quote:Op maandag 15 mei 2006 19:48 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
"Ja, dat heeft mijn oma gedaan, niets van aantrekken, gewoon doorduwen."
Ik geloof niet dat een leugen isquote:Op maandag 15 mei 2006 19:53 schreef SCH het volgende:
"Neelie stonk echt enorm uit d'r pruim"
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef DaMart het volgende:
"Ik ben echt geen bedreiging voor uw land hoor. Ik bedoel, ik ga echt niet met een vliegtuig uw gebouwen invliegen. Dat zou wel stom zijn, want dan weten ze meteen dat ik het was! Ze zoeken immers altijd eerst naar de zwarte doos. Dan zou ik dus snel gevonden zijn!"
Veel te weinig ? Ze wilden zichzelf toch 30% loonsverhoging geven.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
Weet u wel wat een Nederlands kamerlid verdient?
zeer scherpquote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef DaMart het volgende:
"Ik ben echt geen bedreiging voor uw land hoor. Ik bedoel, ik ga echt niet met een vliegtuig uw gebouwen invliegen. Dat zou wel stom zijn, want dan weten ze meteen dat ik het was! Ze zoeken immers altijd eerst naar de zwarte doos. Dan zou ik dus snel gevonden zijn!"
Ik werd al direkt uitgekotst vanaf het moment dat ik de islam een achterlijke cultuur noemde.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
Zodat ze snel een Amerikaanse nationaliteit krijgt.
mijn wát?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef Bange-Frans het volgende:
"Ik ben een kankerhoer, ik wil veel geld verdienen..te beginnen bij jouw"
Ik was heel blij om hier naar toe te komenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Tafkahs het volgende:
ik was een kind en wist niet beter, dan dat dit nooit voorbij zou gaan..
leugens zei je toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:53 schreef SCH het volgende:
"Neelie stonk echt enorm uit d'r pruim"
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
"ik ben niet zwart. ik heb alleen te lang in de zon gezeten"
De beste leugen tot nu toe!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef Asahara het volgende:
Leugens voor Ayaan hoeven niet verzonnen te worden daar hebben we dus vreemdelingenzaken voor waar een stel vrijwilligers asielzoekers coachen om dus het juiste verhaal te vertellen voordat ze een gesprek krijgen met imigration!!!
Het is dus te gek voor woorden dat we dus de wetgeving aanpassen om asielzoekers aantallen te verminderen terwijl die liberale vogels de boel aan de andere kant heerlijk lopen te naaien !!!
Mijn vrouw mocht Nederland niet in omdat ze niet uit de EC kwam ik ben verdomme Nederlander en mijn ouders en mijn grootouders en hun en hun nou je je begrijpt het wel ...
Wij mogen dus niet trouwen met iemand buiten Europa want dan moet je vrouw de hele dag thuiszitten want een visum om te werken kreeg ze niet...
Maar een vogel die dus totaal geen binding met Nederland heeft kan gewoon het land in na een leugen nee sterker nog we betalen nog even een idioot salaris en beveiligen dit soort dwazen ook nog eens. NEEE OPROTTEN!!!
Ik woon al jaren niet meer in Nederland en mocht ik ooit terugkomen dan hoop ik dat de wetgeving zo veranderd is dat als je verdomme trouwt in Nederland dat ze je dan ook gewoon toestaan om daar te blijven!!!
Waanzin ons vreemdelingenbeleid had mijn vrouw maar even met zo'n 'coach' geluld dan had ik nog in Nederland gewoond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |