abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38635301
beterschap Bo
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Jubileum moderator donderdag 8 juni 2006 @ 20:59:27 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38670290
Hoe is het met Bo Jessie?

Vandaag kwamen wederom de cliniclowns op school bij Eva. Ze vond het weer net zo eng als de vorige keer en kroop gelijk bij een leidster op schoot. Die heeft langzaam, tijdens de voorstelling, de stoel iets naar voren geschoven zonder dat Eva ging protesteren.
Ze vond na 10 minuutjes al minder eng worden en moest zelfs lachen om de grapjes van de clowns. Op grote afstand zijn ze er toch in geslaagd om contact met Eva te maken, heel ontroerend om te lezen vond ik dat, en ze heeft op het einde zelfs geschaterd.
Ze komen nog 2 keer de komende weken en ze had er nu al weer zin in zei ze.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juni 2006 @ 21:01:46 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38670406
Wat goed dat ze haar angst toch weet te overwinnen, Lois Heel knap hoor!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:38:03 #154
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_38671979
Wat heerlijk dat ze zo'n geduld hebben met Eva en wat fijn dat dat ook beloond wordt met een schaterende Eva.

Jessie, hoe gaat het nu met Bo? Voelt ze zich alweer wat beter?

Hier gaat alles lekker met Katja. Altijd aan het spelen en in de weer met andere kindjes. Afgelopen weekend was ik haar stoeltje kwijt en ik kon hem echt nergens vinden. En ineens kwam ik op het idee om eens in de dichtbegroeide plantsoenen te kijken. Het lukt me nauwelijks om er in te komen (ik zit helemaal onder de schrammen nu), maar mijn zoektocht werd wel beloond want helemaal achterin de bosjes stond haar stoeltje. Zo leuk om de wereld weer eens uit het oogpunt van een kind te zien en te ontdekken dat plantsoenen en bosjes gewoon geweldige speel- en verstopplaatsen zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_38672066
Lois wat leuk dat Eva er toch van kon genieten.

Bo heeft nog steeds 40 graden koorts. Spuugt heel af en toe nog. Eet niks en als het aan haar ligt drinkt ze ook niets. Ze heeft een flesje water naast haar staan waar ze van ons uit moet drinken. Maar over de hele dag heeft ze misschien zo'n half flesje op (250 ml dus) En dan spuugt ze dus ook nog af en toe.
Ze ligt nu weer hier op de bank te dutten. En vanacht maar weer in ons bed. Hopelijk knapt ze morgen op.
Jans vind het nog steeds maar niks dat dr zus nog ziek is. Toen ze uit school kwam rende ze geljk naar binnen om naar haar zus te kijken.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38672131
Livelink wat leuk!
Kan Katja bij jullie ook een beetje in de buurt spelen zonder dat ze hoeft over te steken enzo?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38672156
Arme Bo Snel weer beter worden hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38672305
Bo met dit weer snel weer beter worden hoor, kun je weer lekker buiten spelen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:45:20 #159
37150 livelink
pi_38672333
Ja, we wonen op een pleintje waar geen doorgaand verkeer is. En het midden van het plein is dus een groot dichtbegroeid plantsoen.

Het enige gevaarlijke is dat we naast een park met een sloot wonen. Katja vertrouw ik wel, die luistert wel en weet dat ze niet in het park mag komen, maar met Job gaat dat straks een heel ander verhaal worden ben ik bang.
Ik heb inmiddels een klink op de voordeur zodat Katja gewoon in- en uit kan lopen. En hoewel ik vooraf dacht dat ik nooit mijn kind met 4 jaar al alleen buiten zou laten spelen doe ik dat dus toch wel.

Wat rot trouwens dat Bo nog zo ziek is. Hopelijk knapt ze nu wel snel op, want te lang zulke hoge koorts is natuurlijk ook niet goed. Beterschap!
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:51:49 #160
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_38672633
Bo niet ziek zijn hoor.. Beterschap !

Jans, wat ben jij lief voor je grote zus!!

Christan ! .... Is de andere tand er al uit Rewimo ?!

Meaghan, ik ben al flink wat jaren wat Kleutergroep af, maar ik durf niet te zeggen hoe het toen ging..
Inmiddels veranderd er op die scholen zoveel !
Vertel trouwens eens wat meer over 'pupje', want k ben wel benieuwd!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_38672767
Hahahaha grappig is dat he hoe alles anders loopt dan dat je van te voren allemaal dacht.

Bo speelt hier ook gewoon buiten nu. In ons pad met vriendinnetjes heen en weer rennen en 1 huizenblok voor ons is een groot grasveld. Daar spelen ze dus ook. Als je het grasveld afloop dan kom je dus wel op de weg.
Op deze foto is het beter te zien.

Die huizen die je ziet daar is een pad achter en het blok daarachter wonen wij dus.

Maar Bo kan speelt daar dus. En Jans nu af en toe ook. Meestal ga ik nog wel mee hoor. En als ze alleen gaat dan ga ik na een paar minuten al kijken.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juni 2006 @ 21:57:22 #162
13151 crew  Rewimo
pi_38672902
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Christan ! .... Is de andere tand er al uit Rewimo ?!
Zie kinderfototopic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juni 2006 @ 21:58:26 #163
13151 crew  Rewimo
pi_38672957
Bo, gauw beter worden meissie
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:01:03 #164
37150 livelink
pi_38673088
Ja, ik ga ook vaak kijken en de sociale controle in ons buurtje is ook vrij groot en dat speelt toch ook allemaal wel een rol. Bovendien sta ik meestal toch buiten omdat Job ook veel buiten wil spelen en hij kan dus nog echt niet alleen spelen.
Ik ben zo'n echte hangmoeder geworden, want ik hang op mijn vrije dagen voornamelijk rond op het plein of bij de speeltuintjes in de buurt.
pi_38673207
Hahahahaha ik ook
Savonds na de afwas gaat Bo altijd nog even naar t pleintje (jaja tis een grasveld maar iedereen noemt het t pleintje ) en Jans wil dan natuurlijk ook. Dus dan ga ik mee, met een bakkie thee erbij. Lekker even op t gras hangen. En soms komt er nog wel een buuf ofzo bij zitten.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38673332
Hangmoeder
Ik heb juist vandaag een enorme stape tijdschriften in de bieb gehaald, want dat leest zo lekker weg naast de zandbak, en je mist niks als je een poosje iets anders tussendoor doet.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:11:00 #167
37150 livelink
pi_38673585
Och, ik droom meestal een beetje voor me uit. Dat was een hobby van me vroeger en die pik ik zo weer een beetje op.
pi_38673679
Van de week was er iemand uit de straat aan t frituren. Alle kindjes op t plein zaten lekker te eten. En ik viel met me neus in de boter. Een bakkie thee met een frikandel
Eigenlijk hebben we 2 leuke straten zo.
(Ben zo blij dat we niet verhuisd zijn )
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:16:27 #169
37150 livelink
pi_38673858
Leuk zijn dat soort momenten, he Jessie. Zo simpel en erg gezellig, vooral omdat het spontaan gebeurt.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:25:26 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38674281
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:11 schreef livelink het volgende:
Och, ik droom meestal een beetje voor me uit. Dat was een hobby van me vroeger en die pik ik zo weer een beetje op.
Livelink jij held Er is hoop voor me lees ik zo

Ik las een keer in J/M magazine dat iedere ouder een keer op z'n knie-en door het huis zou moeten gaan om te zien wat een kind zag. En wat de mogelijkheden daarvan zouden zijn (en de gevaren in het geval van dit artikel) maar ja om nou zo over straat te gaan
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:34:38 #171
37150 livelink
pi_38674712
Op zich een heel goed idee, ware het niet dat het echt verrekte pijn doet om op je knieen door je huis heen te kruipen. Ik vind dat zo knap van die kruipende kinderen, dat die dat volhouden.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:59:13 #172
37150 livelink
pi_38675884
Rewimo, heb je inmiddels trouwens al een gesprek gehad op school? Hoe hebben ze gereageerd op jouw voorstel?
pi_38676193
Bo, snel weer beter worden hoor!

Geweldig al die verhalen over buitenspelende kinderen! Hier is dat helaas nog niet mogelijk, we wonen langs een drukke weg en hebben ook nog eens een sloot langs het huis lopen Erg jammer, maar ik durf het gewoon nog niet aan om Jillian haar gangetje te laten gaan buiten. Vorige week stonden de buurkinderen nog midden op diezelfde drukke weg te spelen, dus daar hoef je ook geen goed voorbeeld van te verwachten helaas. Wat dat betreft zou ik best willen verhuizen, kindvriendelijkheid is in deze wijk ver te zoeken en dat merk je ook weer aan het kleine aantal kinderen wat hier woont.

Rijstebuiltje, in het centrale hondentopic staan wat foto's van onze bullenbaby Sem.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 juni 2006 @ 07:32:27 #174
13151 crew  Rewimo
pi_38682007
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:59 schreef livelink het volgende:
Rewimo, heb je inmiddels trouwens al een gesprek gehad op school? Hoe hebben ze gereageerd op jouw voorstel?
Nee, het was deze week vakantie. Volgende week gaat het gebeuren
pi_38683695
Bo heeft nog steeds 93.7 Heb nu gelijk de dokter maar gebeld. We moeten om 12 uur even langskomen (ook zo zielig met zo'n ziek kind, maar ja )
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')