quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef Tatutatu het volgende:
Deze zijn ook wel lekker:
[afbeelding]
Die komen geloof ik uit de buurt van Rusland en lopen over de grond in de zee, echt een hele grote plaag.. ze zwommen eerst alleen in een meer ergens in rusland maar stalin kweekte ze als brood, goedkoop en veel eten en daardoor in de zee gekomen.
En ze schijnen nu ookal in de Noordzee voor te komen.. grote kans dat het hier ook een plaag wordt.
Schijnen er echt miljarden van te zijn.
Dus je kan beter niet meer gaan zwemmen in de Noordzee
Cool nigga, is het wereldvoedselprobleem opgelostquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef Tatutatu het volgende:
[afbeelding]
Die komen geloof ik uit de buurt van Rusland en lopen over de grond in de zee, echt een hele grote plaag.. ze zwommen eerst alleen in een meer ergens in rusland maar stalin kweekte ze als brood, goedkoop en veel eten en daardoor in de zee gekomen.
En ze schijnen nu ookal in de Noordzee voor te komen.. grote kans dat het hier ook een plaag wordt.
Die vind ik niet eng maar mooi.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef Tatutatu het volgende:
[afbeelding]
Veel vlees zit er niet aan volgens mij, zeker niet in die poten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:04 schreef yup het volgende:
[..]
Cool nigga, is het wereldvoedselprobleem opgelost![]()
Effe met een dikke stalen mokerhamer op de kop rammen, daarna op de barbecue, en u heeft een maaltijd voor 12 mensen.
had er ook ooit één in huisquote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
Als die 'van mij' onder m'n toetsenbord zou kruipen neemt ie 'm mee op z'n rugquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
onder je toetsenbord vandaan is ook leuk
Ja, inderdaadquote:dus die foto is op ware grootte?
Okee, ik wil wel weten hoe dat ding heet. Effe meer info erover zoeken, wat een goor dingquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef Tatutatu het volgende:
[afbeelding]
De Spider Whisperer?quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef dfens het volgende:
Ik praat met spinnen.
dat zijn koningskrabben, komen ergens voor bij noorwegen ( maar of ze op andere plekken komen?) 'geen idee, maar ze zien er gigantisch groot uitquote:
Wowquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:22 schreef thedon het volgende:
Dit is ook wel heftig![]()
Pas op, gruwelijke beelden
![]()
http://www.spiderzrule.com/reclusebiteleg.htm
Zinloos. Laat dat beest toch.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:01 schreef weasel85 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=GZSPBEVNJVk&search=camel%20spider
Owned!!![]()
Lijkt net alsof die gast hersenen in zjin been heeftquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:22 schreef thedon het volgende:
Dit is ook wel heftig![]()
Pas op, gruwelijke beelden
![]()
http://www.spiderzrule.com/reclusebiteleg.htm
JESUSZZZ !!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste pak ik zo opquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik had die foto niet moeten zien.Ik ben tegenwoordig helemaal niet zo bang meer voor spinnen, maar nu ga ik echt om me heen kijken of er niet ergens zo'n monsterlijk exemplaar zit.
Het maffe is trouwens dat ik een échte tarantula / vogelspin niet eng vind. Heb er wel eens eentje vastgehouden zelfs. Ik snap het ook niet helemaal.
Aaaaaaaaaahw, aint that the cutest thang?!?!?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 05:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben niet zo heel bang voor kleintjes, zo lang ze me niet storen, maar grotere varianten moet ik niet ongevaarlijk of niet, maar zeker natuurlijk de gevaarlijke, zoals deze niet-giftige zweepspin:
[afbeelding]
die is toch niet echt he.....quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, lasagna.quote:
jawel zo had ik er laatst ook 1 in de binnekant van de schuifdeur, dus ik ram keihard van schrik die schuifdeur dicht.... SPLATquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:34 schreef wendytje het volgende:
[..]
die is toch niet echt he.....
alleen van het plaatje durf ik al niet te dicht bij de computer te komen
Broodje aap verhaal, moet ik ff aan peter mailen,quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:
Er was eens een vrouw die continu gebeten werd door spinnen ook van die smerige wonden kreeg ze ervan
niemand werd verder gebeten in dat gezin alleen zij!
Men onderzocht het hele huis en wat bleek?
Achter het bed, je weet wel hoofdeinde zaten tig van die smerige dikke spinnen.. *rillllllllllll* moet je toch niet aan denken boven je hoofddddddddd![]()
![]()
![]()
Kikker/Sprinkhaan/spin kruisingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 05:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben niet zo heel bang voor kleintjes, zo lang ze me niet storen, maar grotere varianten moet ik niet ongevaarlijk of niet, maar zeker natuurlijk de gevaarlijke, zoals deze niet-giftige zweepspin:
[afbeelding]
Halen vrouwen je ongedierte weg?? NEEN!!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
Brengen spinnen koffie op bed? Zeiken ze niet als je een keertje ongegeneerd een Steven Seagal-avondje wil houden met je vrienden? Gaan ze - zonder dat je het drie keer en op een vrij indringende manier - automatisch aan je genotsknots sabbelen?
Volgens mij niet. Spinnen zijn dus niet lief.
Er zijn andere (lees creatievere) manieren om een vrouw dood te krijgen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:19 schreef FrigginHell het volgende:
Gaan vrouwen dood als je er per ongeluk op trapt? NEEN!! (Ga uit van mannen onder de 200 kilo)
Spinnen bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 mei 2006 18:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Er zijn andere (lees creatievere) manieren om een vrouw dood te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |