abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 17:17:12 #221
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37849735
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee zegt me echt niks.

S.
Lekker algemeen ontwikkeld, dus

[Jip en Janneke modus]

Er bestáán geen Hosanna-party's. Die heb ik bedacht.

[/Jip en Janneke modus]

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:17:22 #222
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37849744
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mijn posts? Ben ik te min of sla ik de spijker op zijn kop?
Ik heb je helemaal over 't hoofd gezien maar ik wel ff terug lezen als je daar weer vrolijk van wordt. Dacht dat je iemand anders aan 't afsoppen was.

hoop niet dat ik spijt ga krijgen van mijn royale aanbod....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 15 mei 2006 @ 17:19:26 #223
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37849799
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

[..]

ga je schamen.
O ja, laat me raden. Alleen de literatuurprijs ontbreekt in haar kastje.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37849811
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb je helemaal over 't hoofd gezien maar ik wel ff terug lezen als je daar weer vrolijk van wordt. Dacht dat je iemand anders aan 't afsoppen was.

hoop niet dat ik spijt ga krijgen van mijn royale aanbod....
Twee keer maar liefst

Zal wel niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37849846
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lekker algemeen ontwikkeld, dus

[Jip en Janneke modus]

Er bestáán geen Hosanna-party's. Die heb ik bedacht.

[/Jip en Janneke modus]

V.
Nou sorry hoor. Ik zal je niets meer vragen

S.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37849857
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:08 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat nou wraak?

Ze is met de staart(?) tussen haar benen als een angsthaas gevlucht. (of plannen gemaakt om te ontsnappen).
Ze kent zeer slecht Nederlands en haar Engels is pijnlijk voor je oren om aan te horen.

Nee, de overwinnning is aan hen die vrede en tolerantie nastreven.

Heil Zembla!
Onzin, dit is een goede carrière move

Ze gaat nu naar het centrum van de macht in de wereld.. Washington

Nu zal ze wel weer stijgen op de lijst van machtigste vrouwen van de wereld.

Super… ik hou van haar… ze is een Superwoman..

Ze strijd tegen onrecht.. en het is die moslim extremisten nog steeds niet gelukt om haar de mond te snoeren.

Ha ha
pi_37849858
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Twee keer maar liefst

Zal wel niet
Hebben je posts toch weinig indruk gemaakt.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  maandag 15 mei 2006 @ 17:22:19 #228
144250 doesss
Show me the money
pi_37849877
Nederland laat zich weer eens van z'n bekrompste kant zien.
Och gut o gut wat zijn we toch een tolerant, sociaal en vergevingsgezind volkje.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37849893
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Hebben je posts toch weinig indruk gemaakt.
Wat een lol. Wat een lol. Hij heeft ze over het hoofd gezien, maar er komt een reactie
-Rabia Al-Basri
pi_37849959
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je je vermaakt maar m'n vraag blijft onbeantwoord. Laat ik het herformuleren:
Maakt de AEi een koerswijziging van een organisatie die het heil zoch in democratisering naar een organisatie die nu, na alle nieuw opgedane kennis en vooral ervaring, meent dat het probleem de islam zelf is. (al dan niet terecht).

Ik weet weinig van die denktanks af, maar ik heb de indruk dat Ayaan een aantal jaren geleden daar niet welkom was geweest.
pi_37849983
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:16 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Het enige wat bekend was was dat ze gelogen had tegen de IND. De verhalen over haar jeugd zeker niet int ieder geval niet bij het grote publiek. Sterker nog bij zembla lieten ze nog even heel fijntjes alle interviews op tv van mevrouw Ali zien waarin ze duidelijk loog over haar verleden.
Wie zegt dat Zembla alles liet zien? Overigens stond deze informatie in HP/deTijd
quote:
Sterker nog hier in dit dopic staan een aantal links naar amerikaanse websites waar de leugens nog even dunnetjes worden overgedaan over ons zielige asielzoekstertje wat het zo zwaar heeft gehad in diverse oorlogen
Dan zou ik die nog maar eens doorlezen want daar is namelijk ook al genoeg geschreven over haar schooltijd.
quote:
Echt hoe kan je het goed praten allemaal.
Hoe kan je zo klakkeloos een zeer zwakke documentaire geloven waarin notabene anonieme getuigen werden gehoord en waar ook al uit blijkt dat het verhaal over haar huwlijk nogal discutabel is, zelfs haar broer heeft dit al weer terug genomen.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:26:24 #232
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37849990
quote:
Staatssecretaris Atzo Nicolaï van Europese Zaken zegt dat hij het partijgenote en VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi ‘van harte gunt als het inderdaad mogelijk is dat zij naar Amerika kan gaan’.

‘Het is mooi als een Kamerlid niet direct na de verkiezingen opstapt, maar aan het eind van een periode andere zaken kan gaan doen’, aldus Nicolaï maandag na afloop van overleg met zijn Europese collega's in Brussel.

Nicolaï stelde verder dat hij niet de indruk heeft dat ‘dit iets van de laatste weken is’. ‘Ik denk dat hier al langer over is nagedacht.’
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37850001
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat een lol. Wat een lol. Hij heeft ze over het hoofd gezien, maar er komt een reactie
Wat een lol?!
Je hebt gelijk, positief blijven denken.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  maandag 15 mei 2006 @ 17:38:04 #234
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37850268
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Twee keer maar liefst
gevonden :
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef Slayage het volgende:

Wat insinueer je hiermee? Dat de enige fatsoenlijke Moslims, Moslims die afvallig zijn en ervoor uitkomen?
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:

De manier waarop jij en anderen hun conclusies trekken laat zien dat er niet écht over nagedacht wordt. Men heeft zijn mening over mij al gevormd en dus denkt men te weten wat ik zeg.
Verklaar je zelf dan nader. Ik vraag het netjes, maar je geeft geen antwoord.
en
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:
Jammer, een fatsoenlijke voor zich zelf denkende moslim minder hier en wij blijven met de minder ruimdenkende * rest * zitten.
Kunnen we 't niet omdraaien ??

Ze is geen Moslim remember?
Het is eigenlijk meer van 't zelfde als ik had gekregen van Mutant........
Jij zit óók te wachten op uitspraken die je dan weer uit elkaar kunt trekken en waar je dan fijn vlijmscherpe conclusies uit kunt trekken in de hoop dat ik mezelf in de nesten werk door daar dan weer onbezonnen op in te gaan.
Ik weet dat de discussie hier belangrijk is maar wat meer en soepeler nadenken komt de discussie alleen maar ten goede toch ?
Maar ik ben de beroerste niet dus...

Neen.

en

Het is maar net hoe je het bekijkt, ik ga uit van waarin je geboren en opgegroeit bent.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37850293
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je je vermaakt maar m'n vraag blijft onbeantwoord. Laat ik het herformuleren:
Maakt de AEi een koerswijziging van een organisatie die het heil zoch in democratisering naar een organisatie die nu, na alle nieuw opgedane kennis en vooral ervaring, meent dat het probleem de islam zelf is. (al dan niet terecht).

Ik weet weinig van die denktanks af, maar ik heb de indruk dat Ayaan een aantal jaren geleden daar niet welkom was geweest.
Oh sorry. Ik dacht dat het een retorische vraag was

Ik ken zelf die denktank ook niet echt, maar je hebt gelijk Bush, die dus overduidelijk geinspireerd is door conservatieve denktanks, zei dat hij het MO wilde democratiseren. Dit houdt dan in dat Islam en democratie verenigbaar zijn. Wat AHM keer op keer blijft herhalen, dat dit niet het geval is.

Haar benoeming voor deze nieuwe functie houdt in:

A AHM heeft daar niets te zoek, omdat ze niet in de verenigbaarheid van Islam en democratie gelooft, dus verkeerd geinformeerd is voor de functie.

of

B AHM zit precies op de juiste plaats, omdat die instituut de Islam zelf bestrijdt. Waar AHM dus als een vis in het water zal voelen, lijkt me.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 17:40:23 #236
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37850331
We kunnen het voor sommigen mooier laten lijken dan het is: Maar feit blijft dat Ayaan Magan water bij de wijn heeft gedaan en ze richting Amerika gaat en waar ze haar UITERAARD niet serieus zullen nemen. Ze gaat weg omdat ze gelogen heeft, simpel doch duidelijk.

Ik ben blij dat er dan toch een einde aan haar komt in Nederland, ze was al niet geloofwaardig, maar dat ze dan zo door de mand val is prachtig.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37850350
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:26 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Wat een lol?!
Je hebt gelijk, positief blijven denken.
Echt wel!
-Rabia Al-Basri
pi_37850393
Morgen houdt mevrouw een heuse persconferentie.
pi_37850505
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
Morgen houdt mevrouw een heuse persconferentie.
Dit is nu voor het eerst dat ik uitkijk naar een persconferentie van "de prinses"
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 17:48:15 #240
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37850535
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit is nu voor het eerst dat ik uitkijk naar een persconferentie van "de prinses"
Laat haar maar prinses zijn in de VS.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')