quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:10 schreef BliksemSchigt het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat jullie het veel te lang hebben door laten lopen om het nu nog aan te pakken. Het Ajax topic is nu gewoon veranderd in een hoop geblaat, veel herhaling van nieuws en onzin met af en toe een zinnige post wat leidt tot een zinnige discussie tussendoor. Het is verre van hetzelfde als het PSV of Feyenoord topic, waar discussies en nieuws de boventoon voeren ipv de "slowchat" en geblaat.
Ik vind dat je de verantwoordelijkheid niet alleen bij ons kunt neerleggen. In het Ajax topic komen veel meer users, de users maken het topic en zolang er weinig tegen de policy in gaat en wij geen wanklanken horen, gaan we niet opeens drastisch ingrijpen in een topic. Natuurlijk hebben we het er eerder wel over gehad en of we er iets aan kunnen doen, maar wat zie je dan als oplossing? Iedere offtopic reactie verwijderen? En wat is offtopic? Een geintje van een usual bezoeker die iets zegt over Kluivert of een post waar het woord Feyenoord in voorkomt? Denk maar met ons mee, graag zelfs!
![]()
En als we eens alledrie een uurtje niet aanwezig zijn, is het 'kwaad' al weer geschied. Tvp's kunnen we zo weghalen, verder hoop ik een beetje op het zelfregulerende gedrag (ook van de moderators natuurlijk) om users die onzinnig of slowchattend bezig zijn, op hun gedrag te wijzen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft