Inderdaad, een plaat die ook bij mij geregeld langs komt. Jammer dat die (en de tweede) zo kort zijn. Dit jaar de derde, we zullen zien wat het zal brengen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Indeedhad net weer Oh, Inverted World opstaan. Geweldige plaat.
bigshadow + 1
quote:grew up in the Detroit area, but soon found his way to San Francisco. Armed with a four-track recorder and tons of great ideas,
began recording his songs, performing all the parts himself. These songs caught the ear of Monte Vallier, who helped
clean up and sweeten the recordings for release as The Past Was Faster on The Telegraph Company. After that,
upgraded to an eight-track and self-released Antique Glow in a limited edition of 200 on vinyl, each copy housed in a different, originally designed sleeve by
. Antique Glow was then picked up by Jackpine Social Club for wider release in 2003, which both raised his profile and allowed him to quit his teaching job. He then moved to Sub Pop, releasing the Sun Comes Through EP in late 2005 in anticipation of Below the Branches in March of 2006.
Geluk en keiharde punt bukquote:Op maandag 15 mei 2006 23:56 schreef bukgeit het volgende:
Pas bij 'Below The Branches' begon het te dagen: Kelley Stoltz. Mijn geluk.
Bloodhound gangquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:13 schreef bukgeit het volgende:
Ook gangs tellen mee.
Klopt, maar ze maken ook muziek. Je kent de klassieker 'Hey You (Rock Steady Crew)' toch wel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Rocksteady Crew (maar dat zijn volgens mij breakdancers?)
Sack Blabbath +1quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
So Solid Crew
Mo' Fire Crew
Motley Crue
Rocksteady Crew (maar dat zijn volgens mij breakdancers?)
Ja, daarom moest ik ook aan ze denkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Klopt, maar ze maken ook muziek. Je kent de klassieker 'Hey You (Rock Steady Crew)' toch wel?
Lastige beslissing. Punt komt jou eigenlijk meer toe.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:24 schreef GLO het volgende:
En ik maar piekeren totdat ik een compleet lijstje had
Dan moet je niet zeggen dat kleine donaties ook welkom zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Lastige beslissing. Punt komt jou eigenlijk meer toe.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:56 schreef bigshadow het volgende:
gaia
Ze schijnt er tegenwoordig zo uit te zien:quote:
Guru, Gala, the got the G-thang goin'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:05 schreef bukgeit het volgende:
Guru
Thanks. Noch biggies post noch jouw opmerking over kleine donaties stond er al toen ik aan de slag ging, anders was ik Sack wel voor geweest. 't Waren de laatste twee die de meeste hoofdbrekens kostten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Je mag er dan nog steeds zes posten. Het lastige was dat GLO de twee namen van biggie's lijstje ook in zijn lijst had staan. Nu moest ie eerst reclameren om het punt te krijgen.
Daarom waagde ik het ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niet eerlijk, zo'n vijfvoudige gok, maar ook fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |