Klopt, dit is een grove generalisatiequote:Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]Dat is weer zo'n rare generalisatie. In Nederland..... alsof we allemaal hetzelfde denken.
De mensen liepen juist met haar weg maar ze heeft zoveel rare dingen gedaan dat het krediet een keer op is. Ze past ook veel beter in Amerika denk ik.
Volgens mij weet ze dat juist wél,en ze is flexibel en intelligent genoeg om 't te krijgen óókquote:Op maandag 15 mei 2006 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Van sociaal-democraat naar liberaal naar zwaar conservatief in een paar jaar tijd...dat mens weet echt niet wat ze wil![]()
AHM 'strijdde' niet tegen extremistische moslims, ze 'strijdde' (bashde) de gehele moslim gemeenschap en behandelde ze als extremisten. Nuances zijn je vreemd?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:45 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
wat is er mis met vrouwenemancipatie?
het ergert me.. dat mensen haar afvallen.. terwijl ze alleen woorden gebruik en geen geweld
en dat gewelddadige moslims .. tja.. dat moet wel kunnen zeker
-knip- blabla met veel enters -knip-
Ze was ook hysterisch maar dat terzijde.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Klopt, dit is een grove generalisatie.
Niettemin volgens mij wel een die hout snijdt. Uiteindelijk zijn er zóveel Nederlanders die om allerlei redenen afwijzend reageren op intelligente goedgebekte mooie vrouwen op invloedrijke posities dat dergelijke vrouwen niet lang dergelijke posities bekleden. Omdat er teveel zijn die zo een graag zien struikelen. Zie ook de breedte van het anti-Hirsi-Ali-front. Van links tot rechts en met de vreemdste argumenten. Van 'getraumatiseerde die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen' tot 'polariseerdster en polarsatie is slecht' tot 'liegende buitenlandse'.
Het riekt mij allemaal, al járen naar 'hysteriseren'. Zo'n vrouw moet wel hysterisch zijn en als ze dat niet is is ze het ook.
Owja, hoe zou die Bush denk-tank daar achter staan, dat Ayaan met haar film op gaat komen voor homo's?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Ik vind het doodeng dat ze zich nu op homo's richt. Ik hoop echt dat die film niet uitkomt.
ze is vaak in gesprek gegaan.. alleen liepen sommige moslim vrouwen weg tijdens het gesprek.. omdat ze haar te kritisch vonden over de islamquote:Op maandag 15 mei 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb haar erg goed gevolgd ja. Ze wilde het gesprek met moslimvrouwen niet aan, ze praatte over hun ruggen heen. Als je met ze begaan bent en echt wat wilt veranderen dan zoek je ze op. Maar ze wilde liever naar banketten in de VS.
Je kunt het ook met Ayaan oneens zijn zonder moslimextremisten te steunen. Maar je posts getuigen sowieso niet van gedegen kennis maar meer van na-praterij.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ze is vaak in gesprek gegaan.. alleen liepen sommige moslim vrouwen weg tijdens het gesprek.. omdat ze haar te kritisch vonden over de islam
ken je feiten
ps hoe kun jij als gay .. nou zo aan de verkeerde kant staan..en die moslimextremisten steunen.?![]()
Je kan het op verschillende manieren interpreteren.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:53 schreef Chet het volgende:
[..]
Je conclusie deel ik niet. The New World Order wil van Europa een Arabische kolonie maken. Ayaan Hirsi Ali was een pion en Theo van Gogh is geslachtofferd voor dat doel.
Nee dat is onzin. Je weet er duidelijk niet zoveel van. Ze ging nooit naar blijf van mijn lijf huizen en weigerde in gesprek te gaan als mensen haar tegen spraken. Zelden iemand zo hautain zien reageren op de mensen die ze zogenaamd zei te steunen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ze is vaak in gesprek gegaan.. alleen liepen sommige moslim vrouwen weg tijdens het gesprek.. omdat ze haar te kritisch vonden over de islam
Rare conclusie jojoquote:ps hoe kun jij als gay .. nou zo aan de verkeerde kant staan..en die moslimextremisten steunen.?![]()
Daar ben ik ook benieuwd naar want ze hadden ook al problemen met Brokeback montainquote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Owja, hoe zou die Bush denk-tank daar achter staan, dat Ayaan met haar film op gaat komen voor homo's?![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ken je feiten
ps hoe kun jij als gay .. nou zo aan de verkeerde kant staan..en die moslimextremisten steunen.?![]()
Man houd toch eens op met dat gezwets van je. Niemand van rechts Nederland komt op voor islamitische vrouwen. Het enige wat rechts Nederland al jaren doet is het hele land bang maken door te roepen hoe slecht en geweldadig de islam wel niet is en hoe superieur onze natuurlijk christelijke cultuur is. Daarbij duizenden kansarme marrokaantjes in Amsterdam west de handen van fundamentalisten in drijvende en het conflict nog verder op de spits te drijven.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[
De manier waarop Ayaan hier het leven zuur is gemaakt, en de manier waarop ze uiteindelijk weg gewerkt is is het Horst Wessel Lied waardig.
En de verliezers zullen de islamitische vrouwen zijn, die zullen nu weer zoals voorheen in de vergetelheid verdwijnen.
Ik ben overigens ook benieuwd wanneer de zogenaamde sociaal democraten met een aktieplan komen om hier wat aan te doen: http://www.scp.nl/publicaties/persberichten/9037702511.shtml
Maar ik vrees dat dit bericht reeds in de vergetelheid is geraakt, als het al is opgemerkt.
Punt is natuurlijk dat ze helemaal niet opkomt voor homo's. Haar enige punt is dat ze tegen iets is. Tegen de islam. En dan zogenaamd tegen het extremisme maar dat is lariekoek als je haar werk goed leest.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Owja, hoe zou die Bush denk-tank daar achter staan, dat Ayaan met haar film op gaat komen voor homo's?![]()
lol lol lol. Ken jij je feiten, ze luisterde tijdens een NOVA uitzending duidelijk niet naar wat de vrouwen (die in de blijf van mijn lijf huis zaten)hadden te zeggen en werden daarom ook woedend op Ayaan. Ze is koppig en luistert nooit naar tegenargumenten, keer op keer weer. Als de vrouwen zeggen dat het aan hun man ligt die niet spoort, zegt Ayaan het te weten dat het aan de Islam ligt.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ken je feiten
Niets gedaan voor die vrouwen? Ayaan heeft dat probleem op de kaart gezet. En als de kritiek op Ayaan nou nog constructief was geweest waren er mischien nog wat resultaten behaald ook. Maar voordat je een probleem kunt oplossen zul je toch eerst moeten erkennen dat er een probleem ís, en vervolgens de oorzaak analyseren om vervolgens een voorstel te kunnen doen wat mischien de oplossing van het probleem zou kunnen zijn. Oftwel de werkmethode in elke baan van enig niveau.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof die vrouwen haar en de VVD-ers ook maar een zak konden schelen. Ze zocht die vrouwen nooit op, flikker toch op man. Dat geloof je toch zelf niet. Ze heeft niets maar dan ook niets voor die vrouwen gedaan, ze spuugde op ze.
Het is de manier waarop het wordt gebracht.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ja hoor,
het probleem is dat iedereen die iets zegt over de islam per definitie polariserend is.. daar ligt het probleem
Tering, wat is dit allemaal waar en raak gezegdquote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Man houd toch eens op met dat gezwets van je. Niemand van rechts Nederland komt op voor islamitische vrouwen. Het enige wat rechts Nederland al jaren doet is het hele land bang maken door te roepen hoe slecht en geweldadig de islam wel niet is en hoe superieur onze natuurlijk christelijke cultuur is. Daarbij duizenden kansarme marrokaantjes in Amsterdam west de handen van fundamentalisten in drijvende en het conflict nog verder op de spits te drijven.
Ik durf ook wel te beweren dat er nog nooit zoveel fundamentalisten erbij zijn gekomen sinds de afgelopen 5 jaar. Ik heb ook nog nooit zoveel vrouwen rond zien lopen met een hoofddoek en dat mag ook allemaal op het conto van types als Geert Wilders, mevrouw Hirshi ALi en geestverwanten als George Bush.
Als we iets hebben kunnen zien de afgelopen 5 jaar dan is het wel het failliet van het rechtse denken als gaat om het oplossen van grote conflicten in de wereld. Of het nou gaat om ideologische conflicten of om militaire conflicten.
Ech geloof me die baardmans in zijn grot in Afganistan had het niet beter kunnen treffen met die idiote rechtse populisten die momenteel in het westen aan de macht zijn.
ik ben ook doodsbang voor die extremistiche moslims..quote:Op maandag 15 mei 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee dat is onzin. Je weet er duidelijk niet zoveel van. Ze ging nooit naar blijf van mijn lijf huizen en weigerde in gesprek te gaan als mensen haar tegen spraken. Zelden iemand zo hautain zien reageren op de mensen die ze zogenaamd zei te steunen.
[..]
Rare conclusie jojo
Maar ik ben inderdaad doodsbenauwd voor dit soort types die een zondebok zoeken. De volgende zondebok zijn wij.
Achja, velen begrjipen dit niet en willen het inderdaad maar al te graag aan de Islam wijten.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
lol lol lol. Ken jij je feiten, ze luisterde tijdens een NOVA uitzending duidelijk niet naar wat de vrouwen (die in de blijf van mijn lijf huis zaten)hadden te zeggen en werden daarom ook woedend op Ayaan. Ze is koppig en luistert nooit naar tegenargumenten, keer op keer weer. Als de vrouwen zeggen dat het aan hun man ligt die niet spoort, zegt Ayaan het te weten dat het aan de Islam ligt.
Alle 250?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ik ben ook doodsbang voor die extremistiche moslims..
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is de manier waarop het wordt gebracht.
[afbeelding]
Deze Franse dame lukt het wel om de doelgroep te bereiken. Zij weet de boodschap zo te brengen dat moslim vrouwen ook echt naar haar luisteren, het niet langer pikken en de straat op gaan om te demonstreren. Voor velen is zij hun held.
Die hebben allang hun fiat gegeven, anders wat het nu niet zo zeker dat ze zich daarbij zou voegen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit is de halve waarheid, er zijn vele Islamitische vrouwen die toen mevrouw Magan eenmaal bekent was maar al te graag een echte discussie met haar wilde voeren, inhoudelijk over Islam en de vrouw bijv, ze hebben haar gemaild etc, maar dit weigerde ze, zeker in latere tijden van haar carriere.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ken je feiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |