Vertel...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
Davids lijkt ook meer een meer zeker te worden.
Wachten tot woensdag/donderdag op Ten Cate! Denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:37 schreef Nashje het volgende:
Weinig over te vertellen. Gisteren al berichten, nu meldt babs het weer.
Vrijdag denk ik, dagje huldiging donderdagquote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wachten tot woensdag/donderdag op Ten Cate! Denk ik.
Oja uiteraard.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vrijdag denk ik, dagje huldiging donderdag![]()
Zou wel leuk zijn ja als hij het voor studio voetbal al is.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vrijdag denk ik, dagje huldiging donderdag![]()
Idd. Na de bekendmaking kun je gaan wachten op berichten over Davids, en ik denk dat die er heel snel gaan komen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef Nega het volgende:
Presentatie boeit me niet, het gaat me er om wanneer het bekend wordt. Niet dat ik niet naar de presentatie ga kijken, dat natuurlijk wel.
Ik denk dat dit de eerste drie zullen zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zal de eerste transfer van Ajax zijn? Trainer/coach Henk te Cate? Edgar Davids? Denny Landzaat? Steven Defour? Joris Mathijsen? Jan Kromkamp? David Mendes da Silva? Julian Jenner? Gijs Luirink?
Ach "wij" kopen ook van alles volgens de geruchten, maar ik heb nog niemand gezien...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:39 schreef StarGazer het volgende:
Gijs Luirink en Julian Jenner staan in de belangstelling van AZ. Dat blijft maar kopen.
Dat komt pas zodra de overgang van Ten Cate naar Ajax definitief is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach "wij" kopen ook van alles volgens de geruchten, maar ik heb nog niemand gezien...
Aankopen geloof ik pas als ik ze met champagne en hun shirt op de foto ziequote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat komt pas zodra de overgang van Ten Cate naar Ajax definitief is.
Niet nodig, alles zit nog vers in mijn geheugenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef StarGazer het volgende:
FF over wat anders. Deze week komt de dvd 1995 uit. Wie heeft em al besteld of gaat em sowieso halen deze week? Ik kan niet wachten
De competitie ook nog ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Niet nodig, alles zit nog vers in mijn geheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |