abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37847244
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:58 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat een land waar moslims zijn bedreigend is.
Dat is inderdaad wel frappant
  maandag 15 mei 2006 @ 15:59:38 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37847264
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
Ik wens haar veel geluk, wel jammer dat ze juist voor die club kiest - snap niet waarom ze zo in de conservatieve hoek duikt eigenlijk.
Ze is daar waarschijnlijk meer dan welkom als token nigger. 'Kijk ons eens verlicht zijn'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:00:11 #128
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37847287
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoeveel zijn er daarvan? Iran? Plus Singapore, pakistan en nog wat ellende op het arabisch schiereiland (maar die worden volop door de VS gesteund).
Even voor de duidelijkheid, Singapore is geen dictatuur, en zeker geen islamitische (zo'n 15% moslims, tegenwoordig vergelijkbaar met Nederland)

Maleisie en Indonesie zijn wel moslimlanden daarentegen.
pi_37847295
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vooral over lange tenen blijven praten, om je mening te verdoezelen.

Wat moslimvrouwen in blijf van mijn lijf huizen te maken hebben met wat ik zei is ook een raadsel. Maar het is nu "plots een "grap"".
Op mijn vraag of er een voorbeeld gegeven kon worden gaf jij deze reactie:

quote:
In ieder geval geen persoon die uit een sub-sahara land komt, post-traumatische stress stoornissen heeft, en "een ongelukkige jeugd" heeft gehad.
Als ik dan in de context van dit topic aan de islamitische vrouwen in de blijf van mijn
lijf huizen moet denken vindt jij dat vreemd.?
Dat dat mij een wrange glimlach ontlokt hoef je niet vreemd te vinden omdat uitgerekend
iemand als jij dat zegt.
Zwarte humor. Hiermee bevestig je alleen maar het vooroordeel dat moslim-mannen
weinig tot geen humor hebben. (dan zwijg ik maar over lange teentjes, ok?)
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37847325
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
In Amerika schijnen nogal veel mensen over een wapen te bezitten ivm de enorme vrijheid voor het bezit van wapens.

Stelt ze zich nu niet juist meer kwetsbaar op? Want stel je voor dat ze daar wat mensen diep beledigt? Hier komt ze er nog redelijk goed mee weg.
Hoezo, vertrouw je moslims met een wapen niet dan?
pi_37847381
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:58 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat een land waar moslims zijn bedreigend is.

Ik weet genoeg DAG!

Laatste post voor vandaag meer hoef ik niet te weten.
Volgens mij staan er duidelijk aanhaalingstekens
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847392
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:59 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ze is daar waarschijnlijk meer dan welkom als token nigger. 'Kijk ons eens verlicht zijn'
Omerkelijk dat vooral users van linkse signatuur zo denken over allochtonen op bepaalde posities.
pi_37847393
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze vertrekt naar een land wat absoluut gezien meer moslims heeft dan Nederland. Als ze vertrekt "omdat ze bedreigd wordt" heeft ze het verkeerde land uitgekozen om naar te vertrekken lijkt me.
Ja als je het zo bekijkt wel, maar aan de andere kant heb je in Amerika een grote (sterk) conservatieve lobby die niet veel van Moslims moeten hebben en de Christelijke lobby, vooral Evangelisch, vandaar dus mijn opmerking over missionaris bewegingen (waarvan op Internet ook genoeg websites zijn te vinden) die graaag ex moslims ontvangen.

Daarnaast staan de (dacht 5 miljoen) Moslims procentueel in het niet bij de totale bevolking, zal ze vooral in Chicago, Detroit en nog paar grote steden tegenkomen.

En denk ik niet dat ze het perse doet om te vluchten of Islam zwart te maken, maar carriere kansen ziet en een stapje hoger, zoals ze al vanaf het begin plande toen ze ook 'van plan was' met die Somalische man uit Canada te trouwen, uitgekookte vrouw is ze, dat wel. Typische uit de klei getrokken golddigger als je het mij vraagt, erg clever in dat soort zaken.

goed dat ze hier weg is, beter vandaag dan morgen in ieder geval
X
pi_37847445
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:
Jammer, een fatsoenlijke voor zich zelf denkende moslim minder hier en wij blijven met de minder ruimdenkende * rest * zitten.
Kunnen we 't niet omdraaien ??

Ze is geen Moslim remember?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37847481
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:00 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Op mijn vraag of er een voorbeeld gegeven kon worden gaf jij deze reactie:

[..]

[quote]
Als ik dan in de context van dit topic aan de islamitische vrouwen in de blijf van mijn
lijf huizen moet denken vindt jij dat vreemd.?
Dat dat mij een wrange glimlach ontlokt hoef je niet vreemd te vinden omdat uitgerekend
iemand als jij dat zegt.
Zwarte humor. Hiermee bevestig je alleen maar het vooroordeel dat moslim-mannen
weinig tot geen humor hebben. (dan zwijg ik maar over lange teentjes, ok?)
Je had het over moslimvrouwen in het algemeen, oftewel je zat fout en je bevestigd door die fout alleen maar je manier van denken over moslims in het algemeen. Je ziet moslimvrouwen gewoon als onderdrukte vrouwen die besneden zijn en elke dag een pak slaag krijgen. Admit it, dat siert je in plaats van rare "humor" te plaatsen waarbij niet eens blijkt of het om "humor" gaat of niet (gezien het feit dat er geen PI bij stond). Door later plotseling te gaan praten over moslimvrouwen in blijf van mijn lijf huizen, veranderd er niets hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847520
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Laat maar. Niet serieus nemen. Lange teentjes enzo.
Vooruit dan maar.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 16:06:49 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37847559
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Omerkelijk dat vooral users van linkse signatuur zo denken over allochtonen op bepaalde posities.
Ik zou een conservatieve denktank niet links willen noemen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37847597
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zou een conservatieve denktank niet links willen noemen.
Ik doelde meer op de opmerking van Verbal.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:08:13 #139
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37847614
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ken de konten die je likt. Ze heeft zelf aangegeven géén moslim te zijn. Waarom wil jij haar steevast deze stempel geven?
Kijk jij bent nu het proto type van de niet zelfdenkende moslim waar ik het over had. Je uitspraken bewijzen het
Er komt niks origineels uit bij jou.
Vuilbekken schijnt een hobby van je te zijn........ Normale taal is misschien nét even te moeilijk voor je ? Daar moet over nágedacht worden ? * opgehoerd * * konten likken *

Ach, waar het hart van vol is loopt de mond van over nietwaar ? En jij bent dus wel een échte moslim zei je ? Dat hoort er dan zeker bij.

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims. Maar om deze uitspraak van mij te begrijpen moet je eerst dat voorgeprogrammeerde blok uit je hoofd halen, en dat zie ik jou niet doen. Daar is intelligentie en het vermogen de dingen op meerdere manieren te bekijken voor nodig.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37847657
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je had het over moslimvrouwen in het algemeen, oftewel je zat fout en je bevestigd door die fout alleen maar je manier van denken over moslims in het algemeen. Je ziet moslimvrouwen gewoon als onderdrukte vrouwen die besneden zijn en elke dag een pak slaag krijgen. Admit it, dat siert je in plaats van rare "humor" te plaatsen waarbij niet eens blijkt of het om "humor" gaat of niet (gezien het feit dat er geen PI bij stond).
Je hebt gelijk. Ik ben zwaar geindoctrineerd door de uitspraken van AHA.

Het besnijden van vrouwen, mishandeling en gedwongen uithuwelijking van
vrouwen komt niet voor. De islam is een voorbeeld voor iedereen hoe een vrouw te
behandelen.

Mijn sarcasme was misschien moeilijk voor je. Het zij zo.
pi_37847688
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Kijk jij bent nu het proto type van de niet zelfdenkende moslim waar ik het over had. Je uitspraken bewijzen het
Er komt niks origineels uit bij jou.
Vuilbekken schijnt een hobby van je te zijn........ Normale taal is misschien nét even te moeilijk voor je ? Daar moet over nágedacht worden ? * opgehoerd * * konten likken *

Ach, waar het hart van vol is loopt de mond van over nietwaar ? En jij bent dus wel een échte moslim zei je ? Dat hoort er dan zeker bij.

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims. Maar om deze uitspraak van mij te begrijpen moet je eerst dat voorgeprogrammeerde blok uit je hoofd halen, en dat zie ik jou niet doen. Daar is intelligentie en het vermogen de dingen op meerdere manieren te bekijken voor nodig.
De manier waarop je het voedsel verpakt, laat niet zien hoe het gaat smaken. En dan doel ik vooral op je laatste alinea waarbij je zegt dat moslims per definitie niet fatsoenlijk zijn, tenzij het ex-moslims zijn. Ik denk dat Kirmizi je uitspraak dus niet eens zou WILLEN begrijpen, puur en alleen om het feit dat deze verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:11:26 #142
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37847721
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:07 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de opmerking van Verbal.
Die gaat toch echt over hoe ik de denktank inschat. En over Hirsi Ali's vermoedelijke naïviteit in deze.

Ik vind het wonderbaarlijk hoe mensen van rechtse signatuur menen dit soort stupide jijbakken van de grond te krijgen en er een visie op 'de allochtone medemens' aan te hangen. Ik had het over AHA en de denktank. Niet over 'een allochtoon' op een hoge positie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37847735
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef basilisk het volgende:

[..]

Hoezo, vertrouw je moslims met een wapen niet dan?
-Rabia Al-Basri
pi_37847765
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:09 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik ben zwaar geindoctrineerd door de uitspraken van AHA.

Het besnijden van vrouwen, mishandeling en gedwongen uithuwelijking van
vrouwen komt niet voor. De islam is een voorbeeld voor iedereen hoe een vrouw te
behandelen.

Mijn sarcasme was misschien moeilijk voor je. Het zij zo.
Nee vrouwenbesnijdenis, mishandeling en gedwongen uithuwelijkingen zijn allen producten van de Islam. Het komt dan ook in 99% van de gevallen voor. Ayaan Hirsi Ali is een voorbeeld van zo'n vrouw die puur en oprecht strijd voor de rechten van deze vrouwen.

Allah Al Watan Al Malik
pi_37847804
quote:

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
Dat tekent islamofoben en moslimhaters altijd. De enige goede moslim is een dode moslim en de enige fatsoenlijke moslim is geen moslim. Rrrriiiight.
pi_37847807
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat Kirmizi je uitspraak dus niet eens zou WILLEN begrijpen, puur en alleen om het feit dat deze verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens.
Nee hoor. Maar ja maakt met die opmerking exact duidelijk wat DDT bedoelt.
pi_37847831
quote:

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
Wat insinueer je hiermee? Dat de enige fatsoenlijke Moslims, Moslims die afvallig zijn en ervoor uitkomen?
-Rabia Al-Basri
pi_37847847
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef nikk het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar ja maakt met die opmerking exact duidelijk wat DDT bedoelt.
Ow nee o intelligente nikk. Beschrijf jij maar wat hij zegt en wat zijn mening is. Want hij faalt bij mij nu.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847917
Ik vind het een dappere vrouw met een belangrijke boodschap. Die immigratie fraude doet daar weinig aan af.
pi_37847934
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee vrouwenbesnijdenis, mishandeling en gedwongen uithuwelijkingen zijn allen producten van de Islam. Het komt dan ook in 99% van de gevallen voor. Ayaan Hirsi Ali is een voorbeeld van zo'n vrouw die puur en oprecht strijd voor de rechten van deze vrouwen.

99% van de gevallen??? Dan was AHA nogal mild tegenover islam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')