Voor mij niet. Of Davids nu komt of niet. Als je zo met een échte Ajacied omgaat dan maak je dat nooit goed.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef Nega het volgende:
Maar zijn de Ajacieden hier nou blij met Martin van Geel. Ik vind de laatste tijd dat gedoe rondom Blind niet goed is geweest voor zijn reputatie. Toch ben ik blij met Martin, hij wil het beste voor Ajax, en probeert goede spelers naar ons te krijgen. Met Davids zou het voor mij wel weer deels goed zijn gemaakt, dat gedoe met Danny Blind.
Deels voor mij he, wat is gebeurd is echt niet goed. Niet alles is goed gemaakt. Dat gaat moeilijk worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor mij niet. Of Davids nu komt of niet. Als je zo met een échte Ajacied omgaat maak je dat nooit goed.![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Deze staat al jaren op f-side.nl
[afbeelding]
Ze hadden het toen niet zo op hem geloof ik
Beste aankoop sinds jaren van Ajax. Hij moet eerst puin ruimen en dat levert negatieve reacties op bij de supporters. De man heeft visie en dat ontbrak er de laatste decennia aan bij Ajax. Sinds hij terug is heb ik stelligste vertrouwen in dat Ajax weer dominant, aanvallend en superieur gaat voetballen. Er wordt beleid gevoerd. Jong talent moet groeien in een omgeving van dragende ervaren spelers (Zie Stam, Perez en evt Davids). Zie model '95, en dat is van Geel nu aan het nastreven. Niet alleen nu, maar ook voor de langere periode.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef Nega het volgende:
Maar zijn de Ajacieden hier nou blij met Martin van Geel. Ik vind de laatste tijd dat gedoe rondom Blind niet goed is geweest voor zijn reputatie. Toch ben ik blij met Martin, hij wil het beste voor Ajax, en probeert goede spelers naar ons te krijgen. Met Davids zou het voor mij wel weer deels goed zijn gemaakt, dat gedoe met Danny Blind.
Mooi gezegd. Van Geel wil het allerbeste voor Ajax, en ik ken weinig mensen van de laatste jaren die dat wilden.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Beste aankoop sinds jaren van Ajax. Hij moet eerst puin ruimen en dat levert negatieve reacties op bij de supporters. De man heeft visie en dat ontbrak er de laatste decennia aan bij Ajax. Sinds hij terug is heb ik stelligste vertrouwen in dat Ajax weer dominant, aanvallend en superieur gaat voetballen. Er wordt beleid gevoerd. Jong talent moet groeien in een omgeving van dragende ervaren spelers (Zie Stam, Perez en evt Davids). Zie model '95, en dat is van Geel nu aan het nastreven. Niet alleen nu, maar ook voor de langere periode.
Nogmaals, beste aankoop sinds jaren. Is de grondlegger voor een belangrijke en evenwichtige toekomst.
ik vraag me af wie er meer mee zit, jij of Huntelaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb hem nog nooit zo down gezien... Klote v. Basten.
Ikquote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik vraag me mee wie er meer mee zit, jij of Huntelaar.
Volgens mij heb ik er al wat over gezegd in een eerder topic. Ik val niet graag in herhaling.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Nega het volgende:
Hebben hier maar twee mensen een mening over van Geel?
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik vraag me af wie er meer mee zit, jij of Huntelaar.
Vroeg ik me ook al af. Misschien een idee om een lange termijn Ajax-topic te maken en een korte termijn-topic. Want dat zijn twee verschillende dingen. En er zijn wel degelijk users die de lange termijn bespreken, maar de gesprekken lopen als snel dood tussen al die tvp's en iets te enthousiaste posts.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Nega het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:54 schreef Nega het volgende:
ik verval af en toe ook in slowchat. moet dat wat meer imperken.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Misschien een idee om een lange termijn Ajax-topic te maken en een korte termijn-topic. Want dat zijn twee verschillende dingen. En er zijn wel degelijk users die de lange termijn bespreken, maar de gesprekken lopen als snel dood tussen al die tvp's en iets te enthousiaste posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |