abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37909499

Wel lachen trouwens op de groene hel . op het fcgforum heeft ene luuk nieuwe liedjes ingezongen..
Haha 'Tussen 2 palen' is mijn favoriet, hij gebruikt daarbij een piepstemmetje

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 17-05-2006 11:30:19 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37910334
WTF Groningen op zn gekst weer
pi_37910477
Gekke boeren
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:17:15 #65
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37925527
quote:
Transfer Luirink van FC Groningen naar AZ nabij
17 mei, 18:57 uur

FC Groningen heeft met AZ nagenoeg overeenstemming bereikt over een transfer van Gijs Luirink. Als de speler met de Alkmaarse club tot een persoonlijk akkoord komt, neemt AZ de 22-jarige centrale verdediger per 1 juli over.

Luirink had in Euroborg nog een doorlopende verbintenis tot medio 2009. Over het bedrag dat met de overgang van de jeugdinternational is gemoeid, worden geen nadere mededelingen gedaan.

Gijs Luirink kwam in de zomer van 2004 over van FC Volendam. In zijn eerste competitiewedstrijd voor FC Groningen scheurde hij direct een kruisband in zijn knie. De revalidatie kostte hem een jaar. Dit seizoen begon Luirink indrukwekkend, maar had hij ook te maken met een fysieke terugslag. Uiteindelijk keerde de centrale verdediger sterk terug en kwam hij tot twintig competitiewedstrijden, waarin hij één keer scoorde. Ook zijn soevereine optreden in de verdediging van trainer Ron Jans tijdens de play-offs, wekte de interesse van diverse clubs. Uiteindelijk toonde AZ serieuze belangstelling in de speler van Jong Oranje, dat de komende periode de eindronde van het EK in Portugal speelt

Afgelopen weekeinde bracht AZ een eerste bod uit op Luirink bij FC Groningen. Beide clubs zijn de afgelopen dagen voortdurend in contact geweest met elkaar om tot een overeenkomst te komen. Die werd uiteindelijk vandaag gerealiseerd. Algemeen directeur Hans Nijland over de aanstaande transfer van Luirink: “Het is jammer dat een prima speler als Luirink de club verlaat, maar als een voetballer zich zowel sportief áls financieel kan verbeteren én de betrokken speler geeft aan graag de overstap te maken, dan kun je dat als club zelden tegenhouden. Wel is het zo dat FC Groningen er in het geval van een doorlopende verbintenis óók beter van moet worden. Dat kan als er een goede, nette transfervergoeding tegenover staat. Aan die voorwaarde is voldaan. Wij zijn hierover tevreden.”

FC Groningen wist zelf vorige week de transfervrije Servische middenvelder Goran Lovré van de Belgische topclub Anderlecht voor komend seizoen aan zich te binden
Bron: fcgroningen.nl
Nou die is dus weg, want ze komen er wel uit. Veel succes Gijs.
Bedrag wordt niet genoemd, zal AZ wel niet willen.
pi_37925579
Dat is vrij gebruikelijk in Nederland hoor...
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:20:17 #67
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37925639
Das waar, ga er vanuit dat het een goede transfersom is
pi_37925703
Er komt vast nog wel een bedrag naar buiten, miljoen of 4 moet hij vast opgeleverd hebben. Heeft Gijs wel verdiend deze transfer.
That's all folks!
pi_37925717
Jammer.
Succes bij de kaasboeren Gijs.

maar ik ben toch benieuwd hoeveel we nu gevangen hebben voor onze vriend
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37925733
Jammer, maar niet meer onverwacht. Was wel duidelijk al. We hadden um nog goed kunnen gebruiken komend seizoen. Maar we hebben Sankoh nog en Kruiswijk niet te vergeten. Ik vertrouw Hansie maar op z'n woord dat de transfervergoeding ok is, aangezien ik de indruk had dat ze hem echt niet zomaar hebben laten gaan.

Succes Gijs
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:24:54 #71
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_37925812
Volgens meldt het nieuwsbericht nog niets nieuws dan dat er besprekingen zijn, zelfs de quotes in het bericht zijn al dagen oud
Maar goed, we zien wel; laten we voor AZ hopen dat hij niet weer terugvalt in blessureleed.
pi_37925924
Neuh Tulp, het bericht is er net opgezet, en anders hadden ze dat vast niet gedaan. Er staat duidelijk dat de clubs er nu uit zijn.
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:30:33 #73
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37926007
De clubs zijn er al helemaal uit, Luirink moet alleen nog overeenstemming bereiken met AZ. Dat lijkt me zo beklonken.
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:49:17 #74
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_37926681
Ach, liever zonder Luirink dan zonder Sankoh
pi_37926863
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:49 schreef detulp050 het volgende:
Ach, liever zonder Luirink dan zonder Sankoh
mee eens!

Sankoh moet blijven, en later voor de hoofdprijs verkopen.

Sankoh is een wereldverdediger in spé imo.
pi_37927229
quote:
Luirink naar AZ

GRONINGEN - FC Groningen en AZ hebben overeenstemming bereikt over een transfer van Gijs Luirink naar Alkmaar.

Als Luirink en AZ er uit komen over de details van het contract speelt de verdediger van Jong Oranje komend seizoen voor de ploeg van Louis van Gaal.

De 22-jarige Luirink had bij FC Groningen nog een doorlopend contract tot medio 2009.
FC Groningen en AZ doen geen mededelingen over de hoogte van de transfersom; naar verluidt maakt AZ tussen de 3 en 4 miljoen euro over op de bankrekening van FC Groningen.
Bron: RTV Noord
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:07:13 #77
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37927450
Ik nog maar zien hoe Sankoh het gaat doen zonder Luirink naast hem in het centrum...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_37927595
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef clauwheee het volgende:

[..]
Hier baal ik wel van, maar het zat er natuurlijk wel aan te komen. Nu hopen dat ze een goede vervanger voor hem weten te halen.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:23:38 #79
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_37928171
Karl Svensson, Karl Svensson! Dat is echt een held, hoewel ik Oscar Wendt ook in mijn elftal heb, maar hij speelt daar linksback. Dat is niet echt een man voor in het centrum.

Ja, dit is gebaseerd op echte FM ervaringen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:13:04 #80
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_37938352
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef Joagertje het volgende:
Hier baal ik wel van, maar het zat er natuurlijk wel aan te komen. Nu hopen dat ze een goede vervanger voor hem weten te halen.
Ex-Twente en tegenwoordig voor FC Basel spelende Daniel Majstorovic.

Of ligt Mastuberovic nog wat gevoelig bij de FC supporters?
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_37940623
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef csar het volgende:

[..]

Had het toch ook over een goed vervanger en niet over een houtkakker

Vond de naam van die jonge verdediger van Goteborg wel interessant, die Svensson ofzo.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_37940625
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Karl Svensson, Karl Svensson! Dat is echt een held, hoewel ik Oscar Wendt ook in mijn elftal heb, maar hij speelt daar linksback. Dat is niet echt een man voor in het centrum.

Ja, dit is gebaseerd op echte FM ervaringen .
Ach ik vind een jonge linksback ook geen verkeerde hoor, aangezien Antoine ook niet echt meer de jongste is.
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:33:27 #83
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37941888
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef csar het volgende:

[..]

Die is sowieso te duur (Basel heeft 2 miljoen voor hem betaald?) en te oud.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_37942153
Misschien hebben ze Danny Koevermans in de deal kunnen betrekken, dan hebben we gelijk de spits waar we naar op zoek zijn.
"That rug really tied the room together".
pi_37942167
Die Mastuberovic hoef ik niet.

Die berichten in de Sportweek bevallen me niet...ik vind echt dat de FC zich heel erg moet inspannen om de rest van de ploeg bij elkaar te houden, ook al besef ik dat dat heel moeilijk zou zijn.
pi_37942202
Groningen en Heerenveen hebben meer te besteden dan PSV lijkt het wel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37942596
Een update op RTV Noord:
quote:
Gijs Luirink voor vijf jaar naar AZ

GRONINGEN - Voetballer Gijs Luirink van FC Groningen zal binnenkort een contract voor vijf jaar tekenen bij AZ. Groningen en AZ zijn het eens geworden over een afkoopsom. Luirink moet nog een aantal zaken regelen met de club uit Alkmaar, maar hij verwacht dat de zaak snel wordt afgerond.

FC Groningen ontvangt een bedrag van circa 3 miljoen euro voor het in feite nog tot 1 juli 2009 doorlopende contract van de 22-jarige centrale verdediger.

FC Groningen kocht Luirink twee jaar geleden voor 300.000 euro van FC Volendam. Luirink speelde in z'n eerste seizoen vrijwel niet wegens een knieoperatie. Het afgelopen seizoen presteerde Luirink prima en veroverde hij een basisplaats in Jong Oranje. Volgende week vertrekt hij met dit team naar Portugal om deel te nemen aan het Europees Kampioenschap. Luirink verwacht zelf dat het contract nog voor aanvang van het EK getekend zal worden.

FC Groningen wil snel een opvolger van Gijs Luirink presenteren. Er zijn onderhandelingen gaande met de Zweedse international Karl Svensson van IFK Göteborg, de club van voormalig FC Groningen-verdediger Magnus Johansson.

De 22-jarige Svensson is een centrale verdediger met aanvallende kwaliteiten. Hij maakte dit seizoen in acht wedstrijden drie doelpunten. Svensson gaat met Zweden naar het WK in Duitsland.
Er staat ook een linkje waar Gijs zelf aan het woord is, maar dat kan ik hier op het werk ff niet luisteren.

Circa drie miljoen nu...
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:11:04 #88
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37942620
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:49 schreef clauwheee het volgende:
Die Mastuberovic hoef ik niet.
Clau

Je valt niet op kaal ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37942768
Ook dat niet

Maar ik heb echt een hekel aan die gozer. Hij past hier niet.
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:17:51 #90
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37942782
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef clauwheee het volgende:
Ook dat niet

Maar ik heb echt een hekel aan die gozer. Hij past hier niet.
John de Wolf heeft toch ook bij jullie gespeeld
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')