Ik ga daar zeker even over bellen/mailen morgen. Heb jij ook een naam oid van die anabolen?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:48 schreef Nies het volgende:
[..]
Ja, de rimadyl zijn smakelijke tabletten, net snoepjes...carprodyl moet je er zelf achterin gooien. Voor die twee kwartjes per stuk die ik uit spaar mik ik ze er wel leuk in en krijgen ze hier een apart koekje
Anabolen voor honden zijn dezelfde als voor mensen. Het versterkt de spieren. Omdat het de spieren zoveel meer kracht geeft komt er minder belasting op het gewricht, wat weer meer bewegingsvrijheid en minder pijn voor de hond als gevolg heeft
Of het voor honden met knieproblemen en artrose helpt durf ik niet te zeggen. Voor honden met HD wordt het geregeld gebruikt. Lijkt me dat het in Balloe's geval ook hulp zou moeten bieden?
Ik weet het niet meer, sorryquote:Op maandag 3 maart 2008 20:01 schreef Qwea het volgende:
Ik ga daar zeker even over bellen/mailen morgen. Heb jij ook een naam oid van die anabolen?
Is dat dan niet slecht?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, sorry
Ik geloof dat het nandrolon was, maar helemaal zeker weet ik dat niet.
De dierenarts krijgt het alleen op bestelling en bodybuilders schijnen dezelfde zooi te gebruiken
Het is een beetje kiezen uit twee kwaden. Zoals Balloe nu rondhuppelt is ook niet echt wat?quote:
ik wist niet dat Baloe een naamsverandering heeft ondergaanquote:
Spelfouten in een oud topicquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik wist niet dat Baloe een naamsverandering heeft ondergaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |