abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:58:03 #201
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_38451707
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef clauwheee het volgende:
Sedoc gaat daarheen trouwens, Harkemase Boys, las ik.
Onbegrijpelijk. Dat was best een aardige rechtsback. Misschien niet op Eredivisie niveau maar Eerste Divisie had ie zeker aangekund...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_38452897
Ja vind ik ook, rare move wel...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:02:23 #203
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_38471980
Sedoc naar Harkema?

Vorig jaar (of al twee jaar geleden) stond ie een keer in de basis, en vond ik hem zeer goed spelen. Raar dat ie kiest voor Harkema, maar misschien wil ie het voetbal niet meer zo serieus nemen en lekker feesten op de vrijdag- en zaterdagavond.

Financieel weet ik dat Harkema niet onaantrekkelijk is, een speler (Schilder) van mijn (ex-)cluppie Appingedam is er ook heen gegaan, en hij zal; vast niet minder verdienen
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:41:58 #204
121310 venomsnake
El Saltador
pi_38473171
naar Harkema? *zucht*
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:11:17 #205
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_38476268
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, had Demy niet tegen AZ gespeeld met de Eagles dan speelde hij nu in het groen-wit.
Over een paar jaar moet je eens een schaduwelftal maken van alle spelers waar Groningen achteraan zat, maar die het toch niet werden.

Svensson, De Zeeuw, Yildirim, Addo, Koevermans... wie weet er meer?

Dit kan je uiteraard bij elke club doen. Groningen is de laatste tijd redelijk succesvol bezig met scouten/aantrekken. Die vier genoemde spelers zouden zeker niet allemaal zeker zijn geweest van een basisplaats afgelopen seizoen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:33:11 #206
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_38481029
ik denk dat we het van 75% van de spelers niet eens weten..

Saeijs volgens mij ook
pi_38483973
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:02 schreef Thomas87 het volgende:
Sedoc naar Harkema?

Vorig jaar (of al twee jaar geleden) stond ie een keer in de basis, en vond ik hem zeer goed spelen. Raar dat ie kiest voor Harkema, maar misschien wil ie het voetbal niet meer zo serieus nemen en lekker feesten op de vrijdag- en zaterdagavond.

Financieel weet ik dat Harkema niet onaantrekkelijk is, een speler (Schilder) van mijn (ex-)cluppie Appingedam is er ook heen gegaan, en hij zal; vast niet minder verdienen
Als je ziet wat er bij Harkema loopt....

Egbert Darwinkel, Mark Hegeman, Stefan van Hoving, Jelmer Mullender, Davy Veltman, Erdem Yeni, Tony Alberda, Anton Jongsma.... Ze hadden Paul Weerman vorig seizoen ook bijna binnen. Die betalen redelijk hoor, zo'n collectie ex-profs is niet gratis. Wellicht met een aardig baantje erbij lucratiever dan de eerste divisie.

Pieter Bijl is er trouwens trainer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:44:25 #208
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_38484433
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:11 schreef Cruoninga het volgende:
Svensson, De Zeeuw, Yildirim, Addo, Koevermans... wie weet er meer?
Nelisse? En volgens mij wilde Groningen ooit Yakubu ook huren van Ajax. Ajax wilde destijds niet meewerken (helaas).
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:13:18 #209
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_38500257
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:

[..]
Wellicht met een aardig baantje erbij lucratiever dan de eerste divisie.
Dat zal het inderdaad zijn, je ziet vaak dat ze via de club dan een baantje aangeboden krijgen. Mischien dat Sedoc daar ook voor is gegaan, zeker als ie in zijn jeugd alles voor voetbal heeft gegeven en een relatief lage opleiding heeft. Als je dan een paar centen mee kan pakken bij Harkema en er een redelijk baantje overdag bij krijgt....
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
pi_38500358
Bij een club als IJsselmeervogels kan je 18000 op jaarbasis pakken, nou dat is niet gek hoor. Dan kan een baan van pakweg 3 dagen volstaan als extra.

Geen idee hoe het gemiddelde van Harkemase Boys ligt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38501363
Ik heb begrepen dat je qua salariering bij de Harkemaase boys op hetzelfde niveau zit als bij een eerste divisie club als veendam of emmen. Hij zal er vast goed over nagedacht hebben...
pi_38586333
Holla komt bij de eerste selectie vertelde Jans afgelopen weekend.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:07:51 #213
121310 venomsnake
El Saltador
pi_38605340
quote:
In de 85ste nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland tegen op het afgelopen weekend waarin Jong Oranje Europees Kampioen werd, FC Groningen deelnam aan Eurovoetbal en kijkt hij in de agenda voor de komende weken.

“Het afgelopen weekend was geweldig voor het Nederlandse voetbal door het feit dat Jong Oranje in Portugal Europees Kampioen werd. Ondanks het feit dat Gijs Luirink na de zomer naar AZ vertrekt, vertegenwoordigde hij FC Groningen op dat toernooi net als Arnold Kruiswijk dat deed. Het succes van Jong Oranje is ook een enorme impuls voor het Jeugd EK dat volgend jaar onder meer in Euroborg georganiseerd zal worden. “

“Voor FC Groningen verliep Eurovoetbal wat teleurstellend. Door de prima resultaten van FC Groningen A1 en Jong FC Groningen in de competitie waren er hoge verwachtingen voor het team. Beide teams waaruit het Eurovoetbal-team was samengesteld hadden een uitstekend seizoen achter de rug, maar de vorm was er afgelopen weekend helaas niet. Dat was uiteraard jammer, maar kan een keer gebeuren.
De opkomst in Euroborg was vrijdagavond zeer goed. Naar schatting 15.000 bezoekers waren aanwezig in Euroborg. Het zat niet helemaal vol en dat had mede te maken met het verloop gedurende de avond. Sommige ouders en kinderen bezochten alleen de eerste wedstrijd en andere kwamen juist weer voor de wedstrijd van FC Groningen. De gang van zaken op vrijdagavond zal uitvoerig worden geėvalueerd en biedt perspectief voor een nog betere organisatie tijdens Eurovoetbal in 2007.”

“Afgelopen weekend is de FC Groningen Krant weer bezorgd bij de abonnees van FC Groningen Thuis. Deze week zal de krant in een oplage van 150.000 huis-aan-huis worden verspreid in Groningen, Haren en in het oostelijke deel van de provincie Groningen. Onder meer door middel van interviews met Danny Buijs, Ron Jans, Henk Veldmate Gibril Sankoh, Yuri Cornelisse en Victoria Koblenko wordt teruggeblikt op het zo succesvolle seizoen 2005/2006, waarin ook successen waren voor Jong FC Groningen en FC Groningen D1 en het nieuwe stadion Euroborg in gebruik werd genomen.”

“Ondanks het feit dat er voorlopig geen voetbalactiviteiten zijn, gaan de overige activiteiten gewoon door. Zo is er morgen (woensdag – red.) om 16.00 uur een rondleiding voor de zakenclub van v.v. Drachtster Boys. Het is plezierig om te constateren dat de club en het stadion ook op interesse vanuit Friesland mogen rekenen. Aanstaande donderdag is er in Zeist een evaluatie over de play-offs waarvoor de directies van alle Eredivisieclubs zijn uitgenodigd. Uiteraard zal ook FC Groningen bij deze bijeenkomst vertegenwoordigd zijn.”

“Dan zijn er vanaf 14 juni vier woensdagmiddagen op rij rondleidingen voor leden van de Junior Club van FC Groningen. In totaal zullen zo’n vijfhonderd kinderen op die dagen een rondleiding door het stadion krijgen. De Junior Club heeft zoals eerder gemeld al meer dan tweeduizend leden.”

“Op 19 juni om 9.00 uur begint bij de Supportersbalie van Euroborg de verkoop van de resterende seizoenkaarten. We verwachten die ochtend een grote drukte en willen en nogmaals op wijzen dat het de enige mogelijkheid is om een seizoenkaart voor het seizoen 2006/2007 aan te schaffen. Telefonisch reserveren, e-mailen of faxen is dus niet mogelijk. De club is bezig met aanbrengen van een opvangconstructie voor het gastenvak, zodat de seizoenkaarthouders in de vakken eronder zo weinig mogelijk overlast zullen hebben. Daarvoor neemt de club een voorbeeld aan bijvoorbeeld PSV en Ajax, die ook hun gastenvak op de tweede ring hebben.”

“Over de mogelijke uitbereiding van het stadion zijn gesprekken gevoerd met de directie van Euroborg. Komend seizoen is van uitbreiding sowieso nog geen sprake. Wellicht dat in de verdere toekomst nog wel mogelijkheden tot uitbreiding bestaan. Aan de andere kant moeten we de uitstekende bezetting van Euroborg eerst ook nog maar eens voor een langere periode zien vast te houden. Het is een zaak die de gemoederen wel bezig houdt, maar een uitbreiding op korte termijn is dus niet aan de orde.”

“Tenslotte nog wat mededelingen van huishoudelijke aard. Het lunchrestaurant ‘De Groene Kathedraal’ is in de maanden juni en juli gesloten. De Fanshop is in de maand juni gesloten en opent de deuren weer op maandag 3 juli.”

“Tot volgende week!”

Bron: FC Groningen
Verstandig!!

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:58:17 #214
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_38607580
ja precies.. als de komend seizoen nog geen seizoenskaarten aan de man gebracht kunnen worden, dan mag je gaan denken aan uitbreiden
pi_38631049
In het kader van komkommernieuws
quote:
Van der Linden in Cosmopolitan
7 juni, 15:02 uur

In de nieuwste uitgave van het maandblad Cosmopolitan staat een bijdrage met Antoine van der Linden. Het vrouwenblad besteedt op geheel eigen wijze aandacht aan het naderende Wereldkampioenschap voetbal in Duitsland.

Cosmopolitan maakte een eigen WK-selectie van voetballers uit de Nederlandse competitie. FC Groningen-speler Van der Linden valt volgens de redactie van het blad in de smaak bij vrouwen. Naast een pagina grote studiofoto van de linksbenige verdediger, gaat Van der Linden in op vragen als: ‘Met welke vrouw zou jij wel een balletje willen trappen’ en ‘Wat is het meest besproken onderwerp in de kleedkamer?’ Daarnaast geeft hij antwoordt op de vraag welke vrouw Van der Linden wel eens als scheidsrechter zou willen zien. “Jerney Kaagman. Ik ben benieuwd hoe zij zich tijdens een wedstrijd tussen 22 emotievolle voetballers staande zou houden.”

Cosmopolitan is een glossy vrouwenblad, voor vrouwen van ongeveer 18 tot 35 jaar, en ligt vanaf vrijdag 9 juni in de winkel.

pi_38631137
ik zal mijn glossy vriendin vrijdag dan maar even naar de winkel sturen
pi_38631252
Ja Noca wil ook heel graag dat ik er eentje haal
pi_38636691
Wat een wijf die Antoine.
That's all folks!
pi_38637068
Vind het wel zwak van Noca dat hij hem zelf niet durft te halen
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:37:39 #220
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_38641221
ach.. beter komkommernieuws dan geen nieuws

pik hem over een tijdje wel op bij de kapper
pi_38642785
Over komkommertijd gesproken, ons "DeGroeneHel" WK-spel is ook begonnen! Voor de mensen die op een eenvoudige en gratis manier kans willen maken op coole prijzen Eerste prijs is alleen maar interessant voor FC Groningen supporters
  donderdag 8 juni 2006 @ 00:38:25 #222
121310 venomsnake
El Saltador
pi_38643196
van mij mag het nieuwe seizoen wel weer beginnen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:33:14 #223
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_38652378
damn zeg.. nog 3 maanden
erg dit
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:39:55 #224
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_38652587
Ach, de voorbereiding is ook altijd leuk. Lekker veel wedstrijden...
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:42:42 #225
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_38652696
owh ja..

Porto en Aston Villa!
pi_38653701
Ach over een maand alweer de eerste training En de oefenwedstrijden zijn ook wel ok
pi_38772592
quote:
FC ongeplaatst in derde voorronde UEFA Cup
11 juni, 11:00 uur

Voor FC Groningen komt op 25 augustus bij de loting voor de derde voorronde van de UEFA Cup vrijwel zeker een toptegenstander uit de koker. De FC behoort tot de groep van veertig ongeplaatste ploegen in de voorronde.

Nu ook de Roemeense competitie ten einde is, zijn alle deelnemers aan de Europese competities bekend. Hoewel de tachtig teams aan de derde voorronde van de UEFA Cup nog niet precies bekend zijn, is het al zeker dat FC Groningen ongeplaatst zal zijn. Het clubcoėfficient van de FC is namelijk niet hoog genoeg. De andere Nederlandse deelnemers hebben wel een beschermde status door de punten die ze in de afgelopen vijf Europese seizoenen hebben verdiend.

In de derde voorronde van de UEFA Cup kan FC Groningen geen Nederlandse tegenstander treffen, maar zitten onder meer de volgende tegenstanders in de koker: Sevilla (Spa), AS Roma (Ita), Panathinaikos (Gri), Schalke 04 (Dui), Bayer Leverkusen (Dui), Lazio Roma (Ita), Sparta Praag (Tsj), Glasgow Rangers (Sch), Celta de Vigo (Spa), Paris Saint-Germain (Fra), Lokomotiv Moskou (Rus), RC Lens (Fra), Besiktas (Tur), Espanyol (Spa), Blackburn Rovers (Eng), Chievo Verona (Ita), West Ham United (Eng) en Tottenham Hotspur (Eng).

Bij het deelnemersveld zullen nog zestien ploegen gevoegd, die worden uitgeschakeld in de derde voorronde van de Champions League (8/9 en 22/23 augustus), waaraan bijvoorbeeld de volgende ongeplaatste ploegen meedoen: Fenerbahēe (Tur), Fiorentina (Ita), Austria Wien (Oos), Osasuna (Spa), Spartak Moskou (Rus), Dinamo Zagreb (Kro), Rode Ster Belgrado (Ser) en Hearts FC (Sch).

Ook in de eerste twee voorronden van de UEFA Cup (13 juli t/m 24 augustus) staan nog wat pittige mogelijke tegenstanders in de startblokken: Club Brugge (Bel), Slavia Praag (Tsj), Partizan Belgrado (Ser), Wisla Kraków (Pol), Hapoel Tel-Aviv (Isr), FC Basel (Zwi), Rapid Boekarest (Roe), FC Lovech (Bul), Brųndby IF (Den), Dinamo Boekarest (Roe), CSKA Sofia (Bul).
En daarnaast heeft van elk land nog één club kans zich via de Intertoto (17 juni t/m 22 juli) te plaatsen voor de derde voorronde van de UEFA Cup, waaronder Villarreal (Spa), Newcastle United (Eng), AJ Auxerre (Fra), Olympique Marseille (Fra), Hertha BSC (Dui), Grasshoppers Zürich (Zwi).
  maandag 12 juni 2006 @ 11:30:25 #228
121310 venomsnake
El Saltador
pi_38774043
Ik vind het wel wat hebben tegen zo'n sterke tegenstander..
Grunn-Spurs kan dus zomaar gebeuren.. mooi man!

Kansen dat je verder komt worden natuurlijk wel vele malen kleiner.
pi_38779269
Ik heb liever een zwakke tegenstander en dan door naar de poulefase met een paar gegarandeerde thuiswedstrijden!
"That rug really tied the room together".
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:14:20 #230
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_38900390
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:45 schreef Art_Core het volgende:
Ik heb liever een zwakke tegenstander en dan door naar de poulefase met een paar gegarandeerde thuiswedstrijden!
pi_38904677
Hé, een kickje zie ik. Tis vooralsnog stil rondom de FC.
pi_38904743
Komt er nog een opvolger voor Luirink?
pi_38904921
Dat is volgens mij wel de bedoeling. Nijland had het in zijn nieuwsbrief erover dat ze nog een verdediger en een spits willen.
pi_38994890
quote:
GRONINGEN - Tientallen FC Groningen-fans hebben de afgelopen nacht doorgebracht voor de Euroborg.

Ze hoopten zo kans te maken op de laatste vijfhonderd seizoenkaarten in de voorverkoop. De kassa’s van de Euroborg gingen maandagmorgen om negen uur open en toen stonden er inmiddels lange rijen voor het stadion. De seizoenkaarten waren in een mum van tijd uitverkocht.
Bron: RTV Noord
  maandag 19 juni 2006 @ 10:23:30 #235
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_38994911
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:22 schreef clauwheee het volgende:

[..]
Hahaha de meine was alweer afgeschreven
pi_39027521
Er waren wat berichten dat het mogelijk is dat vd Linden zou vertrekken, aangezien er belangstelling is van twee eredivisieclubs en een club uit Portugal (maar die willen geen transfersom voor hem betalen, schijnt). De FC wil hem echter houden, al zou Antoine een eerste contractvoorstel hebben afgewezen.

Vandaag op RTV Noord.nl:
quote:
GRONINGEN - FC Groningen wil Antoine van der Linden langer aan zich binden.

De club wil het nog 1 jaar lopende contract van Van der Linden met een jaar verlengen. De FC en de speler zijn hierover in gesprek.

Ook Mark Jan Fledderus komt in aanmerking voor contractverlenging.
Hoop dat het lukt met die twee, waren zeker nuttig het afgelopen seizoen. Vooral als Mark Jan zich zo blijft doorontwikkelen.

Salmon zou weg mogen....vind ik een beetje vreemd aangezien hij laatst op tv aangaf serieus in gesprek te zijn met de FC en toch nog wel graag een jaartje wilde blijven (ondanks heimwee van vrouwlief). Plus dat je dan weer minimaal bezet bent voorin. Ze zijn juist nog op zoek naar een spits aangezien de bezetting voorin soms een probleem was afgelopen seizoen. Aan de andere kant, ze kunnen nu nog geld voor hem vangen en volgend jaar niet.
pi_39037221
En Hansie himself geeft over Salmon een reactie in z'n nieuwsbrief
quote:
“Zoals u weet is het niet gebruikelijk dat wij bij FC Groningen ingaan op zaken die in de pers worden gesuggereerd. Nu vinden wij het echter wél nodig te reageren op een suggestief bericht. In de nieuwste editie van Voetbal International valt te lezen dat Glen Salmon van FC Groningen zou mogen uitzien naar een andere club. Dit is absoluut niet waar. Sterker nog: wij zijn tevreden over de prestaties van Salmon en hebben hem voorgesteld zijn nog één jaar doorlopende contract open te breken en te verlengen. Beide partijen zullen hierover binnenkort met elkaar verder praten.”
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:36:58 #238
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39037996
Gelukkig maar, ik hoop dat Salmon blijft.

Komt er nu nog een vervanger voor Luirink?

* venomsnake is ongeduldig.
pi_39038401
Venom :
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef clauwheee het volgende:
Dat is volgens mij wel de bedoeling. Nijland had het in zijn nieuwsbrief erover dat ze nog een verdediger en een spits willen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:58:15 #240
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39038840
pi_39039273
de transfersverwachtingen zijn door de reputatie van de FC nu wel ineens hooggespannen...

[ Bericht 74% gewijzigd door Gollemrulez op 20-06-2006 17:58:27 ]
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39045933
Whaha daar stond eerst iets anders Gollem!

Mwah, hoogespannen, ik verwacht vooralsnog geen grote namen, wel verrassingen misschien, maar dat zal dan pas in de loop van het seizoen moeten blijken.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:43:11 #243
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39046391
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Whaha daar stond eerst iets anders Gollem!
Gollemrulez is verdediger en wou wel voor de FC spelen oid toch??
pi_39046441
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gollemrulez is verdediger en wou wel voor de FC spelen oid toch??
Ja, hij zou Nijland wel ff bellen! En hij maar denken dat niemand het had gezien omdat er nog niet gereageerd was
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:47:40 #245
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39046593
naja, we doen wel net of we het niet hebben gezien.
pi_39054856
Achja ik heb ook mn ijdele momenten... die duren alleen niet zo heel lang

en ik heb zn nummer niet...
pi_39071692
quote:
Aanleg trainingsveld Groningen vertraagd

FC Groningen moet afwachten of het nieuwe trainingsveld bij de Euroborg tijdig klaar is. De aanleg van het veld heeft namelijk vertraging opgelopen. Volgens RTV Noord is de regenval van eind mei daar schuldig aan.
Algemeen directeur Hans Nijland verwacht dat de vertraging ingehaald kan worden. De doelstelling was om het trainingsveld in oktober te kunnen gebruiken en Groningen is van mening dat dit nog steeds mogelijk moet zijn.

Voetbalprimeur
Waar wordt er nu getraind, gewoon waar er altijd getraind wordt?
That's all folks!
pi_39071986
Gewoon nog in het Oosterpark toch?
pi_39072265
Jup, Oosterpark
pi_39072371
3 juli eerste training in oosterpark om 10.00 uur
Twinning = boring