Dan ga ik voor Davidsquote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Nashje het volgende:
Huntelaarinderdaad.
Met het WK doe ik een Huntelaar shirtje aan.
Bedankt voor het in leven houdenquote:
Heb ik wat gemistquote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk dat met nog Van Gaal en Blind aan het roer Stam en Davids niet gekomen hadden.
die van voetbal insite.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Nega het volgende:Over welke poll heb jij het -Wolf-.
Zie de poll in de OP
Van Geelquote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef Nega het volgende:
[..]
Bedankt voor het in leven houden
Ik denk ook niet dat zonder van Geel bijvoorbeeld Stam was gekomen, dat is natuurlijk wel een grootheid. Heel veel mensen zitten hier ook te pronken met een nieuwe opstelling voor volgend seizoen. Maar door wie komen al die aankopen? Door van Geel. Hij zorgt daarvoor.
Hij heeft natuurlijk nog niet getekend. Maar ik heb er veel vertrouwen in dat hij komt, als je op alle geruchten af gaat. Onder Blind was hij zeker niet gekomen.quote:
Ik weet het niet, maar Blind en Davids hadden toch nooit zo'n perfecte band?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:25 schreef Nega het volgende:
Onder Blind waren ze toch ook al met Davids bezig? Het gaat hem denk ik om terugkeren naar Nederland, en zijn club.
Ah, dan kan Barbara weer de vragen van Jack overnemenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk ten Cate zit zowel bij Studio Voetbal als bij Voetbal Insite volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |