Waarschijnlijk stof op je sensor. Even voorzichtig schoon (laten) maken. In je handleiding staat wel hoequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:24 schreef Fristi het volgende:
Graag hulp bij het volgende: Ik heb keer op keer een vlek op mijn foto's zoals te zien is op de onderstaande foto.
[afbeelding]
Mijn camera is Canon 350D met een Sigma 18-200 lens.
Wie weet wat dit veroorzaakt en wat is er eventueel aan te doen?
Bedankt!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stof op je sensor. Even voorzichtig schoon (laten) maken. In je handleiding staat wel hoe
de volgende stapjes zouden (mits samen uitgevoerd) kunnen helpen:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef KESmieja het volgende:
]Hier een fotootje van mijn meissie.![]()
Ik wil graag dat de kleuren van de ballen er wat meer uitspringen, ik heb een beetje geknoeid met de kleuren maar vind het resultaat nog niet echt super.
[afbeelding]
Ja. Nu heb je vooral een betere foto vanwege het hogere contrast, eventueel zou je met de verzadiging nog wat extremer aan de slag kunnen, zolang je er maar op let dat de huidkleur niet onnatuurlijk wordt.quote:
Ik weet niet wat je precies hebt bewerkt, maar de bewerkte foto lijkt minder scherp dan het origineel, dat is jammer.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:52 schreef Little_Acorn het volgende:
Ben een beginneling met fotobewerking. Ben een beetje aan het klooien geweest en dit is het resultaat, iemand nog tips voor een beter resultaat?
voor:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
Ik vind 'm wel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |