abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 20:24:19 #101
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_37855244
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:21 schreef Godslasteraar het volgende:

Het is dankzij die fundamentalisten dat mensen als Fortuyn en Ayaan een kans hebben gehad in de politiek te komen. voor 11 september 2001 waren beiden geeindigd in een rechtzaal.
Volgens de Leidse onderzoeker Jaap van Donselaar heeft Fortuyn een aantal discriminerende uitspraken gedaan die “waarschijnlijk strafwaardig” waren. Was hij niet vermoord was hij misschien echt in een rechtzaal gestaan.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:24:56 #102
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37855265
Jaap van Donselaar is een gevaarlijke fantast.
pi_37855306
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:10 schreef mariatrepp het volgende:
.......
„Fliehe mein Freund in die Einsamkeit! Ich sehe dich betäubt vom Lärme der grossen Männer und zerstochen von den Stacheln der kleinen!“
......
Briljant en heel toepasselijk.
pi_37855314
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:24 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

Volgens de Leidse onderzoeker Jaap van Donselaar heeft Fortuyn een aantal discriminerende uitspraken gedaan die “waarschijnlijk strafwaardig” waren. Was hij niet vermoord was hij misschien echt in een rechtzaal gestaan.
Onterecht.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:27:28 #105
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37855340
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is de manier waarop het wordt gebracht.

[afbeelding]

Deze Franse dame lukt het wel om de doelgroep te bereiken. Zij weet de boodschap zo te brengen dat moslim vrouwen ook echt naar haar luisteren, het niet langer pikken en de straat op gaan om te demonstreren. Voor velen is zij hun held.
Niet zo'n best voorbeeld als ik de flaptekst moet geloven. De meeste kritiek gaat naar de Franse overheid en samenleving. Wel begrijpelijk want kritiek over de eigen * cultuur * en vrouwonvriendelijke tradities moet zeer voorzichtig gehanteerd worden.

Waar demonstreerden de dames dan voor ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 15 mei 2006 @ 20:29:07 #106
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37855359
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Ik durf ook wel te beweren dat er nog nooit zoveel fundamentalisten erbij zijn gekomen sinds de afgelopen 5 jaar. Ik heb ook nog nooit zoveel vrouwen rond zien lopen met een hoofddoek en dat mag ook allemaal op het conto van types als Geert Wilders, mevrouw Hirshi ALi en geestverwanten als George Bush.
Juist ja. De moordpartijen in Sudan en Indonesie (om maar eens wat te noemen) allemaal de schuld van Bush, Wilders en AHA.
Jij snapt 't...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_37855399
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Jaap van Donselaar is een gevaarlijke fantast.
gevaarlijk voor wie?
pi_37855415
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

tja, inhoudelijk reageren vind jij moeilijk he

snap ik wel hoor, mijn argumenten zijn dan ook moeilijk te weerleggen
Onee hoor, ik heb hier boven al je bullshit onderuit gehaald voor zover dat nog nodig was.
Anders stop je even met dingen foutief kopieren van het internet en vorm je zelf een mening gebaseerd op de realiteit. Idee?
  maandag 15 mei 2006 @ 20:33:31 #109
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_37855465
Hirsi Ali gaat terug naar datgene wat de VVD wilt na-apen. Een 2e Amerika hier willen hebben.
Era Vulgaris
  maandag 15 mei 2006 @ 20:36:19 #110
16715 Mylene
*schatje*
pi_37855528
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:27 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Waar demonstreerden de dames dan voor ?
"Geen hoer, geen slavin, wij zijn de onderdrukking zat..."

Nova reportage
pi_37855549
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
het gaat mij er juist om... dat ze mag zeggen wat ze denkt

ook als dat beledigend is voor moslims.. of als mensen het er niet mee eens zijn

dat zijn de principes van onze rechtstaat

snap ie?
Dat mag ze ook hoor, maar ze hoeft het niet te doen.
En ze wist heel goed wat ze deed.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:39:12 #112
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_37855600
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:48 schreef Godslasteraar het volgende:

De manier waarop Ayaan hier het leven zuur is gemaakt, en de manier waarop ze uiteindelijk weg gewerkt is is het Horst Wessel Lied waardig.
Apropos Horst Wessel / Horst Wiegel-Lied:

Als Ayaan graag de martelaar wil uithangen, dan is het beter dat we voor haar Brechts versie van het Horst Wessel-Lied zingen ( uit Schweyk) :
Hinter der Trommel her
Trotten die Kälber
Das Fell für die Trommel
Liefern sie selber.
Ayaan, verkoop je huid niet aan de neocons! En al helemaal niet aan degene met een kleine Stachel!
pi_37855660
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:21 schreef mariatrepp het volgende:

[..]

Ja , soms ben ik het echt helemaal eens met je. Maar Ayaan heeft hier toch nooit iets voor gedaan??
Met kritiek op haar manier van aanpak is niets mis, mits dat op een normale manier gebeurt. Wat dat betreft is de vergelijking met wat Advocaat kreeg te verduren wel toepasselijk.
Maar wat me vooral stoort is dat al die sociaal democraten end. zich altijd opwerpen als verdedigers va minderheden en zwakkeren, maar het in de praktijk behoorlijk laten afweten, zeker als dergelijke mistanden voorkomen in juist die groepen die ze zo zielig vinden.
En voor het geval dat, ik heb nogal wat mensen in m'n omgeving die in het onderwijs hebben gewerkt, waaronder m'n moeder. Dit soort problemen zijn al decennia bekend. En veel onderwijs instellingen hebben een eigen netwerkje opgezet van (privé) schuiladressen voor de moeilijke gevallen. Van de politiek hoeven onderwijsinstellingen niet veel te verwachten.

Een ander aardig detail is dat bv ook kinderen uit fundamentalistisch christelijke gezinnen waar de kinderen niet ingeent worden tegen de bekende kinderziektes uitgenodigd worden bij de conrector waarna buiten de ouders en alle officiele instanities om alsnog ingeent wordt.
  maandag 15 mei 2006 @ 20:42:08 #114
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37855707
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:17 schreef klez het volgende:

[..]

Tenslotte hebben Nederlanders 60 jaar geleden ook een record aantal Joden uitgeleverd om de rust maar te bewaren...
Als je nou niet weet waar je over praat, zeg dan niks. Zo'n opmerking toont maar weer eens aan dat het droevig gesteld is met het geschiedenis onderwijs in dit land...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 15 mei 2006 @ 21:14:08 #115
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37857026
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

gevaarlijk voor wie?
Voor iedereen die je dierbaar is en ook diegenen die dat niet zijn.
pi_37857066
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Voor je extreem-rechtse naasten bedoel je zeker?
pi_37857103
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Onee hoor, ik heb hier boven al je bullshit onderuit gehaald voor zover dat nog nodig was.
Anders stop je even met dingen foutief kopieren van het internet en vorm je zelf een mening gebaseerd op de realiteit. Idee?
ik werk elke dag met moslims, ik geef inburgeringlessen

ik vorm mijn ideeën op grond van mijn ervaringen

ik weet dus waar ik het over heb

ik kan me niet herinneren dat jij ergens een inhoudelijke opmerking hebt gemaakt,, dus over mij onderuithalen.. zonder argumenten.. dat gaat je niet lukken..
pi_37857109
TVP
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37857151
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik vorm mijn ideeën op grond van mijn ervaringen

ik weet dus waar ik het over heb

ik kan me niet herinneren dat jij ergens een inhoudelijke opmerking hebt gemaakt,, dus over mij onderuithalen.. zonder argumenten.. dat gaat je niet lukken..
Ik ben er zelfs 1. Dus ik weet waar ik het over heb.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 21:17:03 #120
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37857170
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als je nou niet weet waar je over praat, zeg dan niks. Zo'n opmerking toont maar weer eens aan dat het droevig gesteld is met het geschiedenis onderwijs in dit land...
Vertel eens....
quote:
Een groot contrast met de bekende uitspraak van Eichmann over de deportaties van joden uit Nederland: 'Daar verliepen de transporten zo vlekkeloos dat het een lust was om naar te kijken.'
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_37857268
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Sorry, dat ik het zeg maar dan toon je wel verdomd weinig kennis van zaken.
pi_37857278
Haha. Strijdend tegen de radicale islam vertrekt ze naar een radicale denktank. Op teletekst las ik het al en iemand had het haar afgeraden, want deze denktank is helemaal niet liberaal zoals zij wil zijn en misschien ook wel is. Het is een conservatieve, anti-liberale, Republikeinse, pro-Bush propagandamachine. Veel geluk en plezier, Ayaan. .
pi_37857281
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Okee, zal bij de man uit de buurt blijven.
pi_37857420
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

ps hoe kun jij als gay .. nou zo aan de verkeerde kant staan..en die moslimextremisten steunen.?
De verkeerde kant? Nog zo'n zwart wit denker. En daar zijn de nieuwe migranten aan overgeleverd Waar gaat het heen met de wereld
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37857436
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry, dat ik het zeg maar dan toon je wel verdomd weinig kennis van zaken.
Dat kun jij helemaal niet beoordelen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')