Inderdaad. Ongelofelijk zeg dit ze wordt gewoon opgeofferd om de VVDs gezicht te redden.quote:
Ach ja, we blijven een stel hardnekkig xenofobe dorpers als puntje bij paaltje komt.quote:
Laat het je feeststemming niet bederven.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Inderdaad. Ongelofelijk zeg dit ze wordt gewoon opgeofferd om de VVDs gezicht te redden.
Triest.
Zijn vriendin is 183 jaar jonger, hij is wijs.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je al door zn boeken heenkomt misschien
In de praktijk is dat niet zo en dat weet je zelf ook dondersgoed. Bovendien weet ik niet of jij het betreffende vonnis hebt gelezen of niet, maar de rechter heeft AHA op een strenge toon wijsgemaakt dat ze op het randje balanseerde. Dat hield in dat als ze vaker en verder was gegaan, ze gewoon de lul was.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
klopt.. behalve als het strijdig is met de wet, en dat bepaald de rechter
![]()
Om Ayaan op te halen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Ringo het volgende:
Wat mij betreft vallen de Amerikanen binnen.![]()
nee hoor, maar ik vond haar zo lijzig praten das allesquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach ja, we blijven een stel hardnekkig xenofobe dorpers als puntje bij paaltje komt.![]()
Wat mij betreft vallen de Amerikanen binnen.![]()
Wat ze dus niet gedaan heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
maar de rechter heeft AHA op een strenge toon wijsgemaakt dat ze op het randje balanseerde. Dat hield in dat als ze vaker en verder was gegaan, ze gewoon de lul was.
Ga het haar vragen, kweldercriticus.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef gelly het volgende:
De enige reden dat Ali bij die denktank gaat werken is vanwege het geld.. 2 Andere progressieve organisaties konden haar simpelweg niet betalen. Dus hoe idealistisch is ze eigenlijk ?
hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de praktijk is dat niet zo en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Ja. Want een asielzoeker heeft gelogen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef Ringo het volgende:
Moge dit land onder een dik pak stront bedolven worden.![]()
Het lijkt me wel relevant als je zelf roept uit overtuiging het kwaad in de islam te bestrijden.quote:
Net zo idealistisch als deze mevrouw denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef gelly het volgende:
De enige reden dat Ali bij die denktank gaat werken is vanwege het geld.. 2 Andere progressieve organisaties konden haar simpelweg niet betalen. Dus hoe idealistisch is ze eigenlijk ?
Heb je het nou gelezen, of kom je niet verder dan de standaard moslim-reactie. En wordt in de praktijk niet alles gezegd, en zijn het niet vooral moslims die zich elke fatsoensgrens te buiten gaan, om te beginnen in de koran? Zover ik weet mag de koran gewoon verkocht worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je mag ALLES zeggen. Dat geldt dan ook voor moslims toch? Geldt dat ook over Joden en/of Israel? Of andere gevoelige zaken?
Wat een onnodige negativiteit. Het is een interessante vraag, als het waar is wat gelly zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |