abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37845502
weet iemand of ze de 2 films nog wel afmaakt??? ik hoop van wel deel 1 was immers ook verhelderend voor velen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_37845521
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou haar van harte welkom heten.
Van de ene sekte naar de andere sekte. Het is maar waar je zin in hebt.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:07:27 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37845530
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
quote:
woensdag 2 november 2005 08:43

Ayaan Hirsi Ali: Ik blijf altijd in Nederland

'Ik blijf in Nederland, voor de rest van mijn leven.' Dat zei Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) tijdens een bijeenkomst in de Rode Hoed in Amsterdam, georganiseerd in het kader van de herdenking van de moord op Theo van Gogh, vandaag een jaar geleden.

Hirsi Ali ontkende met klem dat ze van plan is om na haar kamerlidmaatschap naar de Verenigde Staten te emigreren. Of ze in de politiek blijft, weet het VVD-kamerlid nog niet. Ze zei in ieder geval wel vast te houden aan haar mandaat voor deze termijn, die loopt tot begin 2007.

Bron: Elsevier
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 15:07:36 #54
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37845536
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze is gewoon briljant. Ze heeft iedereen ge- en misbruikt. Nederlandse asielprocedure, haar exman, de NMO, de PvdA, de VVD, de Nederlands kiezers, de Moslims, de vrouwen in de blijf van mijn lijf huizen.

Allemaal om haar doel te bereiken. Een groots onthaal in een conservatieve Amerikaanse denktank waar ze zich volledig thuis zal voelen met haar anti Islam retoriek.
Hear hear!

De grens tussen 'genie' en pathologisch geval blijkt weer eens erg dun.
pi_37845581
Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, nu kunnen we ons weer concentreren op dat waarom het werkelijk gaat; de beroerde positie van vrouwen in de islam. En geen Ayaan meer als excuus om dit dringende probleem links te laten liggen.
Rest alleen de vraag wie er nu, aangezien Ayaan vertrekt, het slachtoffer gaat worden van de traditionele linkse treitercampagnes tegen éénieder die van de leer afwijkt.
pi_37845607
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:01 schreef typtypo het volgende:

Dat ze nu naar de VS gaat geeft haar een veel betere mogelijkheid de wereld te informeren over islams facistische ondertoon.
Denk je echt dat ze daar iets nieuws te vertellen heeft? Het waren de Amerikanen zelf, die na het Rode (Communisme) gevaar het Groene (Islam) gevaar introduceerden in hun buitenlandse politiek. Wat dat betreft is ze een lieferdje en misschien zal ze zelfs een matigende effect hebben op een paar van die denktanks
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37845652
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
[..]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37845670
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze daar iets nieuws te vertellen heeft? Het waren de Amerikanen zelf, die na het Rode (Communisme) gevaar het Groene (Islam) gevaar introduceerden in hun buitenlandse politiek.
Daar gaven de islamitsche dictaturen dan ook wel aanleiding toe.
pi_37845695
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, nu kunnen we ons weer concentreren op dat waarom het werkelijk gaat; de beroerde positie van vrouwen in de islam.
Mevrouw Ali komt ook uit een islamitisch land. Toch is zij heel erg geemancipeerd opgevoed. Heeft goed onderwijs genoten, opgevoed door alleen haar moeder. Dus kennelijk valt het met die onderdrukking wel mee.
pi_37845709
quote:
[..]
Ze blijt een slijmjurk. Waar ze op dat moment mee kan scoren zal ze ook zeggen.

(Trouwens nog een leugen erbij in de grote reeks, die veel Nederlanders voor zoete koek hebben geslikt)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37845718
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:06 schreef GewoneMan het volgende:
weet iemand of ze de 2 films nog wel afmaakt??? ik hoop van wel deel 1 was immers ook verhelderend voor velen
En hier te bekijken: Submission
pi_37845803
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar gaven de islamitsche dictaturen dan ook wel aanleiding toe.
Tuurlijk heb je een punt, maar wat ik hier stel is dat een algeme vijandsbeeld onder een noemer o zo handig is en het groene gevaar is veel abstracter dan het rode gevaar en kan daarom ook veel succesvoller zijn om als drijfveer gebruikt te worden.
-Rabia Al-Basri
pi_37845817
Wat ik zo vreemd vind is dat iedereen haar nu opeens afkraakt. Zijn de ogen nu opeens wel geopend. Ze voegde niets toe aan de discussies. Ze polariseerde maar en zorgde voor een grotere kloof tussen verschillende groepen mensen.

Als ze nou platformen zou creeeren waarin mensen openlijk met elkaar in discussie zouden kunnen gaan. Ik denk dat en jongerensite als Fok! meer heeft gedaan dan een Hirshi Ali.

Hier krijg je namelijk alle kanten van het verhaal. Bij haar was het 1 kant en maar weining kans tot reakties. Alle reakties werden gezien als negatief.
pi_37845823
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

(Trouwens nog een leugen erbij in de grote reeks, die veel Nederlanders voor zoete koek hebben geslikt)
Is dat net zoiets als W. Bos en de AOW??
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37845954
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Who's next? Ellian?
Klein fascistje aan het worden?
pi_37845979
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Who's next? Ellian?
Neen een pvda politicus die gelogen heeft om een verblijfs vergunning.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37846012
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat een smerige opmerking.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37846036
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Rest alleen de vraag wie er nu, aangezien Ayaan vertrekt, het slachtoffer gaat worden van de traditionele linkse treitercampagnes tegen éénieder die van de leer afwijkt.
Laten we in ieder geval iemand vinden die bruggen kan slaan tussen de delen van de Islamitische gemeenschap, die een meer traditionele kijk hebben over man/ vrouw relaties en het moderne denken hier over en niet de bestaande bruggen sloopt en in Gods naam! iemand die geloofwaardigheid heeft in de Islamitische samenlleving.
-Rabia Al-Basri
pi_37846043
quote:
[..]
Zegt niet zoveel natuurlijk. Sinds die tijd is er nogal wat veranderd binnen de VVD. Hans Wiegel opende de aanval op Ayaan Hirsi Ali, wat een tweespalt opleverde binnen de VVD. Voor of tegen Ayaan. Dat maakt je positie niet makkelijker. Bovendien had ze enge buren.
pi_37846053
quote:

[..]

Jij een antifascistje aan het worden? .
Je weet wat Churchill daarover zei hè.
I´m back.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:25:14 #72
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37846088
YES, Ik kan mijn geluk niet op! Wanneer was dit nieuws bekend?!

Dit voelt als een persoonlijke pyrus-overwinning.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37846108
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

Laten we in ieder geval iemand vinden die bruggen kan slaan tussen de delen van de Islamitische gemeenschap, die een meer traditionele kijk hebben over man/ vrouw relaties en het moderne denken hier over en niet de bestaande bruggen sloopt en in Gods naam! iemand die geloofwaardigheid heeft in de Islamitische samenlleving.
Gezien de diversiteit van de stromingen binnen de islam zal dat niet eenvoudig zijn.
Heb je een voorbeeld in gedachten?
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  maandag 15 mei 2006 @ 15:26:01 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37846112
quote:

[..]

Er lijkt mij niet fascistisch aan het toewensen van een goede baan in de VS...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 15 mei 2006 @ 15:27:02 #75
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37846148
Hoewel... ik had haar liever geboeid naar Somalie zien gedeporteerd worden. Dat zou een beter resultaat geweest zijn.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')