Lekker algemeen ontwikkeld, dusquote:

Ik heb je helemaal over 't hoofd gezien maar ik wel ff terug lezen als je daar weer vrolijk van wordt. Dacht dat je iemand anders aan 't afsoppen was.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn posts? Ben ik te minof sla ik de spijker op zijn kop?

O ja, laat me raden. Alleen de literatuurprijs ontbreekt in haar kastje.quote:

Twee keer maar liefstquote:Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal over 't hoofd gezien maar ik wel ff terug lezen als je daar weer vrolijk van wordt. Dacht dat je iemand anders aan 't afsoppen was.
hoop niet dat ik spijt ga krijgen van mijn royale aanbod....![]()

Nou sorry hoor. Ik zal je niets meer vragenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lekker algemeen ontwikkeld, dus
[Jip en Janneke modus]
Er bestáán geen Hosanna-party's. Die heb ik bedacht.
[/Jip en Janneke modus]
V.

Onzin, dit is een goede carrière movequote:Op maandag 15 mei 2006 17:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat nou wraak?
Ze is met de staart(?) tussen haar benen als een angsthaas gevlucht. (of plannen gemaakt om te ontsnappen).
Ze kent zeer slecht Nederlands en haar Engels is pijnlijk voor je oren om aan te horen.
Nee, de overwinnning is aan hen die vrede en tolerantie nastreven.
Heil Zembla!

Hebben je posts toch weinig indruk gemaakt.quote:

Wat een lol. Wat een lol. Hij heeft ze over het hoofd gezien, maar er komt een reactiequote:Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Hebben je posts toch weinig indruk gemaakt.![]()

Ik ben blij dat je je vermaaktquote:

Wie zegt dat Zembla alles liet zien? Overigens stond deze informatie in HP/deTijdquote:Op maandag 15 mei 2006 17:16 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Het enige wat bekend was was dat ze gelogen had tegen de IND. De verhalen over haar jeugd zeker niet int ieder geval niet bij het grote publiek. Sterker nog bij zembla lieten ze nog even heel fijntjes alle interviews op tv van mevrouw Ali zien waarin ze duidelijk loog over haar verleden.
Dan zou ik die nog maar eens doorlezen want daar is namelijk ook al genoeg geschreven over haar schooltijd.quote:Sterker nog hier in dit dopic staan een aantal links naar amerikaanse websites waar de leugens nog even dunnetjes worden overgedaan over ons zielige asielzoekstertje wat het zo zwaar heeft gehad in diverse oorlogen![]()
Hoe kan je zo klakkeloos een zeer zwakke documentaire geloven waarin notabene anonieme getuigen werden gehoord en waar ook al uit blijkt dat het verhaal over haar huwlijk nogal discutabel is, zelfs haar broer heeft dit al weer terug genomen.quote:Echt hoe kan je het goed praten allemaal.

quote:Staatssecretaris Atzo Nicolaï van Europese Zaken zegt dat hij het partijgenote en VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi ‘van harte gunt als het inderdaad mogelijk is dat zij naar Amerika kan gaan’.
‘Het is mooi als een Kamerlid niet direct na de verkiezingen opstapt, maar aan het eind van een periode andere zaken kan gaan doen’, aldus Nicolaï maandag na afloop van overleg met zijn Europese collega's in Brussel.
Nicolaï stelde verder dat hij niet de indruk heeft dat ‘dit iets van de laatste weken is’. ‘Ik denk dat hier al langer over is nagedacht.’

Wat een lol?!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat een lol. Wat een lol. Hij heeft ze over het hoofd gezien, maar er komt een reactie![]()

gevonden :quote:
enquote:quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:
Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef Slayage het volgende:
Wat insinueer je hiermee? Dat de enige fatsoenlijke Moslims, Moslims die afvallig zijn en ervoor uitkomen?
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:
De manier waarop jij en anderen hun conclusies trekken laat zien dat er niet écht over nagedacht wordt. Men heeft zijn mening over mij al gevormd en dus denkt men te weten wat ik zeg.
Verklaar je zelf dan nader. Ik vraag het netjes, maar je geeft geen antwoord.
Het is eigenlijk meer van 't zelfde als ik had gekregen van Mutant........quote:quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:
Jammer, een fatsoenlijke voor zich zelf denkende moslim minder hier en wij blijven met de minder ruimdenkende * rest * zitten.
Kunnen we 't niet omdraaien ??
Ze is geen Moslim remember?

Oh sorry. Ik dacht dat het een retorische vraag wasquote:Op maandag 15 mei 2006 17:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je vermaaktmaar m'n vraag blijft onbeantwoord. Laat ik het herformuleren:
Maakt de AEi een koerswijziging van een organisatie die het heil zoch in democratisering naar een organisatie die nu, na alle nieuw opgedane kennis en vooral ervaring, meent dat het probleem de islam zelf is. (al dan niet terecht).
Ik weet weinig van die denktanks af, maar ik heb de indruk dat Ayaan een aantal jaren geleden daar niet welkom was geweest.

Echt wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat een lol?!![]()
![]()
Je hebt gelijk, positief blijven denken.![]()

Dit is nu voor het eerst dat ik uitkijk naar een persconferentie van "de prinses"quote:Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
Morgen houdt mevrouw een heuse persconferentie.

Laat haar maar prinses zijn in de VS.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit is nu voor het eerst dat ik uitkijk naar een persconferentie van "de prinses"![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |