..]
0334, regio nijmegenTrouwens, er is een site waar je nummers op kan zoeken, waar de persoon woont, en zijn naam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet mag, verwijder het gerust![]()
Edit: Hoe kun je met die gasten praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Nee, de naam is Witse. Zondagavond op de Belgische TV...quote:
oxygen levels recharged to 100%quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat hij zegt!!
één van de betere topics ooit, zo niet hét![]()
Heb de halve dag (letterlijk) op de grond gelegen
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Hans-GSMSHOP het volgende:
HALLO MENSEN...
EEN VAN UW MEDE FORUM-BEZOEKERS WEES MIJ OP HET BESTAAN VAN DIT ONDERWERP. HIER ZIT IK ERG MEE. IK HEB AL MET DE POLITIE AAN DE TELEFOON GEHANGEN.
JULLIE ZITTEN MIJN ZAKEN IN DE WEG. SNAP DAT DIT MIJN MANIER IS OM BROOD TE VERDIENEN. BETER DAN DE HELE DAG NIETS DOEN ACHTER EEN FORUM. IK KAN NU NIET EENS MEER MIJN WERKELIJKE KLANTEN TE WOORD STAAN.
IK VRAAG JULLIE VRIENDELIJK TE ---STOPPEN--- MET DEZE ONZINNIGE EN VERVELENDE BEZIGHEDEN.
GEGROET,
HANS GROENEWEGEN
ej man, 't was gewoon een practical joke.. moet je tegenkunnen tochquote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Hans-GSMSHOP het volgende:
HALLO MENSEN...
EEN VAN UW MEDE FORUM-BEZOEKERS WEES MIJ OP HET BESTAAN VAN DIT ONDERWERP. HIER ZIT IK ERG MEE. IK HEB AL MET DE POLITIE AAN DE TELEFOON GEHANGEN.
JULLIE ZITTEN MIJN ZAKEN IN DE WEG. SNAP DAT DIT MIJN MANIER IS OM BROOD TE VERDIENEN. BETER DAN DE HELE DAG NIETS DOEN ACHTER EEN FORUM. IK KAN NU NIET EENS MEER MIJN WERKELIJKE KLANTEN TE WOORD STAAN.
IK VRAAG JULLIE VRIENDELIJK TE ---STOPPEN--- MET DEZE ONZINNIGE EN VERVELENDE BEZIGHEDEN.
GEGROET,
HANS GROENEWEGEN
Om half 11?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Hans-GSMSHOP het volgende:
IK KAN NU NIET EENS MEER MIJN WERKELIJKE KLANTEN TE WOORD STAAN.
Hans,quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Hans-GSMSHOP het volgende:
HALLO MENSEN...
GEGROET,
HANS GROENEWEGEN
HANS JE CAPS STAAN AANquote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Hans-GSMSHOP het volgende:
HALLO MENSEN...
GEGROET,
HANS GROENEWEGEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |