Dat laatste had ik zelf al gezegdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:49 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat is al twee jaar geleden. En op dit moment is KJH beter.
Ik zeg niet dat Moro een slechte speler is, maar dat hij een grotere naam dan Klaas heeft. En dat Klaas op dit moment beter is, en Moro niet zo goed speelt.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat laatste had ik zelf al gezegd
Het was een reactie op de opmerking dat Moro geen grote speler zou zijn
quote:Grim Fred, Trabelsi Hatem, Chivu Cristian, Bergdølmo André, Cler de Tim, O'Brien John, Yakubu Abubakari, Vaart van der Rafaël, Meyde van der Andy, Ibrahimovic Zlatan, Wamberto
Als je een paar mindere weg denkt, zoals Yakubo en Bergdolmoquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Goede opstelling hoor
Nee. Hij was in pak, ik zag niet of het een Ajax pak was.quote:
dat bordquote:
een harde werker en daar hield het mee op, hij was beter op zijn plaats geweest bij Feyenoord of Spartaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef Nega het volgende:
Kom jongens, wijk niet teveel van Ajax af in dit topic.
Yakubu was inderdaad een harde werker.
Alleen waren bijna alle spelers toen nog érg onervaren.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Goede opstelling hoor
hierover kun je natuurlijk gaan discussieren maar daar hebben we niets aanquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Radegast het volgende:
Yakubu had voor Ajax kunnen worden wat Diarra nu voor Lyon is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |