tja, waar ga je voor? De mooiere foto of de foto die beter in het onderwerp past?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja dat was dus ook mijn eerste gedachte toen ik de foto op mijn scherm zag en heb er zodoende ook geen aandacht meer aan besteed. Mislukte foto, klaar.
Maar na nog een keer kijken is ie miss beter voor het onderwerp? Ik heb amper aan de curves getrokken btw...
ja dat is de makke van wedstrijdjes zoals deze...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tja, waar ga je voor? De mooiere foto of de foto die beter in het onderwerp past?
de mooiere fotoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tja, waar ga je voor? De mooiere foto of de foto die beter in het onderwerp past?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:45 schreef prupke het volgende:
Ik vind de overbelichte net iets meer hebben dan de eerste foto
nope dat mag deze wedstrijd nog geloof ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:10 schreef Re het volgende:
dat 1x wisselen is toch gewoon een grapje?
ik vind het eigenlijk best een redelijke regel hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:10 schreef Re het volgende:
dat 1x wisselen is toch gewoon een grapje?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:11 schreef prupke het volgende:
[..]
nope dat mag deze wedstrijd nog geloof ik
Mwach, ik kan me best voorstellen dat je een hele leuke foto hebt gemaakt en ingestuurd, maar dat je per ongeluk ineens een veel leuker idee krijgt en dan vind ik het geen punt om die te wisselen. Mocht het nou echt uit de hand lopen (PdeHoog, ik waarschuw jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind het eigenlijk best een redelijke regel hoor
maakt dat je wel ff een keer extra nadenkt voordat je iets instuurt
quote:
Bij dezen:quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga het echt doen, maar ik heb nu even niet de middelen.
Een enkele hagelslag op een boterhamquote:
Ik vind het eigenlijk ook wel een goede regel, heb er zelf ook wel eens over nagedacht maar ik wou het jou niet aandoen Puckzzz.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk best een redelijke regel hoor
maakt dat je wel ff een keer extra nadenkt voordat je iets instuurt
Maar als die regel ook daadwerkelijk ingevoerd wordt, dan heb je wel de kans dat iedereen echt pas op het eind gaat insturen, en het dan nog een hele avond werk is om alles te plaatsen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel een goede regel, heb er zelf ook wel eens over nagedacht maar ik wou het jou niet aandoen Puckzzz.Feit is wel dat een foto van iemand aanpassen meer moeite kost dan een nieuwe foto plaatsen.
dan had ik je hagelslag wel in kleur gehouden als ik jou wasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een enkele hagelslag op een boterham.
jah maar als je toch 1 x kunt wisselen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als die regel ook daadwerkelijk ingevoerd wordt, dan heb je wel de kans dat iedereen echt pas op het eind gaat insturen, en het dan nog een hele avond werk is om alles te plaatsen.
Want op die manier stuur je niet even een goed idee in, want wellicht komt er nog een beter idee.
Op een ander forum is de eerst ingezonden foto gewoon de foto, je mag niet meer wisselen, je mag niet eens iets aanpassen meer aan de foto. Dat had je dan maar moeten doen voordat je 'm plaatste. En daar is er niet eens een modje die zoiets doet, iedereen heeft gewoon zijn eigen topic lopen met bovenin de meedingende foto, er mogen verder wel aanpassingen geplaatst worden, maar die tellen niet mee. (ik vind dat wel weer erg streng trouwens hoor) Je MOET ook een nieuwe foto maken, je mag dus geen archief insturen.quote:
Oja? nieuwe post plaatsen, oude post deleten. Wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel een goede regel, heb er zelf ook wel eens over nagedacht maar ik wou het jou niet aandoen Puckzzz.Feit is wel dat een foto van iemand aanpassen meer moeite kost dan een nieuwe foto plaatsen.
Hoe controleren ze dat dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
Je MOET ook een nieuwe foto maken, je mag dus geen archief insturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |