Ken de konten die je likt. Ze heeft zelf aangegeven géén moslim te zijn. Waarom wil jij haar steevast deze stempel geven?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:
blablabla voor zich zelf denkende moslim blablabla
Laat maar. Niet serieus nemen. Lange teentjes enzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat insinueer je hiermee over Moslimvrouwen?
Deze snap ik even niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar was eerder sprake van dictaturen in Islamitische landen
Ja maar dat zijn juist de landen waar terrorisme een goede voedingsbodem heeft en de kans krijgt om zich te ontwikkeleen en te trainen.quote:Die dan weer wel was ik ff vergeten. Maar eigenlijk is daar nooit een centraal gezag en dus de mogelijkheid voor een dictatuur geweest.
voor een tijdje dan...quote:Op maandag 15 mei 2006 13:49 schreef D-FENS het volgende:
Melkert, Karremans, Hirsi Ali. De USA wordt wel een dumpplaats voor politiek gevoelig-liggende Nederlanders.
Ow? Dan weet je meer dan ikquote:Op maandag 15 mei 2006 15:43 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het was meer een toewensing van iemand het zwijgen op leggen.
Beschouw je dat als "lange teentjes". Dus jij zal niet boos worden als je moeder een domme hoer of iets dergelijks wordt genoemd? Tja...quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Laat maar. Niet serieus nemen. Lange teentjes enzo.![]()
Ik bedoel dat het geen dictaturen uit naam van de Islam zijn. Ze zijn weinig democratisch maar dat is in de meeste landen buiten het westen eigenlijk het geval (en begin jaren 90 al helemaal).quote:
Tja de grootste voedingsbodem waren toch de palestijnse gebieden volgens mij. Tot een paar jaar terug geheel onder de controle van Israel.quote:Ja maar dat zijn juist de landen waar terrorisme een goede voedingsbodem heeft en de kans krijgt om zich te ontwikkeleen en te trainen.
Logisch dat je dat niet snapt. Je moet namelijk genuanceerd kunnen denken voordat je dat snapt. Hoe kan je Irak en libie Islamitische dictaturen beschouwen? De enige Islamitische dictaturen ter wereld zijn Iran (vroeger afghanistan ook), Saoedie Arabie en thats it. Waarbij Saoedie Arabie gesteund word door de VS notabene.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Chewie het volgende:
Deze snap ik even niet.
Dat is ook de denkfout die gemaakt wordt, de VS is ook niet bezig met een strijd tegen de islam maar tegen terrorisme. Dat de islam misbruikt wordt door veel van die terroristen is al spijtig maar dat de "tegenstanders" van het beleid van de VS de islam daarvoor ook misbruiken al helemaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afghanistan en Syrie waren toen niet aan de orde. En Irak was geen islamitische dictatuur, net als Libie dat niet was en is.
Zie mijn reactie, ik bedoelde dan ook dat ik die zin niet snapte. Die klopte taalkundig dan ook niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Logisch dat je dat niet snapt. Je moet namelijk genuanceerd kunnen denken voordat je dat snapt. Hoe kan je Irak en libie Islamitische dictaturen beschouwen? De enige Islamitische dictaturen ter wereld zijn Iran (vroeger afghanistan ook), Saoedie Arabie en thats it.
Dat ze uit haar Haagse appartement moest vertrekken kan ook een rol gespeeld hebben in haar beslissing.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
[..]
quote:Naast alle andere lasten die zij draagt, doolt Hirsi Ali sinds 2001 als een nachtprinses door het donker en wisselt zij geregeld van slaapplaats om zich de boze geesten van het lijf te houden. Ze zei dat ze het vreselijk vond om haar Haagse woning, die haar sinds een jaar als vast verblijf dient, te moeten verlaten en dat ze verlangde naar een rijtjeshuis met open haard en open tuin.
De moslimvrouwen die in blijf van mijn lijf huizen zitten voldoen prima aan de omschrijvingquote:Op maandag 15 mei 2006 15:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beschouw je dat als "lange teentjes". Dus jij zal niet boos worden als je moeder een domme hoer of iets dergelijks wordt genoemd? Tja...
Het gaat mij niet om de terroristen, de gehele staatsinrichting van die betreffende landen (Irak en Libie) berust niet op de Islam. Dus kan je het nooit een Islamitische dictatuur noemen. Hooguit een Islamitisch land met een dictator.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is ook de denkfout die gemaakt wordt, de VS is ook niet bezig met een strijd tegen de islam maar tegen terrorisme. Dat de islam misbruikt wordt door veel van die terroristen is al spijtig maar dat de "tegenstanders" van het beleid van de VS de islam daarvoor ook misbruiken al helemaal.
Maar goed je hebt wel gelijk dat ik die denkfout ook niet had moeten maken.
Vooral over lange tenen blijven praten, om je mening te verdoezelen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
De moslimvrouwen die in blijf van mijn lijf huizen zitten voldoen prima aan de omschrijving
die jij gaf. Heeft niets met mijn moeder te maken.![]()
Sjeez, jij stond zeker ook op de barricade met de cartoonrellen?
Over lange tenen gesproken. keep on smiling, maakt het leven stukken aangenamer.
Zou ik niet van uitgaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Super7fighter het volgende:
Hoe denken jullie dat de Amerikanen Hirsi Ali zullen behandelen, als ze erachter komen dat ze ook daar een burgeroorlog zal willen ontketenen? Ik denk dat ze in de VS wel wat minder zachtzinniger met haar om zullen gaan dan hier het geval is.
In het beginartikel van dit topic staat dat het vertrek uit haar appartement het proces heeft versneld, maar dat ze al van plan was om medio 2007 te gaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef basilisk het volgende:
[..]
Dat ze uit haar Haagse appartement moest vertrekken kan ook een rol gespeeld hebben in haar beslissing.
Uit de Elsevier:
[..]
Ze vertrekt naar een land wat absoluut gezien meer moslims heeft dan Nederland. Als ze vertrekt "omdat ze bedreigd wordt" heeft ze het verkeerde land uitgekozen om naar te vertrekken lijkt me.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Alulu het volgende:
[..]
Zou ik niet van uitgaan.
Google eens op die naam van de denktank, oer-conservatieven, close met Bush administration en pro Likud.
Daarnaast zullen de amerikaanse evangelische missionarissen ook wel klaar staan om een ex moslim op te vangen, interviewtjes enzo en uitnodigingen in tv shows, ze kan der ei daar dus wel kwijt, der wat wat Islam en Moslim betreft dan natuurlijk.
Ze kan in de VS een stuk vrijer bewegen dan in Nederland. Ze gaat ook relatief vaak naar de VS.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze vertrekt naar een land wat absoluut gezien meer moslims heeft dan Nederland. Als ze vertrekt "omdat ze bedreigd wordt" heeft ze het verkeerde land uitgekozen om naar te vertrekken lijkt me.![]()
Dus je geeft toe dat een land waar moslims zijn bedreigend is.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze vertrekt naar een land wat absoluut gezien meer moslims heeft dan Nederland. Als ze vertrekt "omdat ze bedreigd wordt" heeft ze het verkeerde land uitgekozen om naar te vertrekken lijkt me.![]()
Ik doelde eigenlijk op haar beslissing om toch naar de VS te gaan omdat ze niet meer wil verkassen (dat proces over haar appartement liep al een tijdje) .quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
In het beginartikel van dit topic staat dat het vertrek uit haar appartement het proces heeft versneld, maar dat ze al van plan was om medio 2007 te gaan.
Volgens ingewijden uiteraard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |