quote:woensdag 2 november 2005 08:43
Ayaan Hirsi Ali: Ik blijf altijd in Nederland
'Ik blijf in Nederland, voor de rest van mijn leven.' Dat zei Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) tijdens een bijeenkomst in de Rode Hoed in Amsterdam, georganiseerd in het kader van de herdenking van de moord op Theo van Gogh, vandaag een jaar geleden.
Hirsi Ali ontkende met klem dat ze van plan is om na haar kamerlidmaatschap naar de Verenigde Staten te emigreren. Of ze in de politiek blijft, weet het VVD-kamerlid nog niet. Ze zei in ieder geval wel vast te houden aan haar mandaat voor deze termijn, die loopt tot begin 2007.
Bron: Elsevier
Hear hear!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze is gewoon briljant. Ze heeft iedereen ge- en misbruikt. Nederlandse asielprocedure, haar exman, de NMO, de PvdA, de VVD, de Nederlands kiezers, de Moslims, de vrouwen in de blijf van mijn lijf huizen.
Allemaal om haar doel te bereiken. Een groots onthaal in een conservatieve Amerikaanse denktank waar ze zich volledig thuis zal voelen met haar anti Islam retoriek.
Denk je echt dat ze daar iets nieuws te vertellen heeft? Het waren de Amerikanen zelf, die na het Rode (Communisme) gevaar het Groene (Islam) gevaar introduceerden in hun buitenlandse politiek. Wat dat betreft is ze een lieferdje en misschien zal ze zelfs een matigende effect hebben op een paar van die denktanksquote:Op maandag 15 mei 2006 15:01 schreef typtypo het volgende:
Dat ze nu naar de VS gaat geeft haar een veel betere mogelijkheid de wereld te informeren over islams facistische ondertoon.![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
[..]
Daar gaven de islamitsche dictaturen dan ook wel aanleiding toe.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daar iets nieuws te vertellen heeft? Het waren de Amerikanen zelf, die na het Rode (Communisme) gevaar het Groene (Islam) gevaar introduceerden in hun buitenlandse politiek.
Mevrouw Ali komt ook uit een islamitisch land. Toch is zij heel erg geemancipeerd opgevoed. Heeft goed onderwijs genoten, opgevoed door alleen haar moeder. Dus kennelijk valt het met die onderdrukking wel mee.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, nu kunnen we ons weer concentreren op dat waarom het werkelijk gaat; de beroerde positie van vrouwen in de islam.
Ze blijt een slijmjurk. Waar ze op dat moment mee kan scoren zal ze ook zeggen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
[..]
En hier te bekijken: Submissionquote:Op maandag 15 mei 2006 15:06 schreef GewoneMan het volgende:
weet iemand of ze de 2 films nog wel afmaakt??? ik hoop van wel deel 1 was immers ook verhelderend voor velen
Tuurlijk heb je een punt, maar wat ik hier stel is dat een algeme vijandsbeeld onder een noemer o zo handig is en het groene gevaar is veel abstracter dan het rode gevaar en kan daarom ook veel succesvoller zijn om als drijfveer gebruikt te worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar gaven de islamitsche dictaturen dan ook wel aanleiding toe.
Is dat net zoiets als W. Bos en de AOW??quote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
(Trouwens nog een leugen erbij in de grote reeks, die veel Nederlanders voor zoete koek hebben geslikt)
Neen een pvda politicus die gelogen heeft om een verblijfs vergunning.quote:
Laten we in ieder geval iemand vinden die bruggen kan slaan tussen de delen van de Islamitische gemeenschap, die een meer traditionele kijk hebben over man/ vrouw relaties en het moderne denken hier over en niet de bestaande bruggen sloopt en in Gods naam! iemand die geloofwaardigheid heeft in de Islamitische samenlleving.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Rest alleen de vraag wie er nu, aangezien Ayaan vertrekt, het slachtoffer gaat worden van de traditionele linkse treitercampagnes tegen éénieder die van de leer afwijkt.
Zegt niet zoveel natuurlijk. Sinds die tijd is er nogal wat veranderd binnen de VVD. Hans Wiegel opende de aanval op Ayaan Hirsi Ali, wat een tweespalt opleverde binnen de VVD. Voor of tegen Ayaan. Dat maakt je positie niet makkelijker. Bovendien had ze enge buren.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gezien de diversiteit van de stromingen binnen de islam zal dat niet eenvoudig zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
Laten we in ieder geval iemand vinden die bruggen kan slaan tussen de delen van de Islamitische gemeenschap, die een meer traditionele kijk hebben over man/ vrouw relaties en het moderne denken hier over en niet de bestaande bruggen sloopt en in Gods naam! iemand die geloofwaardigheid heeft in de Islamitische samenlleving.
Er lijkt mij niet fascistisch aan het toewensen van een goede baan in de VS...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |