BS.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
Wie?
Ik was je voor. HAAHAHAHAHAHA!!11!UNO!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef Stofje het volgende:
Centraal.
""Eicellen bevruchten, eicellen bevruchten...", prevelde Keesje, terwijl zijn met bloed gevulde penis heen en weer gleed tussen twee reine, schoongeboende schaamlippen, en zijn welriekende echtgenote staarde hem tijdens het neuken onverschillig aan met haar kuise, onschuldige ogen, zo indringend en gevoelloos, dat Keesje er gewoon beroerd van werd."quote:
Niet echt, maar ik heb die letters vandaag nog niet uitgesproken, dus het moest even.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef ehqo het volgende:
Nog even hè.
Uit:
[..]
""Eicellen bevruchten, eicellen bevruchten...", prevelde Keesje, terwijl zijn met bloed gevulde penis heen en weer gleed tussen twee reine, schoongeboende schaamlippen, en zijn welriekende echtgenote staarde hem tijdens het neuken onverschillig aan met haar kuise, onschuldige ogen, zo indringend en gevoelloos, dat Keesje er gewoon beroerd van werd."
Wat is dit, man.
Seks!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef ehqo het volgende:
Nog even hè.
Uit:
[..]
""Eicellen bevruchten, eicellen bevruchten...", prevelde Keesje, terwijl zijn met bloed gevulde penis heen en weer gleed tussen twee reine, schoongeboende schaamlippen, en zijn welriekende echtgenote staarde hem tijdens het neuken onverschillig aan met haar kuise, onschuldige ogen, zo indringend en gevoelloos, dat Keesje er gewoon beroerd van werd."
Wat is dit, man.
Ja?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Stofje?
Modden buiten je eigen subforum is zoooo not done.quote:
Mag ik je verblijden met een Westmalle Tripel?quote:
En mensen die het lezen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef ehqo het volgende:
"Ja, jullie kunnen je nu zeker wel voorstellen dat het voor Keesje een bijzonder vreemde (eigenlijk heel onprettige) gebeurtenis was, toen hij ontdekte dat zijn kleine jongenspiemel, die tot dan toe altijd braaf en gehoorzaam tussen zijn benen had gebungeld boven het kleine haarloze jongensbuideltje, ineens een eigen zelfstandig leven begon te leiden, dat met ouderwetse gehoorzaamheid weinig te maken had..
Zomaar ineens, toen hij wakker werd, was zijn piemel stijf en dik."
Er zijn mensen die dit schrijven.
Dream on.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik je verblijden met een Westmalle Tripel?.
* verblijdt.quote:
Uw wens is mijn bevel.quote:
Als je die nou koud op tafel hebt staan als ik thuis kom, en dat jij dan schaars gekleedt, mij een sensuele blik toewerpt bij binnenkomst, dan ben ik ook blij.quote:
Ach, toen je laatst dronken was en al die kuttopics opende was je me de volgende dag ook maar al te dankbaar dat ik ze had gedelete.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Modden buiten je eigen subforum is zoooo not done.![]()
Geen probleem.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als je die nou koud op tafel hebt staan als ik thuis kom, en dat jij dan schaars gekleedt, mij een sensuele blik toewerpt bij binnenkomst, dan ben ik ook blij.
Ja, ik ben zo makkelijk.quote:
Je reputatie, wat doe je?quote:
Dit is een leugen. Een grove leugen.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, toen je laatst dronken was en al die kuttopics opende was je me de volgende dag ook maar al te dankbaar dat ik ze had gedelete.
PDL betaalt me om te doen alsof jij ook af en toe dronken bent.quote:
Oh ja, die had ik ook nog, hè?quote:
Ik twijfel of ik hier eenquote:
Pr0n op Jip en Janneke-niveau!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef ehqo het volgende:
"Ja, jullie kunnen je nu zeker wel voorstellen dat het voor Keesje een bijzonder vreemde (eigenlijk heel onprettige) gebeurtenis was, toen hij ontdekte dat zijn kleine jongenspiemel, die tot dan toe altijd braaf en gehoorzaam tussen zijn benen had gebungeld boven het kleine haarloze jongensbuideltje, ineens een eigen zelfstandig leven begon te leiden, dat met ouderwetse gehoorzaamheid weinig te maken had..
Zomaar ineens, toen hij wakker werd, was zijn piemel stijf en dik."
Er zijn mensen die dit schrijven.
Fuck yeah!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
Bollen.
Die muziek van Webern is echt tof!quote:
Zal wel niet dan.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef JDude het volgende:
Zou Yvonne wel eens met de trein reizen?
Zoja, dan zou ik zweren dat ze net op het perron in Dordrecht stond.
Ze reist wle eens met de trein en ze woont in Dort.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef JDude het volgende:
Grote kans van wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:23 schreef JDude het volgende:
Bouncebouncebounce.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:36 schreef Chowi het volgende:
Godver, wat een hoeren MSN heb ik, zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |